Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DIiIB.2120.1.2021 Przebudowa pomieszczeń łazienki, toalety oraz korytarza w budynku Domu Studenta nr 1 przy ul. Studenckiej 15 w Katowicach, z dostosowaniem ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnieniem dojścia do pomieszczeń radia ”EGIDA”- Zwiększenie dostępności architektonicznej UŚ w ramach projektu „DUO – Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą” Nr umowy: POWR.03.05.00-00-A031/19

DIiIB UŚ
Uniwersytet Śląski w Katowicach Department: Dział Inwestycji i Infrastruktury Budowlanej
Deadlines:
Published : 09-03-2021 14:43:00
Placing offers : 25-03-2021 10:00:00
Offers opening : 25-03-2021 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest przebudowa pomieszczeń łazienki, toalety oraz korytarza w budynku Domu Studenta nr 1 przy ul. Studenckiej 15 w Katowicach, z dostosowaniem ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnieniem dojścia do pomieszczeń radia ”EGIDA”- Zwiększenie dostępności architektonicznej UŚ w ramach projektu „DUO – Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą” Nr umowy: POWR.03.05.00-00-A031/19

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o postanowienia § 7 Regulaminu udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, EFS oraz FS na lata 2014 – 2020 przez Uniwersytet Śląski w Katowicach nr 40 Rektora Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z dnia 25 lutego 2021 r. Zasady, wg których prowadzone jest niniejsze postępowanie, zostały opisane w instrukcji dotyczącej przeprowadzenia postępowania, która stanowi załącznik do ogłoszenia.


Pod linkiem znajduje się instrukcja: Składanie ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe


W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

W postępowaniu należy złożyć ofertę wraz wymaganymi dokumentami. W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.


Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. poprzez złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, z uwagi na możliwość zapoznania się z ofertą przed terminem jej złożenia.


Rekomendacje:

a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf  i opatrzenie ich podpisem;

b) Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;

c) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików; 

d) Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty;

e) W przypadku kompresowania dokumentów np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z plików przed skompresowaniem;

f) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00,

tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia.docx docx 111.88 2021-03-09 14:43:00 Proceeding
Zał. 1 - Instrukcja dotycząca przeprowadzenia postępowania.docx docx 100.95 2021-03-09 14:43:00 Proceeding
Zał. 2 - Wzór umowy.doc doc 272 2021-03-09 14:43:00 Proceeding
Zał. 3 - Klauzula RODO.pdf pdf 230.48 2021-03-09 14:43:00 Proceeding
Zał. 4 - Wykaz robót.docx docx 91.68 2021-03-09 14:43:00 Proceeding
Zał. 5 - Wykaz osób.docx docx 93.45 2021-03-09 14:43:00 Proceeding
Zał. 6 - STWiORB.zip zip 1615.46 2021-03-09 14:43:00 Proceeding
Zał. 7 - Przedmiary robót.zip zip 593.38 2021-03-09 14:43:00 Proceeding
Zał. 8 - Projekty wykonawcze.zip zip 25688.12 2021-03-09 14:43:00 Proceeding
Zał. 9 - Projekt budowlany.zip zip 13165.54 2021-03-09 14:43:00 Proceeding
Zał. 10 - Pozwolenie na budowę.pdf pdf 571.04 2021-03-09 14:43:00 Proceeding
informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 447.77 2021-03-25 12:39:05 Public message
Informacja o unieważnieniu postępowania-sig.pdf pdf 897.41 2021-04-16 14:19:06 Public message

Announcements

2021-04-16 14:19 DIiIB UŚ W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania.

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-03-25 12:39 DIiIB UŚ Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu..

informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-25 10:00 Buyer message Kwota jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia: 108.358,00 zł brutto
2021-03-11 07:52 DIiIB UŚ Komunikat Zamawiającego:
Zamawiający informuje, że na potrzeby kalkulacji ceny oferty należy uwzględnić, iż w ramach przedmiotu zamówienia realizowane są roboty budowlane w budynku zamieszkania zbiorowego zaliczanego do budownictwa objętego społecznym programem mieszkaniowym. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, m.in. jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu (dotyczy to w szczególności przyjęcia błędnej stawki podatku VAT).

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Przebudowa Przebudowa pomieszczeń łazienki, toalety oraz korytarza w budynku Domu Studenta nr 1 przy ul. Studenckiej 15 w Katowicach, z dostosowaniem ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnieniem dojścia do pomieszczeń radia ”EGIDA” 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamiarze udzielenia zamówienia, a wszystkie podane informacje wraz z ofertą są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
3 Zdolność techniczna - O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty: a) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu wnętrz budynku, w ramach której wykonano m.in. okładziny z płytek ceramicznych, o wartości tej roboty nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto; b) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wewnętrznych robót instalacyjnych elektrycznych, o wartości tej roboty nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto; c) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wewnętrznych robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych, o wartości tej roboty nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto. Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę budowlaną wykonaną przez Wykonawcę na podstawie jednej umowy/zlecenia, obejmującej wymagany zakres prac oraz wymaganą wartość (w ramach danego tiretu). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia zakresów opisanych powyżej w tiretach 1-3 w jednym zamówieniu tj. łącznie w ramach jednej umowy/zlecenia. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz robót - wg wzoru stanowiącego załącznik 4 do ogłoszenia Attachment required (0)
4 Zdolność zawodowa - O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane, tj. a) kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będący równocześnie koordynatorem prac, który posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, który posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c) kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób - wg wzoru stanowiącego załącznik 5 do ogłoszenia Attachment required (0)
5 Klauzula RODO - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że zapoznał się z klauzulą informacyjną RODO - wg załącznika nr 3 do ogłoszenia. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
6 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO)”. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
7 Wzór umowy - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że zapoznał się ze Wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz akceptuje jego treść i warunki realizacji przedmiotu zamówienia w nim podane. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Odpis z właściwego rejestru/Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z wykonawców). Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 1023