Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-07-2021 11:14:00 |
Składania : | 06-07-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 06-07-2021 14:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Znak
sprawy: RGI.ZO.271.60.20201
I. Zamawiający: Gmina Nowa
Słupia
ul.
Rynek 15, 26 – 006 Nowa Słupia
tel.
(41) 31-78-700, fax. (41) 31-77-221
NIP
657-24-64-005 REGON 291010406
„Utworzenie infrastruktury sportowo – rekreacyjnej „Budowa
placu zabaw poprzez lokalizacje elementów małej architektury” w ramach funduszu
sołeckiego miejscowości Pokrzywianka.
II.Przedmiot zamówienia:
„Utworzenie infrastruktury
sportowo – rekreacyjnej „Budowa placu zabaw poprzez lokalizacje elementów małej
architektury”
III.Szczegółowy Opis przedmiotu
zamówienia:
1.
Dostawa i montaż THJ-B10+THJ-B11+THJ-B16
Wahadło +piechur/biegacz+twister;
2.
Dostawa i montaż orbitrek;
3.
Dostawa i montaż tablicy regulaminowej;
4.
Dostawa i montaż ławki miejskiej;
5.
Dostawa i montaż wiaty drewnianej z ławkami;
6.
Dostawa i montaż tablicy informacji
turystycznej.
5.6.2.Szczegółowy opis robót został zawarty w
załączniku Nr 4, który zawiera :
-
przedmiar robót,
-
projekt budowlany,
-
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.
VI.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2021r.
VII.
Wytyczne dla oferentów:
7.1.Zaleca
się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu robót
oraz zapoznał się z istniejącym tam stanem faktycznym.
7.2.Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem, wiedzą oraz doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego i terminowego realizowania przedmiotu umowy.
7.3.Wskazania
w ofercie cena ryczałtowa obejmuje wszystkie elementy zarówno przewidziane w
dokumentacji projektowo-wykonawczej, jak również nie ujęte, zaś niezbędne do
należytego wykonania całości zadania.
7.4.Oferowana
cena musi obejmować wszystkie roboty konieczne do realizacji zadania wraz z
materiałami.
VIII. Pozostałe wymagania dotyczące
przedmiotu zamówienia.
8.1.Wykonawca
nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w momencie zawarcia umowy
nie przewidział rozmiaru lub kosztów prac.
8.2.Minimalny
wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36
miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania
(bez uwag) protokołu końcowego.
8.3.Płatność
będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w
terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej/ych
faktur/y wraz z podpisanym protokołem odbioru robót.
IX.
Warunki udziału w postępowaniu ofertowym:
1)Wykonawca
musi wykazać, ze w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na montażu urządzeń
siłowni zewnętrznych lub placu zabaw o wartości minimum 20 000,00 zł (w jednym
zamówieniu) – wzór stanowi załącznik nr
3 do zapytania.
9.2.Na
potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży;
1)
dowody potwierdzające, iż roboty
budowlane zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty.
2)
oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. załączonego wzoru Załącznik nr
2 do niniejszego zapytania ofertowego;
3)
kopię
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o
działalności gospodarczej w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany
przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji — wystawionego nie
wcześniej niż1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
Wskazane
dokumenty i oświadczenia mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii
poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może
zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii
dokumentów.
X.
Warunki wykluczenia i przesłanki odrzucenia oferty:
10.1.Z
postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków
udziału w postępowaniu.
10.2.Oferta podlega
odrzuceniu w przypadku, gdy:
1)
jej treść nie odpowiada treści zapytania
ofertowego;
2)
została złożona po terminie;
3)
została złożona przez podmiot
niespełniający warunków udziału w postępowaniu.
XI.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości całkowitej
podanej w ofercie.
11.1.Zabezpieczenie służy pokryciu
roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej z form wymienionych w art. 148 ust. 1
Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach, o
których mowa w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym
Ostrowiec Św. Oddział Nowa Słupia Nr rachunku
35 8507 0004 2007 7006 0381 0025.
Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie do 30 dni od
dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
Zabezpieczenie w wysokości 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie
roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu
po upływie okresu rękojmi za wady.
11.2.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany
będzie do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kalkulację
zaoferowanej ceny przedstawionej w formularzu ofertowym w formie kosztorysu
ofertowego, zawierającego wszystkie roboty wymienione w zapytaniu ofertowym
oraz dokumentacji projektowej, wycenione indywidualnie przez oferenta. Przedstawiona
kalkulacja winna określać ilość, cenę jednostkową i wartość dla wszystkich
pozycji. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od
zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert.
11.3. Wykonawca pozostaje związany ofertą
przez okres 30 dni.
XII.
Kryteria oceny ofert i informacja o wagach punktowych przypisanych do
poszczególnych kryteriów oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie
danego kryterium oceny ofert.
12.1.Przy wyborze najkorzystniejsze
oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
Lp. |
Kryterium |
Opis |
Waga procentowa kryterium |
1 |
Cena |
cena brutto (z podatkiem VAT) za
realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie
koszty ponoszone przez Wykonawcę |
80% |
2 |
Okres gwarancji i rękojmi |
Okres gwarancji jakości i rękojmi za
wady |
20% |
12.2. Sposób przyznawania punktów.
1) Cena
C= Cmin/Cbad X 80
gdzie:
C -
ilość punktów oferty w badanym kryterium cena.
Cmin
- najniższa cena brutto spośród wszystkich podlegających ocenie ofert.
Cbad
- cena brutto badanej oferty
2) Okres gwarancji na wykonane roboty (G) –
20%
Zaoferowany przez Wykonawców okres
gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesiące i nie
dłuższy niż 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie podać deklarowany okres
gwarancji w miesiącach. W związku z ustalonym kryterium „okres gwarancji”
wykonawcy zaoferować mogą niżej wymienione terminy, które będą podlegać
następującej punktacji:
- okres gwarancji 36 miesięcy- 0 pkt,
- okres gwarancji 48 miesięcy – 10 pkt.
- okres gwarancji 60 miesięcy – 20 pkt.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres
gwarancji krótszy niż 36 miesiące zostanie odrzucona.
12.3.Łączna oceny oferty:
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą
ofertę (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlagających
odrzuceniu), tj. uzyska największą łączną ilość punktów ze wszystkich kryteriów
(W = C + G)
W - wskaźnik oceny oferty.
C – ilość punktów przyznanych ofercie w
kryterium cena.
G – ilość punktów przyznanych ofercie w
kryterium gwarancja.
12.4..
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu oraz uzyska największą sumę
punktów poszczególnych kryteriów oceny ofert. W przypadku uzyskania takiej
samej liczby punktów przez poszczególne oferty, wybór oferty nastąpi zgodnie z
§ 5 Rozporządzenia.
12.5.Zamawiający
zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.
XIII. Opis sposobu
obliczania ceny.
13.1.Cena oferty powinna
być wyrażona w walucie polskiej cyfrowo i słownie z dokładnością do
13.2.Cena oferty
powinna być podana zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, tj. cena brutto,
cena netto, podatek VAT.
13.3.Cena może być
tylko jedna — nie dopuszcza się wariantowości cen.
13.4.Jeżeli
złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego Zamawiającego
1.
XIV. Opis sposobu
przygotowania oferty:
14.1.Wymagania
ogólne:
1) Zamawiający nie dopuszcza możliwość
złożenia ofert częściowych
2) Treść
oferty musi odpowiadać niniejszemu zapytaniu. ofertę należy sporządzić w języku
polskim, z zachowaniem formy pisemnej w sposób czytelny i zgodny z wymaganiami
opisanymi w niniejszym zapytaniu;
3) Wszelkie
koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca;
4) Formularz
oferty oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez
osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a w
przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie
wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby
Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty;
14.2.Oferta powinna
składać się z:
1) formularza
ofertowego — sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego
zapytania;
2) zestawu oświadczeń
i dokumentów, o których mowa w niniejszym zapytaniu.
XV.MIEJSCE
I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
15.1.Ofertę
wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS (https://platformazakupowa.pl/nowaslupia) w terminie do dnia 06.07.2021 r., do godz. 14.00.Otwarcie
ofert nastąpi 06.07.2021r. godz.14.30
15.2..Oferta
złożona po terminie zostanie zwrócona bez rozpatrzenia.
15.3.Wszelkie
informacje związane z przedmiotowym zapytaniem można uzyskać w siedzibie Urzędu
Gminy.
15.4.Osobami
uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami jest: Anna Wiecha; tel.(41)3178-775.
15.5.Zamawiający
zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji
np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie
usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.
15.6.Zamawiający zastrzega
sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
15.7.Kwestionariusz oferty wraz z podpisaną klauzulą informacyjną - po podpisaniu powinien być zeskanowany i dopiero w takiej formie przesłany.
XVI.Załączniki:
1.Formularz
ofertowy – załącznik Nr 1;
2.Oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik Nr 2;
3.Wykaz
wykonanych robót – załącznik Nr 3;
4.Dokumentacja
projektowa – załącznik Nr 4;
5.Wzór
umowy – załącznik Nr 5;
6.Klauzula
informacyjna do przetwarzania danych osobowych –załącznik nr 6.
2021-07-07 12:02 | Anna Wiecha | Zamawiający unieważnia postepowanie zgodnie z pkt.15.6 zapytania ofertowego, ponieważ wszystkie oferty złożone w postepowaniu przekraczają kwotę zabezpieczoną w budżecie przez Zamawiającego. |
Komunikaty