Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.12.2020 Dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowalnych i narzędzi gospodarczych.

Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2020 14:06:00
Składania : 18-12-2020 13:00:00
Otwarcia : 18-12-2020 13:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia


Działając w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) zapraszam do złożenia ofert na:


 Dostawę wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych."


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych w ilościach i asortymentach wskazanych w załączniku – specyfikacji asortymentowej.


Szacunkowe ilości i  rodzaj asortymentów podane w specyfikacji asortymentowej – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Zamawiający podczas trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały nie ujęte w specyfikacji asortymentowej. Zamawiający ma obowiązek dołączyć do towaru objętego gwarancją dokumenty, karty gwarancyjne , a także atesty, świadectwa jakości – gdy dostarczony towar je posiada przy zakupie. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta.


Dostawy będą następować transportem Zamawiającego. Rzeczywiste ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Podane ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Przy zakupie materiałów nie objętych specyfikacją asortymentową Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w wysokości nie mniejszej niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru. Wartość zakupu towarów nieobjętych specyfikacją asortymentowa nie może przekraczać równowartości 40 %  ceny oferty.


- Wymagany okres gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta.


- Wymagany termin związania ofertą  30 dni


- Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy do  dnia 31.12.2021 r.


 3. Warunki udziału:


Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:

- formularz ofertowy,

- specyfikacja asortymentową załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

- zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

- wykaz usług – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
 -Wykonawca zapewnia możliwość dokonywania zakupów materiałów w odległości do 15 km od  siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia


 4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

Cena – 100%


 5.  Dodatkowe informacje:

5.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami 
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena łączna brutto za dostawy przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.


 5.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.


 5.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.


6.  Ofertę należy złożyć: za pośrednictwem niniejszej Platformy Zakupowej OPEN NEXUS do dnia 18.12.2020 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi 18.12.2020 r. o godz. 13.10.


 

Uwaga:


  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
  2. Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail- po podpisaniu powinien być zeskanowany i dopiero w takiej formie przesłany.


                                                                                                             




 




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe zakup materiałów.pdf pdf 571.84 2020-12-07 14:06:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.doc doc 70 2020-12-07 14:06:00 Kryterium
Załącznik Nr 1.doc doc 293 2020-12-07 14:06:00 Kryterium
Projekt umowy zapytanie zakup materiałów..pdf pdf 742.64 2020-12-07 14:06:00 Kryterium
wykaz usług zał nr 3.doc doc 48 2020-12-07 14:06:00 Kryterium
klazulaInf_publiczna.doc doc 63.5 2020-12-07 14:06:00 Kryterium
Raport z wyboru oferty.pdf pdf 433.79 2020-12-31 10:33:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-31 10:33 Ewa Halik W załączeniu raport z wybory oferty.

Raport z wyboru ofer [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowalnych i narzędzi gospodarczych. Dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi. Należy wpisać wartość całej oferty. 1 dostawa Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty + specyfikacja asortymentowa - Zamawiający wymaga załączenia podpisanych i zeskanowanych formularzy treści oferty i specyfikacji asortymentowej - załączniki nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy.d [...].doc

Załącznik Nr 1.doc

(0)
3 Umowa - Zamawiający wymaga zaakceptowania projektu umowy - załącznik nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Projekt umowy zapyta [...].pdf

(0)
4 Wykaz usług - Zamawiający wymaga załączenia wykazu usług- załącznik nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz usług zał nr 3 [...].doc

(0)
5 Klauzula RODO - Zamawiający wymaga załączenia podpisanej klauzuli Informacyjnej RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klazulaInf_publiczna [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 404