Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z koncepcją dla inwestycji w zakresie budowy miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bydgoszczy

Krzysztof Idzikowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Gospodarki Odpadami
Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2016 14:41:41
Składania : 19-05-2016 12:01:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

2. Wydział przeprowadzający postępowanie:
Biuro Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi UM Bydgoszcz ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz

3. Opis przedmiotu zamówienia:

3.1 Pakiet nr I

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z koncepcją budowy miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
Teren objęty przedmiotem zamówienia jest własnością Miasta Bydgoszczy zgodnie z załączonymi wypisami z rejestru gruntu i obejmuje trzy lokalizacje:
1. Bydgoszcz Wschód, ul. Inwalidów fragmenty dz. ew. nr 11/11 i 9/10, obręb 207
2. Bydgoszcz Osowa Góra, ul. Ołowiana – Kobaltowa dz. ew. nr 7/12 i 7/13, obręb 322
3. Bydgoszcz Wschód, Siernieczek – Brdyujście , ul. Jasieniecka część dz. ew. nr 6/5, obręb 244

3.1.1 Przedmiot zamówienia – zakres i forma jego opracowania:
Miasto Bydgoszcz, na realizację inwestycji polegającej na budowie miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Bydgoszczy planuje pozyskać dofinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ), w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi (typ projektu nr II - projekty obejmujące elementy gospodarki odpadami zgodnej z hierarchią sposobów postępowania z odpadami z wyłączeniem instalacji do termicznego przekształcania odpadów).
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z koncepcją dla inwestycji w zakresie budowy miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Bydgoszczy w ramach, której Wykonawca:
1) Opracuje koncepcję PSZOK dla w/w lokalizacji w miejscowości Bydgoszcz , która zostanie uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego - protokółem. Koncepcja, będzie podstawą opracowania przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla inwestycji w zakresie kompleksowej budowy miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym: 2 egz.
2) Opracuje Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). – wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym: 2 egz.
3) Uzyska ostateczną decyzję o warunkach zabudowy (lub decyzję o lokalizacji inwestycji na celu publicznego. Decyzja powinna być wydana na Miasto Bydgoszcz;
4) Przygotuje na podstawie PFU wskaźnikowe zestawienie kosztów planowanej inwestycji zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. – wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: 2 egz.
5) Opracuje kartę informacyjną przedsięwzięcia zgodnie z wytycznymi zawartymi w ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.).
Karta informacyjna przedsięwzięcia powinna zawierać analizę oddziaływań przedsięwzięcia na klimat i jego zmiany (mitygacja - łagodzenie zmian klimatu) oraz wpływu klimatu i jego zmian na przedsięwzięcie (adaptacja do zmian klimatu), na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego zgodnie z Poradnikiem przygotowania inwestycji z uwzględnieniem zmian klimatu, ich łagodzenia i przystosowania do tych zmian oraz odporności na klęski żywiołowe.
6) Uzyska ostateczną decyzję środowiskową ( bądź odmowę jej wydania).
7) Uzyska warunki przyłączenia do sieci sanitarnej.
8) Uzyska warunki przyłączenia do sieci energetycznej.
9) Zapewni stały kontakt i współdziałanie z pracownikami Zamawiającego w zakresie przygotowywania koncepcji, PFU i raportu oddziaływania inwestycji na środowisko wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
10) Zapewni współpracę z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PFU Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU).
Opracowany Program Funkcjonalno – Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
11) Opracowanie PFU powinno zawierać m.in. takie elementy, jak:
a) wyjaśnienie celu,
b) rozwiązania materiałowo-kolorystyczne,
c) rozwiązania funkcjonalne,
d) niezbędne wykazy (w tym m.in. materiałowe i sprzętowe),

3.1.2 Wymagana minimalna zawartość koncepcji niezbędna przy opracowaniu PFU:
1) projekt zagospodarowania terenu – w skali niezbędnej do zobrazowania koncepcji,
2) projekt zabudowy kubaturowej (rzut przyziemia, rzut dachu, przekrój, elewacje )


3.1.3 Dane wyjściowe do opracowania PFU i koncepcji oraz wytyczne i wymagania dotyczące funkcji, programu, technologii:
1) branża architektoniczna i drogowa:
a) utwardzony teren o powierzchni min 2000m² (podbudowa pod plac wzmocniona przenosząca obciążenia od samochodów ciężarowych i kontenerów),
b) teren zabezpieczony ogrodzeniem z zamykaną bramą wjazdową ze szlabanem wjazdowym,
c) przewidzieć (wyznaczyć) miejsca parkingowe (postojowe) dla pojazdów oczekujących na wjazd na teren PSZOK w ilości minimum 3 stanowiska dla pojazdów o d.m.c. do 3,5t.
d) wytyczyć strefy przebywania oddających odpady, w tym wyznaczyć trasę przejazdu pojazdów wyjeżdżających na teren (np. wymalowanie liniami ciągłymi placu, tablicami kierunkowymi i barierkami).
e) budynek portierni (np. kontener) z pomieszczeniami socjalnymi dla obsługi PSZOK oraz pomieszczenie do obsługi klientów z możliwością ważenia mniejszych odpadów (przenośna waga o tonażu do min 300kg),
f) budynek stanowiący pomieszczenie edukacyjne (o powierzchni przeznaczonej dla ca. 25 osób) wraz z częścią ekspozycyjną, socjalną i wydzielonym niewielkim miejscem przygotowania napojów (np. aneksem kuchennym) oraz z sanitariatem z przyległą do niego częścią terenu do edukacji odpadowej,
g) magazyn w postaci np. kontenera lub wiaty przeznaczony na tzw. "kącik rzeczy używanych" - przedmiotów do ponownego użycia (oprócz artykułów AGD i RTV) o powierzchni zabudowy ok. 30m2
h) magazyn w postaci np. kontenera odpadów niebezpiecznych z uszczelnionym podłożem (podłogą) m.in. do selektywnego zbierania w pojemnikach odpadów niebezpiecznych - zabezpieczony przed dostępem osób postronnych o powierzchnia zabudowy ok.30m2.
i) wyznaczyć zadaszone miejsce (np. wiatę) na składowanie zużytego sprzętu AGD RTV o powierzchni zabudowy ok. 30m2
j) umieścić przy wjeździe na teren PSZOK tablicę informacyjną wraz z regulaminem porządkowym,
k) przewidzieć oznakowanie miejsc przewidzianych do ustawienia kontenerów na utwardzonym, otwartym placu,
l) Przewidzieć legalizowaną wagę najazdową lub przejazdową o tonażu umożliwiającym ważenie przyjeżdżających pojazdów do PSZOK oraz pojazdów ciężarowych wywożących zebrane odpady komunalne z terenu zlokalizowana przy wjeździe,

2) branża sanitarna:
a) budowa przyłącza i doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z separatorem (w przypadku braku sieci KD odprowadzenie wody opadowej z terenu po wstępnym oczyszczeniu do gruntu na warunkach gestora sieci)
b) budowa przyłącza i wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej,
c) budowa przyłącza i instalacji kanalizacji sanitarnej,
d) wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń, elektryczne ogrzewanie pomieszczeń,

3) branża elektryczna:
a) budowa przyłącza elektrycznego, oświetlenia terenu i wewnętrznej linii zasilającej oraz instalacji elektrycznych, dostosowana do funkcji pomieszczeń,
b) instalacja komputerowa i telefoniczna
c) wykonanie instalacji monitoringu wewnętrznego (wideorejestratora) i instalacji alarmowej,
3.1.4 Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem ekonomicznym, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że:
a) przedłożą wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich 3 lat w tym co najmniej jednego programu funkcjonalno-użytkowego.

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

3.2 Pakiet nr II
3.2.1 Przedmiot zamówienia – zakres i forma jego opracowania:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności oraz wniosku aplikacyjnego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Bydgoszczy.
Miasto Bydgoszcz, na realizację przedmiotowej inwestycji planuje pozyskać dofinansowanie ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ), w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi (typ projektu nr II - projekty obejmujące elementy gospodarki odpadami zgodnej z hierarchią sposobów postępowania z odpadami z wyłączeniem instalacji do termicznego przekształcania odpadów).

Planowany termin złożenia projektu: nabór – maj 2016r. (zgodnie z Harmonogramem planowanych w roku 2016 naborów wniosków o dofinansowanie projektu w trybie konkursowym w ramach POIiŚ 2014-2020 obowiązującym od 22 grudnia 2015 r.)

Opracowanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z obowiązującymi wytycznymi (dokumentami programowymi, wytycznymi Instytucji Zarządzającej tj. Ministerstwa Rozwoju i Instytucji Wdrażającej tj. Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, dokumentacją konkursową, wytycznymi Ministra Rozwoju, w tym „Wytycznymi w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów uwzględniających dochód i projektów hybrydowych na lata 2014-2020” oraz „Wytycznymi w zakresie reguł dofinansowania z programów operacyjnych podmiotów realizujących obowiązek świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym w ramach zadań własnych samorządu gminy w gospodarce odpadami komunalnymi”) dla projektów ubiegających się o dofinansowanie z POIiŚ w latach 2014-2020 oraz z unijnymi, krajowymi, regionalnymi i miejskimi dokumentami strategicznymi związanymi z przedmiotowym projektem.

Studium wykonalności wraz z arkuszem kalkulacyjnym zawierającym model finansowo-ekonomiczny oraz wniosek aplikacyjny należy sporządzić w wersji papierowej w 1 egzemplarzu i w wersji elektronicznej w formacie edytowalnym, na nośniku elektronicznym w 1 egzemplarzu.

4. Informacje, które Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie i wymagania jakie musi spełniać :

Pakiet I:
1) Oferta złożona na wzorze wskazanym w załączniku nr 1 (program funkcjonalno-użytkowy).
2) Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie potwierdzające, że:
3) posiada status wykonawcy zamówienia określonego w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,
4) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia: do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
5) posiada odpowiednie doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
tj. jedno wykonane w okresie ostatnich trzech latach zamówienie o podobnym zakresie jak opisane w zapytaniu ofertowym,
6) dowodem wykonania zamówienia o podobnym zakresie jak opisane w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym są załączone do niniejszej oferty referencje podmiotu, na rzecz którego został wykonany program funkcjonalno - użytkowy, koncepcja lub projekt budowlano-wykonawczy pomieszczeń lokalu i/lub lokali,
7) w przypadku wyboru oferty zobowiązuje się zawrzeć umowę w przedmiocie opisanym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym, na warunkach i w terminie ustalonych we wzorze umowy Zamawiającego (Miasto Bydgoszcz).

Pakiet II:

1) Oferta złożona na wzorze wskazanym w załączniku nr 1 (z rozbiciem cenowym na koszt opracowania: studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie).
2) Opis doświadczenia w realizacji projektów z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi wraz z Oświadczeniem potwierdzającym minimalne, wymagane doświadczenie Wykonawcy tj. opracowanie przynajmniej 2 studiów wykonalności dla inwestycji z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi o jednostkowej wartości całkowitej powyżej 3 mln zł, w tym pozyskanie dofinansowania przynajmniej dla jednej z nich.
3) Stosowne referencje i rekomendacje w odniesieniu do opisanych projektów z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.

5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.

1) Oferta częściowa na opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego – Pakiet nr I.
2) Oferta częściowa na opracowanie studium wykonalności i wniosku aplikacyjnego – Pakiet nr II.
W przypadku wyłonienia odrębnego Wykonawcy dla realizacji Pakietu nr I i Pakietu nr II, Zamawiający zastrzega, że w umowach na wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawcy zostaną zobowiązani do ścisłej współpracy.
Uwaga:
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą bez zbędnej zwłoki.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzorów umów – załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3, które będą wiązały Zamawiającego i Wykonawcę (załącznik nr 2 – umowa na opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, załącznik nr 3 - umowa na opracowanie studium wykonalności i wniosku aplikacyjnego).

6. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

7 Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Pakiet I:
- 27.06.2016r., w zakresie opracowania koncepcji PSZOK i Programu Funkcjonalno -Użytkowego;
- 11.07.2016 r., w zakresie uzyskania decyzji o warunkach zabudowy i decyzji środowiskowej.
Pakiet II: 27.06.2016r.
8 Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Pakiet I:
1) Bartosz Szambelan – tel. 52 58 59 118.
2) Jacek Mróz – tel. 52 58 58 284.
Pakiet II:
1) Michalina Urbańska - tel. 52 58 58 090.
9 Termin składania odpowiedzi na ogłoszenie o zapytaniu ofertowym: upływa w dniu 16.05.2016r. o godz. 1000 .

10. Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć w formie pisemnej:
Dla Ofert obejmujących Pakiet I i Pakiet II
(na formularzu oferty – załącznik nr 1 do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym) w siedzibie Biura Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Wojska Polskiego 65 . Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na wykonanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Bydgoszczy”

Dla Ofert obejmujących tylko Pakiet I
(na formularzu oferty – załącznik nr1 do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym) w siedzibie Biura Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Wojska Polskiego 65 . Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) wraz z koncepcją na budowę miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Bydgoszczy”.

Dla Ofert obejmujących tylko Pakiet II
(na formularzu oferty – załącznik nr 1 do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym) w siedzibie Biura Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Wojska Polskiego 65 . Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na opracowanie studium wykonalności oraz wniosku aplikacyjnego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Bydgoszczy”

Załączniki:
1. Wzór oferty.
2. Wzór umowy na opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego
3. Wzór umowy na opracowanie studium wykonalności i wniosku aplikacyjnego
4. Plany sytuacyjne lokalizacji PSZOK- 1:1000
5. Wypisy i wyrysy z rejestru gruntu

UWAGA

Zamawiajacy zmienił termin wykonania przedmiotu zamówienia:


"7 Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Pakiet I:
- 27.06.2016r., w zakresie opracowania koncepcji PSZOK i Programu Funkcjonalno -Użytkowego;
- 11.07.2016 r., w zakresie uzyskania decyzji o warunkach zabudowy i decyzji środowiskowej. "

11 maja 2016 roku Zamawiający wprowadził zmiany w terminie realizacji wykonania Pakietu II:

Pakiet II:

- 27.06.2016r., w zakresie opracowania studium wykonalności;
- 11.07.2016 r., w zakresie opracowania wniosku aplikacyjnego.

Zamawiający przedłużył termin składania ofert do 18 maja, godzina 12.

Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na pytania, związane z zamówieniem, które wpłynęły do niego w ostatnich dniach.

Pytanie:
1. Czy możliwe jest złożenie oferty przez konsorcjum firm (nasza firma przygotowuje dokumentację techniczną - PFU, nasz partner studium wykonalności i wniosek aplikacyjny)? Czy będą wymagane jakieś dodatkowe załączniki?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez konsorcjum firm.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie potwierdzające, że zamówienie będzie zrealizowane przez konsorcjum firm ( wymienionych z nazwy).

Pytanie:
2. Zgodnie z pkt 5. zapytania Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Czy w związku z tym, w przypadku, gdy konsorcjum firm złoży ofertę na realizację Pakietów I i II łącznie, może zdarzyć się sytuacja, w której np. ze względu na tańszą ofertę innego podmiotu w zakresie PFU, Zamawiający zleci tą część zadania innemu podmiotowi? Jest to sytuacja niekorzystna ze względu na fakt, iż oba zadania ściśle ze sobą się łączą, a biorąc pod uwagę krótki termin realizacji przedmiotu zlecenia oraz nakładające się terminy realizacji Pakietu I i II, konieczne jest wykonywanie tych prac równolegle, co w przypadku realizacji tego zadania przez różne, niepowiązane podmioty będzie utrudnione i powodować może problemy i opóźnienia.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapis zgodnie z pkt. 5 zapytania ofertowego.
" ..cyt. W przypadku wyłonienia odrębnego Wykonawcy dla realizacji Pakietu nr I i Pakietu nr II, Zamawiający zastrzega, że w umowach na wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawcy zostaną zobowiązani do ścisłej współpracy".
Pytanie:

