Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.8.2020 Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera Kp - 7 z oczyszczalni ścieków w Rudkach i Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi

Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2020 10:28:00
Składania : 02-12-2020 13:30:00
Otwarcia : 02-12-2020 13:40:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.   Zamawiający: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia 

  

Działając w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. 2019, poz. 1843 ze zm.) zapraszam do złożenia ofert na:

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

„Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera Kp – 7
z oczyszczalni ścieków w Rudkach i Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi”.

 

Wymagany termin związania ofertą 30 dni.

 

3.      Warunki udziału:

3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia od 01.01.2021 r. umowy do 31.12.2021 r.

3.2 Inne warunki udziału w postępowaniu:

1.      Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych będzie odbywał się po ustaleniu terminu wykonania usług z Wykonawcą telefonicznie lub e-mail;

2.      Zamawiający zastrzega sobie wykonanie usługi nie później niż 3 dni po zgłoszeniu wywozu w/w odpadów;

3.      Ponadto Wykonawca zobligowany jest do:

-        wstawienia kontenerów Kp- 7 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;

-        opróżniania kontenerów zgodnie z umową;

-        oczyszczania miejsca zanieczyszczonego przy opróżnianiu kontenera;

-        naprawy kontenera, jeśli uszkodzenie powstało z winy Wykonawcy.                                             

-        przedkładania sprawozdania o ilości skratek wytworzonych na terenie gminy Nowa Słupia oraz  

masie zdeponowanej na składowisku,

-        potwierdzenie faktu przyjęcia odpadów na miesięcznych kartach przekazania odpadu;

-        prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętą klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów,

 

Jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na   koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy;

Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonanie zamówienia,

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

3.3. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:

-        formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego z dnia 24.11.2020r.),

-        zaakceptowane warunki projektu umowy(zaparafowany) (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego z dnia 24.11.2020 r.),

-        o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na wywozie i unieszkodliwianiu skratek w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (należy do oferty załączyć referencje.),

-        klauzula RODO

4.      Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

Cena – najniższa cena.

5.      Dodatkowe informacje:

5.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami 
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

5.2. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się
z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

5.3. Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

5.4. Płatność z tytułu realizacji umowy zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Faktura obejmować będzie zapłatę za należycie wykonaną usługę.

 

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 02.12.2020r. do godz. 13.30. Otwarcie ofert nastąpi 02.12.2020 r. o godz. 13.40.

 

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany  i dopiero
w takiej formie przesłany.

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie_ofertowe.pdf pdf 640.66 2020-11-24 10:28:00 Postępowanie
treść oferty.doc doc 43 2020-11-24 10:28:00 Kryterium
umowa_projekt.pdf pdf 665.96 2020-11-24 10:28:00 Kryterium
klauzula_RODO.doc doc 64 2020-11-24 10:28:00 Kryterium
wybór_oferty.pdf pdf 169.17 2020-12-11 12:57:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-31 09:38 Justyna Górecka Ze względu na rezygnacje z podpisania umowy przez PHU Zieliński Zbigniew Zieliński, ul. Klasztorna 27A, 26-035 Raków, Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę, ofertę firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ORDER Tomasz Michta, Jęgrzna 24, 26-140 Łączna.
2020-12-11 12:57 Justyna Górecka W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wybór_oferty.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wywóz i unieszkodliwianie skratek Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera Kp - 7 z oczyszczalni ścieków w Rudkach i Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi - cena za 1 Mg odpadów 1 tona Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia formularza treści oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

treść oferty.doc

(0)
3 Referencje - Zamawiający wymaga załączenia referencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Umowa - Zamawiający wymaga zaakceptowania projektu umowy (parafka) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

umowa_projekt.pdf

(0)
5 Klauzula RODO - Zamawiający wymaga załączenia podpisanej klauzuli informacyjnej RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 521