Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ROPS.V.512.7.2021 Usługa edukacyjna w zakresie kompleksowej organizacji i przeprowadzenia czterodniowej, zagranicznej wizyty studyjnej do gospodarstw opiekuńczych oraz podmiotów ekonomii społecznej do Holandii i Niemiec

Termin:
Zamieszczenia : 23-08-2021 11:53:00
Składania : 31-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 31-08-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy .doc doc 442.5 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - wzór oświadczenia (art. 125 ust. 1 Pzp) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.doc doc 585 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Projekt umowy.pdf pdf 301.97 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - wzór oświadczenia (art. 125 ust. 1 Pzp) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.doc doc 563.5 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - wykaz usług.doc doc 573.5 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - wykaz dodatkowych podmiotów.doc doc 453.5 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - pełnomocnictwo.doc doc 583 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Ogłoszenie z dnia 23.08.2021 r.pdf pdf 117.8 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia - 23.08.2021 r..pdf pdf 11129.82 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 456.71 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - potencjał podmiotu trzeciego.doc doc 583 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SWZ - doświadczenie osób opisanych w załączniku nr 1 do SWZ.doc doc 470 2021-08-23 11:53:00 Postępowanie
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia- 31.08.2021.pdf pdf 334.43 2021-08-31 10:14:38 Publiczna wiadomość
Protokół z otwarcia ofert - 31.08.2021 r. .pdf pdf 351.53 2021-08-31 11:49:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 452.12 2021-09-03 15:10:40 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 184.35 2021-09-29 09:23:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-29 09:23 Zamówienia Publiczne Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, ul. Aleja Niepodległości nr 36, 65-042 Zielona Góra, NIP: 973-05-90-332, REGON: 081048430 informuje o unieważnieniu postępowania, na realizację przedmiotowego zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ Wykonawca Gmsynergy sp. z o.o. sp.j. , ul. Tuszyńska 67, 95-030 Rzgów, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) . W przedmiotowym postępowaniu nie zostały złożone inne oferty.

informacja o unieważ [...].pdf

2021-09-03 15:10 Zamówienia Publiczne INFORMACJA
o wyborze najkorzystniejszej oferty
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Nazwa przedmiotu zamówienia:

Usługa edukacyjna w zakresie kompleksowej organizacji i przeprowadzenia czterodniowej, zagranicznej wizyty studyjnej do gospodarstw opiekuńczych oraz podmiotów ekonomii społecznej do Holandii i Niemiec .

Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt 1,2 oraz ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu za najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez Wykonawcę:
GMSYNERGY sp. z o.o. sp.j
ul. Tuszyńska 67, 95-030 Rzgów

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-31 11:49 Zamówienia Publiczne W załączniku:

PROTOKÓŁ
z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Nazwa przedmiotu zamówienia:
Usługa edukacyjna w zakresie kompleksowej organizacji i przeprowadzenia czterodniowej, zagranicznej wizyty studyjnej do gospodarstw opiekuńczych oraz podmiotów ekonomii społecznej do Holandii i Niemiec.

Protokół z otwarcia [...].pdf

2021-08-31 10:14 Zamówienia Publiczne W załączniku:
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
pn. Usługa edukacyjna w zakresie kompleksowej organizacji i przeprowadzenia czterodniowej, zagranicznej wizyty studyjnej do gospodarstw opiekuńczych oraz podmiotów ekonomii społecznej do Holandii i Niemiec.

Informacja o kwocie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 316