W związku z zapisami w Specyfikacji dotyczącymi terminu realizacji Zamówienia zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie terminu realizacji Zamówienia. Naszym zdaniem realizacja Zamówienia będącego w zakresie Pakietu I w wymaganym przez Specyfikację terminie (koncepcja + PFU: do 27.06.2016, decyzje administracyjne: 11.07.2016) jest nierealna, poniżej podajemy uzasadnienie z prognozowanymi śród terminami na wykonanie wszystkich niezbędnych czynności wynikających z zakresu opublikowanego Zamówienia: 1) Podpisanie Umowy na realizację Zamówienia: mając na względzie termin składania ofert (18.05.2016) zakładamy, że podpisanie umowy nastąpi najwcześniej pod koniec maja 2016. 2) Zebranie danych wejściowych, wizja lokalna w terenie, wstępne uzgodnienia dotyczące koncepcji poszczególnych PSZOK: ok. 2 tygodnie (do ok. 10.06.2016). 3) Opracowanie trzech koncepcji programowo-przestrzennych dla trzech PSZOK w wymaganym zakresie: ok. 4 tygodnie (ok. 09.07.2016). 4) Zaakceptowanie wszystkich koncepcji przez Zamawiającego, czas na ewentualne uwagi i wprowadzanie ewentualnych zmian: ok. 3 tygodnie (29.07.2016), trzeba wziąć pod uwagę, że będzie tu okres wakacyjny. 5) Opracowanie i złożenie wniosku o wydanie Decyzji OOŚ wraz z Kartą Informacyjną Przedsięwzięcia: niezwłocznie po zaakceptowaniu koncepcji (koniec lipca 2016) 6) Uzyskanie Decyzji OOŚ: co najmniej 4 tygodnie (może być znacznie dłużej - zależy od organu wydającego decyzję, ewentualnych dodatkowych wymagań, ewentualnej potrzeby dokonania oceny OOŚ, inwentaryzacji przyrodniczych, etc.) (tj. koniec sierpnia 2016). 7) Uprawomocnienie Decyzji OOŚ, opracowanie wniosku o warunki zabudowy / wydanie decyzji o lokalizacji celu publicznego: minimum 2 tygodnie z uwagi na konieczność uprawomocnienia (16.09.2016). 8) Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy / lokalizacji celu publicznego: 4 tygodnie (30.09.2016). 9) Opracowanie trzech Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla trzech PSZOK, uzyskanie warunków przyłączenia , można przyjąć, że będzie następować równolegle do uzyskiwanych decyzji administracyjnych, przy czym zapisy PFU muszą uwzględniać uwarunkowania wynikające z wydanych decyzji (decyzja OOŚ, warunki zabudowy, warunków przyłączeń): tj. zakończenie wszystkich prac będących w zakresie Pakietu I Zamówienia będzie możliwe najwcześniej na początku października 2016 r. (ponadto trzeba uwzględnić jeszcze termin na odbiór PFU przez Zamawiającego, ewentualne uwagi, sugestie zmian, etc.).

Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje terminy zawarte w pkt.7 zapytania ofertowego.
Uzasadnienie: Zamawiającym w przedmiocie zamówienia jest Miasto Bydgoszcz, co powinno przyśpieszy procedurę uzgodnień i uzyskanie niezbędnych decyzji.
Struktura i zawartość koncepcyjna oraz opracowanie PFU dla poszczególnych lokalizacji jest w zasadzie podobna, dlatego zawarte terminy podtrzymujemy.

W związku z powyższym, Zamawiający przedłużył termin składania ofert do 19 maja, godzina 12.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Wzór Oferty.docx docx 12.17 2016-05-10 14:41:41 Postępowanie
Załącznik nr 3 wzor_umowy_SW.docx docx 37.81 2016-05-10 14:41:41 Postępowanie
UMOWA Nr BOK - PFU.docx docx 22.14 2016-05-10 14:41:41 Postępowanie
WYPIS Z REJESTRU GRUNTÓW Inwalidów.pdf pdf 154.82 2016-05-10 14:41:41 Postępowanie
WYPIS Z REJESTRU GRUNTÓW Jasiniecka.pdf pdf 109.34 2016-05-10 14:41:41 Postępowanie
WYPIS Z REJESTRU GRUNTÓW Ołowiana.pdf pdf 82.56 2016-05-10 14:41:41 Postępowanie
Plany sytuacyjne lokalizacj PSZOK.pdf pdf 268.32 2016-05-16 08:31:50 Postępowanie

Komunikaty

2016-05-17 08:54 Krzysztof Idzikowski Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia
2016-05-11 13:07 Krzysztof Idzikowski Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, studium wykonalności i wniosku aplikacyjnego - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3468 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Koszt dostawy - po stronie dostawcy (0)
2 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1351