Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-05-2021 08:30:00 |
Składania : | 27-05-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 27-05-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zakres usługi:
- Przegląd (rewizja zewnętrzna), podręcznego sprzętu gaśniczego (gaśnic) na budynkach Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu oraz na Ośrodku Dydaktyczno-Sportowym w Olejnicy (zestawienie ilość gaśnic w załacznikach), zgodnie z § 3 ust. 2 i 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków innych obiektów budowlanych i terenów (DzU nr 109, poz. 719) urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice powinny być poddawane przeglądom technicznym i czynnościom konserwacyjnym zgodnie z zasadami określonymi w Polskich Normach dotyczących urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic, w odnośnej dokumentacji technicznej oraz instrukcjach obsługi.
- Usługa przegląd, dodatkowo musi wprowadzić ewidencję numeryczną gaśnic, poprzez zastosowanie nalepki z numerem.
- Usługa przeglądu zostanie przyjęta po wypełnienie protokołu z przeglądu dla każdego budynku, według wzoru określonego przez zamawiającego, który zawiera ( wprowadzony numer ewidencyjny, lokalizacje gaśnic, typ gaśnicy, producenta gaśnicy, data produkcji, datę ostatniej wymiany środka, uwagi po wykonaniu przeglądu i legalizacji)
-Usługa będzie wykonywana w kompleksach AWF znajdujących się na terenie m. Wrocław raz na Ośrodku Dydaktyczno-Sportowym w Olejnicy
Link dt. lokalizacji budynków we Wrocławiu-> https://awf.wroc.pl/o-uczelni/informacje/lokalizacja
Link dt. lokalizacji budynków na Ośrodku Dydykatyczno-Sportowym w Olejnicy -> http://olejnica.awf.wroc.pl/mapa-obiektu
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty