Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 8/ZP/2021 Zakup wraz z dostawą sprzętu informatyczno-multimedialnego dla potrzeb KWP zs. w Radomiu

Termin:
Zamieszczenia : 20-01-2021 11:24:00
Składania : 25-01-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

 

I. OGÓLNE WYMAGANIA:

 

1) Termin realizacji zamówienia – maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
do dnia 04.02.2021 r.

2) Kryteria wyboru i oceny ofert: cena łącznie brutto – 100%

3) Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy
ul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.

4) Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.

5) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:

 

      wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego – Załącznik nr 2,

 

Uwaga: OFERTY BEZ ZAŁĄCZONYCH WYMIENIONYCH WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW NIE BĘDĄ  ROZPATRYWANE.

 

6) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

7) W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty.

 

II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

w sprawach merytorycznych: Wojciech Dąbrowski tel. 47 701-34-08, wojciech.dabrowski@ra.policja.gov.pl;

- Tomasz Marcula tel. 47 701-34-17, tomasz.marcula@ra.policja.gov.pl

w sprawach proceduralnych: Paweł Łyżwiński tel. 47 701-34-05, pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl

 

W przypadku problemów technicznych czy pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.    

 

III. REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA PUBLICZNE NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU

1. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.

2. Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca, składając ofertę, godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

4. Podana przez Wykonawcę cena za towar/usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostawy. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

6. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

7. KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), zachodzi możliwość wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy,
a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

8. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia finansowego. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.

 

Klauzula informacyjna - zamówienie realizowane na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.

2. nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, sprawuje inspektor ochrony danych: adres e-mail: iod.kwp@ra.policia.gov.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o dokonanie zakupu;

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu przez okres 5 lat od dnia zakończenia umowy;

5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zapytania ofertowego, na ich wniosek;

6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o dokonanie zakupu;

7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8. posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9. nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1.pdf pdf 125.11 2021-01-20 11:24:00 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy Zalącznik nr 2.pdf pdf 281.01 2021-01-20 11:24:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy .pdf pdf 187.68 2021-01-20 11:24:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sprzęt informatyczno-multimedialny Proszę o podanie Łącznej wartości brutto z Formularza ofertowego !!! Załączniki postępowania do pobrania OPZ- Załącznik nr 1, Formularz ofertowy - Załącznik nr 2, Projekt umowy - Załącznik nr 3

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

Formularz ofertowy Z [...].pdf

Projekt umowy .pdf

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do 04.02.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Wymagane dołączenie skanu wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego Załącznik nr 2. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 577