Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-11-2020 10:28:00 |
Składania : | 02-12-2020 13:30:00 |
Otwarcia : | 02-12-2020 13:40:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia
Działając
w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. 2019, poz. 1843 ze zm.) zapraszam do złożenia ofert na:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
„Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera Kp –
7
z oczyszczalni ścieków w Rudkach i Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi”.
Wymagany termin związania ofertą 30 dni.
3. Warunki udziału:
3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia od 01.01.2021 r. umowy do 31.12.2021 r.
3.2 Inne warunki udziału w postępowaniu:
1. Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych będzie odbywał się po ustaleniu terminu wykonania usług z Wykonawcą telefonicznie lub e-mail;
2. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie usługi nie później niż 3 dni po zgłoszeniu wywozu w/w odpadów;
3. Ponadto Wykonawca zobligowany jest do:
- wstawienia kontenerów Kp- 7 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
- opróżniania kontenerów zgodnie z umową;
- oczyszczania miejsca zanieczyszczonego przy opróżnianiu kontenera;
- naprawy kontenera, jeśli uszkodzenie powstało z winy Wykonawcy.
- przedkładania sprawozdania o ilości skratek wytworzonych na terenie gminy Nowa Słupia oraz
masie zdeponowanej na składowisku,
- potwierdzenie faktu przyjęcia odpadów na miesięcznych kartach przekazania odpadu;
- prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętą klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów,
Jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy;
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonanie zamówienia,
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.3. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:
- formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego z dnia 24.11.2020r.),
- zaakceptowane warunki projektu umowy(zaparafowany) (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego z dnia 24.11.2020 r.),
- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na wywozie i unieszkodliwianiu skratek w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (należy do oferty załączyć referencje.),
- klauzula RODO
4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:
Cena – najniższa cena.
5. Dodatkowe informacje:
5.1. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za
wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na
realizację zadania.
5.2. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady
konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również
zwracać się
z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
5.3. Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
5.4. Płatność z tytułu realizacji umowy zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Faktura obejmować będzie zapłatę za należycie wykonaną usługę.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 02.12.2020r. do godz. 13.30. Otwarcie ofert nastąpi 02.12.2020 r. o godz. 13.40.
Uwaga:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być
zeskanowany i dopiero
w takiej formie przesłany.
2020-12-31 09:38 | Justyna Górecka | Ze względu na rezygnacje z podpisania umowy przez PHU Zieliński Zbigniew Zieliński, ul. Klasztorna 27A, 26-035 Raków, Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę, ofertę firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ORDER Tomasz Michta, Jęgrzna 24, 26-140 Łączna. |
2020-12-11 12:57 | Justyna Górecka | W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty