Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-12-2020 14:41:00 |
Składania : | 15-12-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | 15-12-2020 13:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia
Działając
w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych
(t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.) zapraszam do złożenia ofert na:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
„Wynajem
i serwis kabin sanitarnych w ilości 2 sztuk, zlokalizowanych
w Rudkach przy ul. Osiedle Górne 32.”
Wymagany termin związania ofertą 30 dni.
3. Warunki udziału:
3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
3.2 Inne warunki udziału w postępowaniu:
Kabina musi być wyposażona w:
1) Szczelny zbiornik na fekalia z wentylacją,
2) Deskę sedesową,
3) Pisuar połączony ze zbiornikiem fekalnym,
4) Wentylację o obiegu grawitacyjnym,
5) Podłogę zmywalną, antypoślizgową,
6) Papiernik,
7) Zamek wewnętrzny.
Kabina powinna być serwisowana minimum jeden raz w tygodniu, a serwis powinien polegać na:
1) Opróżnianiu i odkażaniu zbiornika fekalnego,
2) Umyciu i odkażeniu kabiny środkami dezynfekującymi,
3) Uzupełnieniu papieru toaletowego,
4) Dokonywaniu napraw drobnych uszkodzeń.
Jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.3. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:
- formularz ofertowy (załącznik nr 1 do „Zapytania ofertowego” z dnia 07.12.2020 r.),
- zaakceptowane warunki projektu umowy (zaparafowany) (załącznik nr 2 do „Zapytania ofertowego” z dnia 07.12.2020 r.),
- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na wynajmie i serwisie kabin sanitarnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (należy do oferty załączyć referencje),
- klauzula RODO.
4. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:
Cena – najniższa cena.
5. Dodatkowe informacje:
5.1. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za
wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na
realizację zadania.
5.2. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady
konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również
zwracać się
z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
5.3. Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
5.4. Płatność z tytułu realizacji umowy zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Faktura obejmować będzie zapłatę za należycie wykonaną usługę.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej, wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 15.12.2020 r. do godz. 13.00.
Otwarcie ofert nastąpi 15.12.2020 r. o godz. 13.10.
Uwaga:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być
zeskanowany i dopiero
w takiej formie przesłany.
2020-12-21 14:07 | Justyna Górecka | W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty