Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-10-2020 08:07:00 |
Składania : | 06-11-2020 08:30:00 |
Otwarcia : | 06-11-2020 09:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Ogłoszenie nr 600071-N-2020 z dnia 2020-10-21 r.
Zakład Karny w Kamińsku: WYKONANIE
NOWEGO SYSYEMU TELETECHNICZNEGO JEDNOSTKI – WYKONANIE SYSTEMU KONTROLI
DOSTĘPU NA TERENIE I W OBIEKTACH NIE BĘDĄCYCH MIEJSCEM ZAMIESZKANIA
OSADZONYCH W ZAKŁADZIE KARNYM W KAMIŃSKU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Nie
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Kamińsku, krajowy numer identyfikacyjny
32012400000000, ul.
Kamińsk, ul. Obrońców Westerplatte
1
,
11-220
Górowo Iławeckie, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 617 400, , e-mail
zk_kaminsk@sw.gov.pl, , faks
89 761 70 77.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl www.platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Tak
www.zp.sv.gov.pl https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Nie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE
NOWEGO SYSYEMU TELETECHNICZNEGO JEDNOSTKI – WYKONANIE SYSTEMU KONTROLI
DOSTĘPU NA TERENIE I W OBIEKTACH NIE BĘDĄCYCH MIEJSCEM ZAMIESZKANIA
OSADZONYCH W ZAKŁADZIE KARNYM W KAMIŃSKU
Numer referencyjny:
DIŁ.2232.14.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Kod CPV |
45311000-0 |
45314310-7 |
45300000-0 |
45310000-3 |
45314300-4 |
32410000-0 |
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2020-12-15 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający
uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą, która będzie
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialną za wykonywanie
instalacji elektrycznych przy realizacji robót, posiadającymi wymagane
kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, która musi posiadać niezbędne
świadectwo kwalifikacyjne w zakresie dozoru i eksploatacji do 1kV.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
5) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na wezwanie Zamawiającego Wykonawca (w terminie nie krótszym niż 5 dni) składa: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W
celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu na wezwanie zamawiającego Wykonawca (w terminie nie
krótszym niż 5 dni) składa:
a) na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 8 do
SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
6) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego Wykonawca (w terminie nie krótszym niż 5 dni) składa: a) dokumenty potwierdzające równoważność zastosowanych materiałów i rozwiązań produktów w stosunku do materiałów i rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego, np. karty charakterystyki, opisy, rysunki.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) W celu przystąpienia do postępowania Wykonawca powinien załączyć: a) Formularz ofertowy cenowej Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (np. oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. Oświadczenie stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA UMOWY
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
2020-11-12 17:07 | Anna Kaciuba | w załączeniu zawiadomienie o wyborze oferty |
2020-11-06 12:21 | Bartłomiej Mysiewicz | Informacja z otwarcia ofert z przetargu nieograniczonego na wykonanie nowego systemu teletechnicznego jednostki – wykonanie systemu Kontroli Dostępu na terenie i w obiektach niebędących miejscem zamieszkania osadzonych w Zakładzie Karnym w Kamińsku, znak sprawy: DKw.2232.14.2020. |
2020-11-02 14:42 | Anna Kaciuba |
PYTANIA
I
ODPOWIEDZI DKw.2232.14.2020.AK Kamińsk, dn. 02 listopada 2020 r. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami dot. DKw.2232.14.2020 - postępowania realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie nowego systemu teletechnicznego jednostki – wykonanie systemu Kontroli Dostępu na terenie i w obiektach nie będących miejscem zamieszkania osadzonych w Zakładzie Karnym w Kamińsku Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej ustawą, Zakład Karny w Kamińsku jako Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przedstawia poniżej treść zapytań wraz z wyjaśnieniami: PYTANIA 1. Wnoszę o wyjaśnienie par 19 ust. 2 – czy franszyza redukcyjna w ocenie Zamawiającego będzie traktowana jako ograniczenie odszkodowania ? 2. Wnoszę o modyfikację par 19 ust. 6 Umowy, w zakresie: ,,Wykonawca nie jest uprawniony do dokonywania istotnych zmian warunków ubezpieczenia bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie’’. 3. Czy Zmawiający wyraża zgodę na podanie zakresu samego podwykonawstwa bez podania nazwy firmy jeśli nie jest znana na etapie składania ofert? 4. Czy jeśli Wykonawca nie wskazał na etapie składania ofert, że będzie korzystał z podwykonawstwa, może to zrobić w trakcie realizacji umowy? 5. Czy Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy RODO? Wzór w załączeniu 6. W jakim terminie Zamawiający przekaże dokumentację Wykonawcy o której mowa w par.9 ust.2 Umowy? 7. Wnoszę o modyfikację par.12 ust.2 Umowy, w zakresie: ,,(…) a także w granicach posiadanych sił i środków’’ 8. Jakiego rodzaju ubezpieczenie Zamawiający wymaga w par.12 ust.6 pkt.12 Umowy? 9. Wnoszę o obniżenie kar umownych w par.23 Umowy, co najmniej o 50% ze względu na ich wygórowaną wysokość. 10. Wnoszę o wprowadzenie do par.23 Umowy, zapisu: ,, Zamawiający jest zobowiązany do wyznaczenia pisemnie dodatkowego terminu do zaprzestania naruszeń określonych powyżej. Dopiero po jego bezskutecznym upływie ma prawo obciążenia Wykonawcy karą umowną’’ 11. Wnoszę o wykreślenie par.23 ust.2 Umowy. W szczególności podstawa do wykreślana zapisu wynika z art. 15r1.1 ustawy z dnia 19 czerwca 2020 r. o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 oraz o uproszczonym postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku z wystąpieniem COVID-19. Przepis ten zakazuje potrącania kar umownych zastrzeżonych na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z wynagrodzenia wykonawcy lub z innych jego wierzytelności a także zakaz zaspokojenia tych kar z zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę, nastąpiło w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii. 12. Wnoszę o wprowadzenie do par.30 Umowy, zapisu: ,, - W przypadku nieprzystąpienia do odbioru przedmiotu Umowy przez Zamawiającego w terminie 7 dni od poinformowania przez Wykonawcę o wykonaniu przedmiotu Umowy, Wykonawca będzie miał prawo do sporządzenia jednostronnego protokołu odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury. 13. Wnoszę o wprowadzenie do par.35 Umowy, zapisu zgodnego z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, znowelizowanego poprzez ustawę z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych, 3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 14. Zgodnie z treścią Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1128) uprzejmie proszę o sporządzenie kopii protokołu (dotyczącego wartości szacunkowej zamówienia) i przesłanie go faxem na nr ………………. lub na email: …………………………………………. ODPOWIEDZI 1. Franszyza redukcyjna (czyli zapisy dotyczące udziału własnego ubezpieczającego w szkodzie) może być poczytywane jako ograniczenie odszkodowania w tym kontekście, że ubezpieczyciel pokryje tylko część szkody, zaś w pozostałym zakresie zobowiązanym do naprawienia szkody będzie wykonawca, ale celem ubezpieczenia dla Zamawiającego jest możliwość zaspokojenia roszczeń przez ubezpieczyciela. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację § 19 ust. 6 Umowy. 3. Stosownie do zapisów art. 36b ust. 1a. oraz art. 96 ust. 1 pkt 5 ustawy Zamawiający wyraża zgodę aby identyfikacja podwykonawcy (ujawnienie nazwy podwykonawcy przez wykonawcę zamówienia) nastąpiła na późniejszym etapie postępowania, jeśli nie jest ona znana na etapie składania ofert. 4. Stosownie do zapisów art. 36b ust. 1 ustawy oraz zapisów w Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Zamawiający nie wyraża zgody. 6. Dokumentacja stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia i jest udostępniona oferentom. 7. Zamawiający nie wyraża zgody. 8. Zapisy §19 ust. 1 i 2 umowy określają jakie ubezpieczenia należą do obowiązków Wykonawcy. 9. Zamawiający nie wyraża zgody. 10. Zamawiający nie wyraża zgody. 11. Zamawiający nie wyraża zgody. 12. Zamawiający nie wyraża zgody. 13. Zamawiający nie wyraża zgody. 14. W załączeniu przesyłam kopię protokołu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego – strony dotyczące wartości szacunkowej zamówienia. Podpisał Dyrektora Zakładu Karnego w Kamińsku por. Piotr Korostyński |
2020-11-02 14:40 | Anna Kaciuba | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty