Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie usługi ustalenia resursu dla platform i dźwigów w zasobie ZKZL sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2021 12:22:00
Składania : 26-04-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 88 63 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPU Resursy 2021.pdf pdf 244.69 2021-04-19 12:22:00 Postępowanie
Resursy 2021 załącznik nr 2.pdf pdf 414.45 2021-04-19 12:22:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-05-07 10:04 Piotr Gajda W postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy GRUPA Pomorskie Centrum Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku za kwotę 12.023,87 zł brutto
2021-04-23 14:37 Piotr Gajda Zamawiający informuje, że wpłynęły pytania od Wykonawców następujące pytania:

1) Działając zgodnie z § 7. 5. ROZPORZĄDZENIA MINISTRA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego eksploatujący w przypadku gdy nie jest znany resurs UTB, określa go na podstawie aktualnego stanu wiedzy technicznej i dobrej praktyki inżynierskiej lub zleca tą czynność zewnętrznym wykonawcom usługi.

„Par 3 ust. 6 Umowy: W przypadku stwierdzenia w trakcie wykonywania usługi nieprawidłowości mogących zagrażać zdrowiu i życiu użytkowników, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej stwierdzonych nieprawidłowości (dokumentację tę należy dołączyć do protokołu, o którym mowa w ust. 1) oraz niezwłocznie poinformować Zamawiającego o tym fakcie.”

Czy Państwo w warunkach przetargowych wymagacie podania aktualnego stanu technicznego urządzenia, czy wyznaczenia stopnia wykorzystania resursu dla tego urządzenia.

Aktualny stan techniczny urządzenia można określić jedynie poprzez dokonanie przeglądu specjalnego, a nie poprzez wyznaczenie stopnia wykorzystania resursu.

Czy Państwa oczekiwania dotyczą więc wykonania przeglądu specjalnego, czy jedynie oceny i oszacowania stopnia wykorzystania resursu, bo są to dwie różne czynności z różniącymi się diametralnie dokumentacjami?

Odpowiedź
Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami IPU przedmiotem zamówienia jest wyłącznie wykonanie resursów wskazanych dźwigów i platform.

2) W par 3 ust. 7 Umowy podają Państwo klauzulę: ”Konieczność zamieszczania dodatkowych zapisów według życzenia Zamawiającego.”

„Par 3 ust. 7 Umowy: W przypadku, gdy Zamawiający będzie wymagał wprowadzenia dodatkowych zapisów do przedłożonego protokołu, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca zobowiązany jest takie zapisy wprowadzić."

O jakich zapisach jest tu mowa, gdyż od strony prawnej z oceny stopnia wykorzystania resursu urządzenia jest sporządzany raport, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi i formularzami UDT?

Odpowiedź
Zamawiający informuje, że zapis ten dotyczy w szczególności sytuacji, gdy w trakcie wykonywania przez Wykonawcę prac związanych z ustalaniem resursu dojdzie do zmian w charakterystyce urządzenia i konieczne jest dokonanie zmian w protokole.

3) W par 6 ust 1 pkt 3 Umowy zdefiniowali Państwo wymaganie:
„Wykonania na własny koszt i ryzyko wszelkich ekspertyz, badań, analiz i opracowań oraz uzyskania opinii lub innych dokumentów, które okażą się niezbędne do wykonania Przedmiotu Umowy.”

Bez dokonania czynności przeglądu specjalnego nie jest możliwe określenie, jakie dodatkowe badania czy ekspertyzy będą niezbędne do określenia, które elementy urządzenia, odpowiedzialne za bezpieczną eksploatację nie nadają się do dalszej eksploatacji.
Badania i ekspertyzy nie są w świetle prawa czynnościami dotyczącymi oceny stopnia wykorzystania resursu dla danego urządzenia.

Jakie więc badania i ekspertyzy mieli Państwo na myśli prokurując to wymaganie w warunkach przetargu?

Odpowiedź
Zamawiający informuje, że zapis dotyczy wyłącznie wykonania czynności i prac jakie są niezbędne do wykonania wskazanego w IPU przedmiotu zamówienia, czyli wykonania resursów.

4) W par 6 ust 1 pkt 11 wymagań zdefiniowali Państwo wymaganie:
„Zgłaszania Zamawiającemu wszelkich potrzeb wykonania napraw, remontów, które przekraczają możliwości wykonania ich we własnym zakresie przez Wykonawcę.”

Przedmiotem Umowy (par 2) jest natomiast:
„sukcesywne wykonanie usługi ustalenia resursu dla platform i dźwigów w zasobie ZKZL Poznań zgodnie z Rozporządzeniem.”

Czy przedmiotem tego przetargu mają być również czynności dotyczące napraw, remontów tych urządzeń?

Odpowiedź
Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami IPU przedmiotem postępowania jest wyłącznie wykonanie resursów wskazanych dźwigów i platform. Powyższy zapis dotyczy sytuacji, gdy podczas oględzin urządzenia w trakcie ustalania resursu, Wykonawca stwierdzi konieczność wykonania napraw lub remontów, których wykonanie nie jest objęte umową.

5) W par 6 ust 1 pkt 12 zdefiniowali Państwo wymaganie:
„Natychmiastowego zawiadomienia odpowiednich służb w przypadku wystąpienia zagrożenia dla życia lub zdrowia ludzi.”
O jakich służbach jest tu mowa?

Odpowiedź
Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla życia lub zdrowia użytkowników danego urządzenia należy poinformować służby stosownie do rodzaju zagrożenia. W zależności od sytuacji może to być np. Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe.

6) W par 6 ust 1 pkt 13 zdefiniowali Państwo wymaganie:
„Informowania Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach niewykonania obowiązków przez inne jednostki zewnętrzne realizujące prace zlecone przez Zamawiającego (np. wywóz nieczystości, czyszczenie i konserwacje zbiorników).”

W jaki sposób to ma zastosowanie prawne do realizującego przedmiot tego przetargu?

Odpowiedź
Zamawiający informuje, że zapis ten dotyczy sytuacji, w których Wykonawca Umowy w trakcie jej realizacji stwierdzi niewykonanie prac, które wg jego wiedzy i obserwacji powinny być zrealizowane. Dotyczy to zarówno prac związanych bezpośrednio z przedmiotem realizowanej Umowy jak również innych prac na terenie nieruchomości, w których zainstalowany jest dźwig lub platforma. Zapis ten ma na celu utrzymanie w dobrym stanie nieruchomości z zasobu Zamawiającego.

7) W pkt par 6 ust 1 pkt 14 zdefiniowali Państwo wymaganie:
„Zakupu wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, które podlegają naturalnemu zużyciu niezbędnych do należytego wykonania Umowy, bez prawa zwrotu poniesionych kosztów.”

W jaki sposób to ma zastosowanie prawne do realizującego przedmiot tego przetargu?
2021-04-22 12:59 Piotr Gajda Zamawiający informuje, że w związku z wpłynięciem zapytań do zamówienia przesuwa termin zakończenia postępowania na 26.04.2021 godzina 11.00.
2021-04-22 08:23 Piotr Gajda Zamawiający informuje, że wpłynęły pytania od Wykonawców następujące pytania:

Pytanie:
Nawiązując do oferty wykonania dokumentacji resursu, chciałabym uzyskać informację dotyczącą dźwigów osobowych i towarowych a dokładnie roku budowy urządzenia.

Odpowiedź:
Wiek urządzeń jest zróżnicowany. Najstarsze urządzenie pochodzi z 1911 roku (obecnie jest wyłączone z użytkowania). Najmłodsza winda była instalowana w 2017 roku.
Pozostałe dźwigi montowane były w większości w latach 80 natomiast platformy między rokiem 2007-2011.

Pytanie
Aby rzetelnie oszacować koszt usługi (w tym liczbę wizyt), proszę o podanie terminów badań urządzeń

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami IPU Resursy wykonywane być powinny w cyklach miesięcznych i obejmować urządzenia, dla których przypada w danym miesiącu wykonanie badania UDT. Usługa ma być świadczona sukcesywnie przez cały okres realizacji umowy.

Pytanie:
Czy Zamawiający przewiduje udostępnienie dokumentacji urządzeń? czy dokumentacja znajduje się pod jednym adresem, czy w miejscu lokalizacji urządzenia?

Odpowiedź:
W celu rzetelnego wykonania zamówienia Zamawiający przewiduje udostępnienie Wykonawcy dokumentacji dźwigów i platform Dokumentacja znajduje się bezpośrednio w maszynowni urządzeń lub w terenowych Punktach Obsługi Klienta Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie usługi ustalenia resursu dla platform i dźwigów w zasobie ZKZL sp. z o.o. Wynagrodzenie za wykonanie usługi ustalenia resursu dla jednego dźwigu lub platformy 49 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Inne kryterium (nieobowiązkowe) - - (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - 1. Wykonawca zrealizuje Przedmiot Umowy sukcesywnie od podpisania umowy najpóźniej do dnia 31.12.2021r.. 2. Resursy wykonywane być powinny w cyklach miesięcznych i obejmować urządzenia, dla których przypada w danym miesiącu wykonanie badania UDT Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 543