Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-07-2021 19:20:00 |
Składania : | 19-07-2021 12:30:00 |
Otwarcia : | 19-07-2021 12:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: wykonaniu remontu schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wymiana drzwi wejściowych od strony w wiatrołapie, w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Kasprzaka 16.
Opis przedmiotu zamówienia zawierają
- Przedmiar – załącznik do postępowania. Zamawiający w celu prawidłowego skalkulowania oferty zaleca przeprowadzenie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w miejscu planowanych robót.
- Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania,
- STWiOR stanowiący załącznik do postępowania
Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
1) warunkami określonymi w niniejszym dokumencie,
2) obowiązującymi
normami, przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w tym
w szczególności przepisami ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.),
3) normami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną.
Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi na podstawie ustawy o:
- odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013r., poz. 21),
- utrzymaniu czystości i
porządku w gminach z dnia 13 września
1996 r. tekst jednolity (Dz. U. z 2016r., poz. 250).
W przypadku pojawienia się nazw
własnych materiałów – należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań
jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza
rozwiązanie równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu
technologicznego i wydajności oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego.
Przedmiot Zamówienia objęty jest 23% stawką VAT.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr teL 614158858
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty