Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-12-2020 15:36:00 |
Składania : | 31-12-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu 27-650 Samborzec 199, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
„KONSERWACJĘ I UTRZYMANIE W SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ
SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ USYTUOWANEJ NA SKRZYŻOWANIU DRÓG MICKIEWICZA – KOSEŁY –
11 LISTOPADA W SANDOMIERZU”
Zakres
zamówienia obejmuje konserwację i utrzymanie w sprawności technicznej
sygnalizacji świetlnych na następującym skrzyżowaniu:
- Mickiewicza – Koseły – 11-go Listopada w
miejscowości Sandomierz,
W
skład czynności objętych umową będzie:
- całodobowy nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem
sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej,
- wymianę uszkodzonych żarówek i elementów sterowania,
- konserwację układów sterowniczych,
- usuwanie awarii kabli sterowniczych (nie obejmuje
wymiany kabla)
- systematyczne czyszczenie soczewek na
sygnalizatorach,
- systematyczne czyszczenie komór sygnalizatorów,
- konserwacja sygnalizatorów,
- malowanie słupków pod sygnalizatorami (jednorazowo w
okresie wiosennym)
- prowadzenie „Dziennika czynności” prac
konserwacyjnych i utrzymaniowych.
Uszkodzenia
mechaniczne słupów nie wchodzą w zakres umowy.
W
przypadku uszkodzeń mechanicznych urządzeń sygnalizacji świetlnej Wykonawca
zobowiązany będzie do niezwłocznego zgłoszenia zdarzenia do Zamawiającego i
Komendy Powiatowej Policji w Sandomierzu.
Miejsce wykonania usługi: zgodne z lokalizacją sygnalizacji świetlnej
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym przedstawione zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik niniejszego zapytania.
Okres obowiązywania umowy: od 01.01.2021 do 31.12.2020 r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez Wykonawców roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 15 832 04 06 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Komunikaty