Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.13.2020 Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 2 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (1szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.).

Termin:
Zamieszczenia : 14-12-2020 13:02:00
Składania : 21-12-2020 11:00:00
Otwarcia : 21-12-2020 11:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.   Zamawiający: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia  

Działając w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.  Dz. U. 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zapraszam do złożenia ofert na:

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

„Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 2 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi

przy ul. Świętokrzyskiej (1szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.).”

Wymagany termin związania ofertą 30 dni.

3.      Warunki udziału:

3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.

3.2 Inne warunki udziału w postępowaniu:

Kabina musi być wyposażona w:

1)      Szczelny zbiornik na fekalia z wentylacją,

2)      Deskę sedesową,

3)      Pisuar połączony ze zbiornikiem fekalnym,

4)      Wentylację o obiegu grawitacyjnym,

5)      Podłogę zmywalną, antypoślizgową,

6)      Papiernik,

7)      Zamek wewnętrzny.

Kabina powinna być serwisowana minimum jeden raz w tygodniu, a serwis powinien polegać na:

1)      Opróżnianiu i odkażaniu zbiornika fekalnego,

2)      Umyciu i odkażeniu kabiny środkami dezynfekującymi,

3)      Uzupełnieniu papieru toaletowego,

4)      Dokonywaniu napraw drobnych uszkodzeń.

Jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na   koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.

Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonanie zamówienia.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

3.3. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:

-        formularz ofertowy (załącznik nr 1 do „Zapytania ofertowego” z dnia 14.12.2020 r.),

-        zaakceptowane warunki projektu umowy (zaparafowany) (załącznik nr 2 do „Zapytania ofertowego” z dnia 14.12.2020r.).

-        o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na wynajmie i serwisie kabin sanitarnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (należy do oferty załączyć referencje),

-        klauzula RODO.

4.      Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

Cena – najniższa cena.

5.      Dodatkowe informacje:

5.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

5.2. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

5.3. Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

5.4. Płatność z tytułu realizacji umowy zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Faktura obejmować będzie zapłatę za należycie wykonaną usługę.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 21.12.2020 r. do godz. 11.00. Otwarcie ofert nastąpi 21.12.2020 r. o godz. 11.10.

 

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany  i dopiero w takiej formie przesłany.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie_ofertowe.pdf pdf 576.48 2020-12-14 13:02:00 Postępowanie
umowa_projekt.pdf pdf 593.39 2020-12-14 13:02:00 Kryterium
klauzula_RODO.doc doc 64 2020-12-14 13:02:00 Kryterium
treść oferty.doc doc 45.5 2020-12-14 13:02:00 Kryterium
wybór_oferty.pdf pdf 165.1 2020-12-22 10:21:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-22 10:21 Justyna Górecka W załączeniu wybór najkorzystniejszej oferty.

wybór_oferty.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wynajem i serwis kabin sanitarnych Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 2 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (1szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.) 1 szt. Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia formularza treści oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

treść oferty.doc

(0)
3 Umowa - Zamawiający wymaga zaakceptowania projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

umowa_projekt.pdf

(0)
4 Referencje - Zamawiający wymaga załączenia referencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Klauzula RODO - Zamawiający wymaga załączonej podpisanej klauzuli informacyjnej RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 403