Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ET.370.2.2021 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia pomieszczeń siedziby ZTM w Lublinie

Deadlines:
Published : 01-06-2021 10:16:00
Placing offers : 01-06-2021 10:41:00
Offers opening : 10-06-2021 10:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

ZTM zwraca się z prośbą o przesłanie ofert dotyczących zamówienia na ,,dostawę wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia pomieszczeń siedziby ZTM" zgodnie z załączonym formularzem ofertowym

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego w celu dopasowania przedmiotu zamówienia do istniejącego wyposażenia. Wizja zostanie przeprowadzona na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.

Cenę ofertową należy obliczyć na podstawie formularza oferty  od pozycji 1 do 9, w niżej wymieniony sposób:

  • podać cenę jednostkową netto dla każdej pozycji w formularzu oferty, z dokładnością do pełnych groszy (z uwzględnieniem wszystkich narzutów),
  • obliczyć wartość netto dla każdej pozycji w formularzu oferty, mnożąc cenę jednostkową netto przez ilość jednostek,
  • obliczyć wartość netto całości przedmiotu zamówienia, tj. łącznie wszystkich pozycji od 1 do 9, poprzez zsumowanie wartości netto ,
  • obliczyć należny podatek VAT,
  • obliczyć cenę ofertową brutto, powiększając sumę wartości netto przedmiotu zamówienia o należny podatek VAT.

Cenę ofertową netto dla każdej z pozycji od 1 do 9, cenę ofertową netto dla całości przedmiotu zamówienia, kwoty podatku VAT oraz cenę ofertową brutto   dla całości przedmiotu zamówienia należy umieścić w formularzu oferty wg druku formularza oferty, stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 81 4662913 w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Pytania można składać do dnia 07.06.2021 r. do godz. 9,00.  Pytania składane po wyznaczonym terminie pozostaną bez odpowiedzi.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularz oferty 2021.pdf pdf 201.97 2021-06-01 10:16:00 Proceeding
Informacja o przetważaniu danych osobowych.pdf pdf 110.67 2021-06-01 10:16:00 Proceeding
meble umowa wzór.pdf pdf 76.23 2021-06-01 10:16:00 Proceeding

Announcements

2021-06-10 10:00 Buyer message The message was withdrawn by the Buyer.
2021-06-01 10:41 Józef Grudzień Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Ponownie wystawione postępowanie

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wartość całej oferty z formularza oferty - 1 pc. Zarząd Transportu Miejskiego
Nałęczowska 14
20-701, Lublin
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Nie dłużej niż 6 tygodni od daty podpisania umowy. Proszę o podanie terminu realizacji w załączonym formularzu oferty (0)
4 Umowa - Wykonawca zapoznał się z załączonym wzorem umowy i ją akceptuje. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Okres gwarancji - Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Proszę o podanie okresu gwarancji w załączonym formularzu oferty (0)
(0)

The number of page views: 256