Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 08:11:50
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 504547
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 504547 : WSA-ZP-BA-62-2021 Remont 52 pokoi polegający na wymianie wykładziny wraz z malowaniem pomieszczeń w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Krzysztof Antczak
    • Organizacja
      Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2021-09-07 09:31:00
    • Składania
      2021-09-07 14:58:22
    • Otwarcie ofert
      2021-09-16 10:25:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

     I PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

     Przedmiotem zamówienia jest remont 52 pokoi polegający na  wymianie wykładziny wraz z malowaniem pomieszczeń w budynku biurowym WSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

    II ZAŁĄCZNIKI:

     Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia,

    Załącznik nr 2 – Wzór umowy,

    Załącznik nr 3 – Zasady postepowania w trybie zapytania ofertowego

    III WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

    1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia.

    2.       Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy  Oferent wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy) co najmniej 2 zamówienia polegające na ułożeniu wykładziny obiektowej w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej, o wartości sumarycznej co najmniej 50000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto oraz potwierdzą to dowodami, że zamówienie zostało wykonane należycie.

    3.        Oferent spełni warunek, gdy:

    1)      w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o posiadaniu w/w dokumentów,

    2)       na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże w/w dokumenty.

     

    Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 14.09.2021 r.
     

    IV WIZJA LOKALNA

    Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od  09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: tel. 22 553 70 83).

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

     

    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02
    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

     

     

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-62-2021.pdf pdf 226.65
    2021-09-07 09:31:00
    Postępowanie
    załącznik nr 2 - wzór umowy WSA-ZP-BA-62-2020.pdf pdf 334.91
    2021-09-07 09:31:00
    Postępowanie
    ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26
    2021-09-07 09:31:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2021-09-07 14:58:22
    Krzysztof Antczak Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: przyczyna techniczna

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Wymiana wykładziny dywanowej Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) *należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacja zadania 1000 m^2 - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Malowanie pokoi Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) **należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacja zadania 600 m^2 - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Gwarancja - Gwarancję na wykonane prace montażowe i malarskie licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego - 24 m-ce. Należy potwierdzić wpisując TAK 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczamy, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonaliśmy co najmniej 2 zamówienia polegające na ułożeniu wykładziny obiektowej w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej o wartości sumarycznej co najmniej 50000,00 zł brutto oraz potwierdzimy to dowodami na wezwanie, że zamówienie zostało wykonane należycie - proszę potwierdzić wpisując: TAK. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Oświadczenie nr 2 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Oświadczenie nr 4 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Termin realizacji - 8 tygodni od podpisania umowy - proszę potwierdzić wpisując: TAK 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    729

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć