Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie remontu schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wymiana drzwi wejściowych od strony w wiatrołapie, w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Kasprzaka 16.

Termin:
Zamieszczenia : 13-07-2021 19:20:00
Składania : 19-07-2021 12:30:00
Otwarcia : 19-07-2021 12:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: wykonaniu remontu schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wymiana drzwi wejściowych od strony w wiatrołapie, w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Kasprzaka 16.

Opis przedmiotu zamówienia zawierają

- Przedmiar – załącznik do postępowania. Zamawiający w celu prawidłowego skalkulowania oferty zaleca przeprowadzenie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w miejscu planowanych robót.

- Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania,

- STWiOR stanowiący załącznik do postępowania

 Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:

   Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:

1)   warunkami określonymi w niniejszym dokumencie,

2) obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.),

3) normami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną.


 Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi na podstawie ustawy o:

-  odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013r., poz. 21),

- utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września
1996 r. tekst jednolity (
Dz. U. z 2016r., poz. 250).

W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów – należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajności oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego.

Przedmiot Zamówienia objęty jest 23% stawką VAT.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr teL 614158858

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PPU.pdf pdf 463.02 2021-07-13 19:20:00 Postępowanie
STWiOR.pdf pdf 737.5 2021-07-13 19:20:00 Postępowanie
Przedmiar.pdf pdf 1945.25 2021-07-13 19:20:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie remontu schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wymiana drzwi wejściowych od strony w wiatrołapie, w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Kasprzaka 16. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Przedmiar – załącznik do postępowania, Zamawiający w celu prawidłowego skalkulowania oferty zaleca przeprowadzenie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. - Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania. - STWiOR, stanowiący załącznik do postępowania.

Przedmiar.pdf

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji: - 8 tygodni, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu, licząc od dnia protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu robót. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
5 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
6 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
7 Gwarancja - Zamawiający wymaga udzielenia 36 – miesięcznego (3 lata) okresu gwarancji na wykonane prace i zastosowane materiały licząc od daty odbioru końcowego. Prosimy potwierdzić akceptację wpisując "Akceptuję" (0)
8 Doświadczenie - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej. Prosimy potwierdzić akceptację wpisując "Akceptuję" (0)
9 Podwykonawstwo - Zamierzamy powierzyć następujące części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy/ Podwykonawcom. Prosimy o uzupełnienie jeśli dotyczy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 405