Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-01-2021 13:18:00 |
Składania : | 25-01-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na sprzedaży i dostawie paliwa Bp 95 (E5) do agregatu na potrzeby magazynu przy ul. Roboczej 4 w Poznaniu. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:
- Sprzedaż i dostawa paliwa Bp 95 (E5) do agregatu prądotwórczego na potrzeby funkcjonowania magazynu Zamawiającego położonego przy ul. Roboczej 4 w Poznaniu,
- Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie na paliwo na adres e-mail Wykonawcy,
- Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia paliwa do wskazanego miejsca w terminie 48 godzin od otrzymania zgłoszenia,
- Zamawiający przewiduje w okresie trwania Umowy maksymalnie 20 sprzedaży i dostaw paliwa, z zastrzeżeniem, iż każdorazowa sprzedaż i dostawa obejmuje 20 litrów paliwa Bp 95 (E5).
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 61 415 89 41.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-01-26 10:39 | Adrian Maćkowiak | Zamawiający informuje, iż w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym na podstawie pkt. 41 a) Ogólnych Warunków Zamówienia postępowanie zostaje unieważnione. |
Komunikaty