Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-10-2021 10:46:00 |
Składania : | 04-11-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i
Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej
w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: „Zakup
wraz z dostarczeniem telefonów analogowych dla potrzeb jednostek Policji
garnizonu mazowieckiego” 236/ZP/2021, (Rej.89/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus
w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2021
poz. 1129) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1
w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w
Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą
w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania
zamówień w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 32550000-3
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin
realizacji ––
maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
do dnia 19.11.2021 r.
2) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP
zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 pouprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.
4) Termin
i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność na warunkach określonych
we wzorze umowy - przelewem w
ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP
zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury
Vat.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
7) W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
8) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:
• wypełniony i podpisany
Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
• pełnomocnictwo do
podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu
równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że
Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co
najmniej parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ. W tym celu w przypadku zaoferowania produktu
równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć również
karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta
zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania
Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na
podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ
(w przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub skanów wymaga się aby
zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę, a złożone w
języku obcym innym
niż język angielski składane są
wraz z tłumaczeniem
na język polski).
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych – Jacek Polit tel.: 47 701 34 33;
e-mail: jacek.polit@ra.policja.gov.pl;
· w sprawach formalnych - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-05 14:06 | Paweł Łyżwiński |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
w
trybie
art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 8 ważnych ofert: Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: ASDAT s.c. Maciej Brudny, Katarzyna Kulawik ul. Twardowskiego 119a, 30-346 Kraków Wartość oferty: 10.184,40 zł brutto. Oferta okazała się najkorzystniejsza po przeprowadzonych negocjacjach ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone przez Zamawiającego. |
Komunikaty