Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-11-2020 15:39:00 |
Składania : | 27-11-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 30-11-2020 14:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Miasta i Gminy Nowa Słupia/ Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Słupi informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości na potrzeby MGOPS w Nowej Słupi”.
Postępowanie prowadzone jest przy użyciu Platformy Zakupowej Open Nexus, co oznacza, że wszelkie dokumenty dotyczące postępowania niezbędne do przygotowania i złożenia oferty szacunkowej publikowane będą na powyższej platformie, w tym wyjaśnienia do Zaproszenia, a także oferty na realizacje zadania należy składać tylko i wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: od 2 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 41 363 03 64.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-12-01 10:10 | Mateusz Kozub | W postępowaniu znak: MGOPS.226.22.2020 pn.: "Dostawa materiałów biurowych i środków czystości na potrzeby M-GOPS w Nowej Słupi" dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty cenowej. |
2020-11-19 08:08 | Mateusz Kozub |
Dzień
dobry, M-GOPS w Nowej Słupi informuje, iż postępowanie na realizacje zadania pn.: "Dostawa materiałów biurowych i środków czystości na potrzeby MGOPS w Nowej Słupi" znak: MGOPS.2 26.22.2020 prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 7/2019 Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Słupi z dnia 18 lutego 2019 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Słupi. Zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, a także regulaminem udzielania zamówień postępowanie prowadzone jest przy użyciu Platformy Zakupowej Open Nexus, co oznacza, że wszelkie dokumenty dotyczące postępowania niezbędne do przygotowania i złożenia oferty szacunkowej publikowane będą na powyższej platformie, w tym wyjaśnienia do Zaproszenia, a także oferty na realizacje zadania należy składać tylko i wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus. Oferty, które zostaną złożone w inny sposób niż przez Platformę Zakupową Open Nexus nie będą brane pod uwagę, dlatego informuje się Państwa jeśli chcą Państwo aby złożona oferta nie została wykluczona z postępowania należy złożyć ją za pośrednictwem niniejszej platformy. Pozdrawiam, Mateusz Kozub M-GOPS w Nowej Słupi tel.: 41 363 03 64 |
Komunikaty