Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-05-2021 10:15:00 |
Składania : | 31-05-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
W imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu 27-650 Samborzec 199, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
„ODTWORZENIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ULIC I DRÓG POWIATOWYCH, W TECHNOLOGII CIENKOWARSTWOWEJ, ODBLASKOWEJ”
Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie oznakowania poziomego wykonanego w technologii cienkowarstwowej, odblaskowej w ciągu ulic miasta Sandomierza: Armii Krajowej, Koseły, Mickiewicza, Różana, Zawichojska, Wojska Polskiego, Ożarowska, Żeromskiego, skrzyżowania z drogami gminnymi w obrębie w/w dróg powiatowych
Poza
granicami administracyjnymi miasta Sandomierza w miejscowościach: Wilczyce,
Kleczanów, Zawichost, Dziurów, Stary Garbów, Góry Wysokie, Gałkowice,
Klimontów, Sulisławice, Chobrzany, Gorzyczany, Ryłowice, Skotniki, Zawierzbie,
Niedźwice, Świniary Stare, Dębiany, Gierlachów, Koprzywnica, Gałkowice,
Chodków, Świniary, Dacharzów.
Odtworzenie oznakowania
poziomego należy wykonać zgodnie z załączoną szczegółową specyfikacja
techniczną oraz wskazaniami przedstawiciela zamawiającego.
Szczegółowe
warunki realizacji zamówienia i rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym
przedstawione zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik niniejszego
zapytania.
Termin realizacji zamówienia: jeden miesiąc od dnia podpisania umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez Wykonawców roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający wymaga:
- Zamawiający wraz ze złożoną ofertą wymaga dołączenia od oferty uzupełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną pliku ze skanem formularza oferty.
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 15 832 04 06 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2021-06-01 11:47 | Zarząd Dróg | Informacja z sesji otwarcia ofert. |
Komunikaty