Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DIiIB.2120.2.2021 „Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej oraz sporządzenie audytu energetycznego dla zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Domu Asystenta nr 3 w Katowicach ul. Paderewskiego 32”

DIiIB UŚ
Uniwersytet Śląski w Katowicach Department: Dział Inwestycji i Infrastruktury Budowlanej
Deadlines:
Published : 08-03-2021 13:56:00
Placing offers : 16-03-2021 10:00:00
Offers opening : 16-03-2021 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej oraz sporządzenie audytu energetycznego dla zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Domu Asystenta nr 3 w Katowicach ul. Paderewskiego 32.

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o postanowienia § 7 Regulaminu ubiegania się i udzielania zamówień publicznych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach, wprowadzonego zarządzeniem nr 25/2021 Rektora Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z dnia 05.02.2021r. Zasady, wg których prowadzone jest niniejsze postępowanie, zostały opisane w instrukcji dotyczącej przeprowadzenia postępowania, która stanowi załącznik do ogłoszenia.


Pod linkiem znajduje się instrukcja: Składanie ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe


W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

W postępowaniu należy złożyć ofertę wraz wymaganymi dokumentami. W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.


Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. poprzez złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, z uwagi na możliwość zapoznania się z ofertą przed terminem jej złożenia.


Rekomendacje:

a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf  i opatrzenie ich podpisem;

b) Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;

c) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików; 

d) Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty;

e) W przypadku kompresowania dokumentów np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z plików przed skompresowaniem;

f) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00,

tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie - na nowym druku - platforma 11 02 21.docx docx 46.86 2021-03-08 13:56:00 Proceeding
Zał. 1 - instrukcja przeprowadzenia postępowania.docx docx 23.04 2021-03-08 13:56:00 Proceeding
Zał. 2 Wzór umowy 23 02 2021.doc doc 393 2021-03-08 13:56:00 Proceeding
Zał. 3 Klauzula informacyjna RODO.docx docx 20.26 2021-03-08 13:56:00 Proceeding
Zał. 4 Wykaz usług.docx docx 26.82 2021-03-08 13:56:00 Proceeding
Zał. 5 Wykaz osób.docx docx 221.58 2021-03-08 13:56:00 Proceeding
informacja z otwarcia ofert DIiIB.2120.2.2021-sig.pdf pdf 515.11 2021-03-16 12:55:53 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty DIiIB.2120.2.2021-sig.pdf pdf 297.8 2021-03-25 09:26:59 Public message

Announcements

2021-03-25 09:26 DIiIB UŚ Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - w załączeniu.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-03-16 12:55 DIiIB UŚ
W załączeniu informacja z otwarcia ofert dla postępowania nr DIiIB.2120.2.2021.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-16 10:00 Buyer message Kwota jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia: 23.800,00 zł brutto
2021-03-15 13:04 DIiIB UŚ W dniu 15.03.2021 r. wpłynęło do Zamawiającego pytanie o następującej treści: "Proszę o zmianę w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, poprzez dopuszczenie do udziału w postępowaniu oferenta, który legitymuje się należytym wykonaniem dokumentacji o funkcji użytkowej w służbie zdrowia zgodnie z zapisami SIWZ, w okresie ostatnich 5 lat." .
Odpowiedz Zamawiającego:
Zamawiający w postawionych warunkach udziału w postępowaniu dopuścił doświadczenie zdobyte przy sporządzaniu inwentaryzacji i audytów dla budynku o określonej powierzchni lub kubaturze, bez wskazania jego funkcji.
2021-03-11 13:16 DIiIB UŚ W dniu 11.03.2021 wpłynęło do Zamawiającego pytanie o następującej treści:
"Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę warunku odnośnie audytu tj.: w okresie 6 lat wykonał co najmniej dwa audyty energetyczne dla budynków o powierzchni użytkowej co najmniej 3000 m2 każdy lub 10 000 m3 lub :
wykonał w okresie 4 lat co najmniej jeden audyt dla budynku o powierzchni uzytkowej co najmniej 3000m2 każdy lub kubaturze 10 000 m3"
Odpowiedz Zamawiającego:
Zamawiający nie zmieni warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej w sposób zaproponowany w pytaniu. Warunki udziału w postępowaniu pozostają bez zmian.
2021-03-10 15:05 DIiIB UŚ The message was withdrawn by the Buyer.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Inwentaryzacja i audyt Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej oraz sporządzenie audytu energetycznego 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamiarze udzielenia zamówienia, a wszystkie podane informacje wraz z ofertą są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
3 Zdolność techniczna - O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty: a) co najmniej jedną inwentaryzację architektoniczno-budowlaną i instalacyjną budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 5.000,00 m2 lub o kubaturze 15.000,00 m3; b) co najmniej dwa audyty energetyczne dla budynków o powierzchni użytkowej co najmniej 3.000,00 m2 lub o kubaturze 10.000,00 m3 (każdy budynek). Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz usług - wg. wzoru stanowiącego załącznik 4 do ogłoszenia Attachment required (0)
4 Zdolność zawodowa - O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane, tj. minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób - wg. wzoru stanowiącego załącznik 5 do ogłoszenia Attachment required (0)
5 Klauzula RODO - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że zapoznał się z klauzulą informacyjną RODO - wg załącznika nr 3 do ogłoszenia. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
6 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO)”. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
7 Wzór umowy - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że zapoznał się ze Wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz akceptuje jego treść i warunki realizacji przedmiotu zamówienia w nim podane. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Odpis z właściwego rejestru/Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z wykonawców). Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 818