Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-02-2021 11:14:00 |
Składania : | 26-02-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 26-02-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do składania ofert dotyczącej, doposażenia drzwi Ppoż w budynku Wielofunkcyjnej Hali Sportowej AkademiI Wychowania Fizycznego, Wrocław Al.I.J.Paderewskiego 35
Zakres usługi:
Materiały potrzebne do wykonania usługi:
1) Centrala zamknięć pożarowych, 24V DC/ 0,4A - ( 1 sztuka)
2) Chwytaki elektromagnetyczne - (2 sztuki)
3) Akumulator bezobsługowy, AGM 12V 1,3 Ah - (2 sztuki)
4) Przycisk przerywający do BAZ - (2 sztuki)
5) Trzymacz uniwersalny 24VDC, 60mA 500N + zwora płytkowa - (2 sztuki)
6) Optyczna czujka dymu z gniazdem - (2 sztuki)
7) Materiały instalacyjne typu: listwy, mocowania, kołki, uchwyty, puszki.
8) Przewód 115 M ( 85 m do centralki pożarowej typ FP 604 + 30 m do najbliższej rozdzielni).
9) Wykonanie instalacji kablowych do czujek i elektrotrzymaczy
10) Montaż czujek, gniazd, elektrotrzymaczy
11) Samozamykaczy DORMA TS 71 wraz z montażem [lewe skrzydło drzwi]- (1 sztuka)
12) Wykonanie schematu zasilania instalacji (wersja papierowa i elektroniczna pdf)
13) Konfiguracja centrali typ FP 604, uruchomienie i sprawdzenie działania systemu zamknięć pożarowych ,potwierdzone protokołem.
14) Koszty dojazdu
Zamawiający zaleca, w celu dokładnego zapoznania się z miejscem wykonani usługi, dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Wizji można dokonać po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Pawłem Mroczkiewiczem (Inspektorem Ochrony P.Poż-SIOP/1/2017/4/24 KW PSP we Wrocławiu ) tel. 71/347-32-52
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-02-26 12:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości 6800 zł brutto. |
Komunikaty