-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 428987
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
FZ.38.50.2021TK Dostawa przewodu zasilającego HCR do pompy FLYGT 37 kW nr 3202.180-Q510063 w trybie negocjacji z jednym Wykonawcą w 2021 r.
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz Kotowski
-
Organizacja
-
OddziałDział Zakupów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-02-26 08:00:00
-
Składania2021-03-02 08:49:07
-
Otwarcie ofert2021-03-02 23:59:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy FZ.38.50.2021TK
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. (zwana dalej „Zamawiającym”) zaprasza do złożenia oferty poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie negocjacji z jednym Wykonawcą § 5 pkt. III.ust.2.1) „Regulaminu udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”
Zgodnie z art. 132 i 133 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz.1843 ) niniejsze zamówienie stanowi tzw. zamówienie sektorowe podprogowe i jako takie nie podlega w/w ustawie.
Wobec powyższego zastosowanie będzie miał „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”, (opublikowany na stronie www.wodociagi.torun.com.pl w zakładce „Przetargi /Regulaminy” - zwany dalej Regulaminem).
1. Wykonawca składający ofertę w postępowaniu jest zobowiązany do:
- załączenia skanu oferty, innych wymaganych wymienionych dokumentów.
Skany w/w dokumentów należy przesłać elektronicznie poprzez platformę zakupową Open Nexus, składając ofertę cenową .
Złożona oferta z dnia 23.02.2021 r. jest przedmiotem negocjacji w niniejszym postępowaniu.
2. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń
tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51
e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania
Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:
Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).
Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191) w związku z art. 132 ust. 1 pkt. 4), ust. 1a, ust. 2, art. 133 ust. 1 oraz art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.
Załączniki:
1. Oświadczenie nr 1 (ogólny)
2. Oświadczenie nr 2 (brak podstaw do wykluczenia z postępowania)
3. Oświadczenie nr 3 (spełnienie warunków udziału w postępowaniu)
4. Oświadczenie nr 4 (oświadczenie podatnika VAT)
5. Oświadczenie nr 5 (obowiązki RODO)
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-03-02
08:49:07
|
Tomasz Kotowski |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Zamawiający
unieważnia
postępowanie. Uzasadnienie: Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca ,że prowadzenie postępowania nie leży w interesie Zamawiającego. (zmiana parametrów przewodu). |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?