-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 454609
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
69/ZP/2021 Montaż zestawów solarnych w jednostkach Policji
Wystawiający
-
UżytkownikAndrzej Strzelak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-05-06 12:31:00
-
Składania2021-05-18 14:00:00
-
Otwarcie ofert2021-05-18 14:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
1. Opis przedmiotu zamówienia: Montaż zestawów solarnych w jednostkach Policji:
Zadanie nr 1: "Montaż zestawów solarnych w budynku KWP zs. w Radomiu, ul. Energetyków 14" - w formule zaprojektuj i wybuduj;
Zadanie nr 2: "Montaż zestawów solarnych na budynku biurowo magazynowym Komendy Powiatowej Policji w Grójcu ul Brzozowa 10" - w formule zaprojektuj i wybuduj;
Zadanie nr 3: "Montaż zestawów solarnych na budynku KWP z/s w Radomiu, położonym
w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 102" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno lub kilka zadań.
2. Termin realizacji zamówienia:
Dokumentacja projektowa do dn. 31.07.2021 r.
Wykonanie oraz oddanie do użytku do dn. 30.09.2021 r.
3. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Andrzej Strzelak… tel. 047 7012353
Wiesław Mandecki tel. 047 7012168
4. Kryteria wyboru ofert: …………cena…..
5. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:
a/ Formularz ofertowy
b/ Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne –wg załącznika
c/ Oświadczenie RODO – wg załącznika
6. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: …w załączeniu...
Zawarcie umowy powinno nastąpić w terminie 10 dni, od dnia następnego, po dniu wyłonienia
wykonawcy i ogłoszenia informacji o wyborze wykonawcy.
7. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: …zgodnie z umową…
8. Warunki gwarancji i rękojmi …zgodnie z umową…
9. Sposób przygotowania oferty: na załączonym formularzu oferty - złożenie w postaci elektronicznej na platformie zakupowej. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie składniki i koszty związane z wykonaniem zamówienia.
10. Miejsce i termin złożenia ofert: …Platforma Zakupowa (https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom)
w terminie do dnia 18.05.2021 r. godz. 14.00
11. Termin otwarcia ofert**:………………18.05.2021 r. …… godz. 14.30…………
12.
Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji. Liczba
Wykonawców zaproszonych do negocjacji
w przypadku ich podjęcia
powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli
najkorzystniejsze
oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami,
którzy złożyli oferty.
13. Zamawiający ma możliwość unieważnienia postępowania bez poddania przyczyny
14. W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (zwanego dalej RODO), Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawców przesyłających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11-lisopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego, a dane osobowe/zakupowe najkorzystniejszego pod względem złożonych ofert Wykonawcy do celów realizacji umowy.
14. Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2018 poz. 2191).
15. Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie za pośrednictwem Platformy innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel… 047 7012353
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?