Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO 4/21 Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2022 .

Marcin Kokot
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty
Termin:
Zamieszczenia : 29-10-2021 10:49:00
Składania : 16-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 16-11-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

                                   BYDGOSKIE  BIURO  FINANSÓW  OŚWIATY  w   BYDGOSZCZY

ul . Baczyńskiego ,  85-805 Bydgoszcz

  

ogłasza  postępowanie w trybie Zapytania Ofertowego  na :

 

           Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2022 .

 

Warunki wymagane od Wykonawców określone zostały w Istotnych Warunkach Zamówienia  (IWZ)

Termin składania ofert w formie elektronicznej do dnia 16. 11. 2021r. do godz. 10.00.

C - NAJNIŻSZA miesięczna ryczałtowa cena brutto świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia  -  100  %    wagi

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.

Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od terminu składania ofert.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie.Ofertowe.2022.pdf pdf 484.52 2021-10-29 10:49:00 Postępowanie
Komunikat.Publiczny nr.1.pdf pdf 270.5 2021-11-05 09:58:34 Publiczna wiadomość
Komunikat.Publiczny nr.2.pdf pdf 186.53 2021-11-05 09:59:56 Publiczna wiadomość
załączniki 1,3,4,5.docx docx 23.38 2021-11-09 13:22:44 Publiczna wiadomość
Informacja.Otwarcie.2021.pdf pdf 309.49 2021-11-17 13:19:49 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze. Oferty.2022.pdf pdf 301.12 2021-11-26 13:31:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-26 13:31 Marcin Kokot Bydgoszcz, dnia 26.11.2021r.
INFORMACJA o WYBORZE OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 130.000 zł netto ,prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego na świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2022 ogłoszonego oraz prowadzonego na Platformie Zakupowej : https://platformazakupowa.pl/transakcja/529394
dokonano wyboru NAJTAŃSZEJ oferty złożonej przez :

ECO-Profesional s.c. R.Kugler, G.Wiśniewski
ul. Łęczycka 8, 85-737 Bydgoszcz
MIESIĘCZNA łączna cena ryczałtowa BRUTTO realizacji zamówienia : 9. 680, 10 zł
w tym : cena netto 7.870,00 zł + 1.810,10 zł VAT

Przedmiotowa oferta uzyskała maksymalną ilość : 100 pkt.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-11-17 13:19 Marcin Kokot Zamawiający w załączeniu, w pliku pdf.- zamieszcza informacje z czynności otwarcia 9 złożonych ofert.

Informacja.Otwarcie. [...].pdf

2021-11-09 13:22 Marcin Kokot W odpowiedzi na prośbę z dnia 09.11.2021r. dot. udostępnienia plików do edycji (załączniki 1, 3, 4 i 5) Zamawiający przekazuje wersje edytowalne ww. załączników.

załączniki 1,3,4,5.d [...].docx

2021-11-05 09:59 Marcin Kokot
W odpowiedzi pytania Wykonawcy z dnia 03.11.2021r. dot. uzyskania informacji dot. Zapytania Ofertowego na Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2022 . (ID 529394) – informujemy jak niżej:

Pytanie : proszę o podanie w m2 powierzchni:
- glazury ściennej,
- okien,
- wykładzin dywanowych (do prania),
- podłóg (czyszczenie mechaniczne 2x w trakcie trwania umowy),
- podłóg (pastowanie i polerowanie 2 x w trakcie trwania umowy),
- podłóg (akrylowanie 2 x w trakcie trwania umowy),
- do dezynfekcji.
Ponadto proszę o wskazanie ilości koszy na odpady, drzwi oraz grzejników.


Odpowiedź:

Zamawiający nie dysponuje ani nie jest w stanie wskazać nawet szacunkowo metraż powierzchni w m² dot.: glazury ściennej, podłóg (w tym korytarzy, toalet i schodów), które mają być czyszczone w sposób mechaniczny 2 x w roku. Szczegółowych odrębnych metraży tychże powierzchni części budynku nie zawiera bowiem żadna dokumentacja techniczna budynku. Wykonawca zatem także w tym zakresie winien polegać na własnej wiedzy oraz doświadczeniu profesjonalnego podmiotu sprzątającego. Ponadto zgodnie z IWZ każdy Wykonawca ma nieskrępowaną możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu Zmawiającego w celu należytego oszacowania ceny oraz kalkulacji swojej Oferty. Natomiast szacunkową powierzchnię pięter budynku oraz Archiwum określa pkt. III .2 IWZ


Powierzchnia wykładzin dywanowych podlegających procesowi prania wynosi szacunkowo ok. 1.180 m² – z tym zastrzeżeniem, iż wskazany metraż ww. powierzchni dywanowych ma jedynie charakter szacunkowy i przybliżony tj. oszacowany przez Zamawiającego z należytą starannością opartą na szacunkowym pomiarze powierzchni pokoi oraz pomieszczeń biurowych wyposażonych w wykładziny dywanowe w budynku Zmawiającego. Z tego też powodu Wykonawca może się jedynie posiłkować wskazanym szacunkowym metrażem ww. powierzchni wykładzin dywanowych - bez jakichkolwiek roszczeń z tego powodu wobec Zamawiającego. Zgodnie z IWZ każdy Wykonawca ma nieskrępowaną możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu Zmawiającego w celu należytego oszacowania ceny oraz kalkulacji swojej Oferty.

Jednocześnie Zamawiający nie dysponuje ani nie jest w stanie wskazać nawet szacunkowego (przybliżonego) metrażu powierzchni okiennych w m2. Metraży tychże powierzchni szklanych nie zawiera żadna dokumentacja techniczna budynku. Wykonawca zatem w tym zakresie winien polegać na własnej wiedzy oraz doświadczeniu profesjonalnego podmiotu sprzątającego.

Tym niemniej w budynku Zamawiającego zlokalizowanych jest obecnie: 147 okien – standardowe z PCV otwierane dwuskrzydłowo (w każdym oddzielnie otwierany dół i góra/luft) oraz dodatkowo 2 daszkami szklanymi (1 większy przy wejściu głównym do budynku oraz 1 mniejszy przy wejściu do archiwum UM). Zamawiający wymaga mycia wszystkich ww. powierzchni szklanych co najmniej 2 razy w roku z uwagi na zbieranie są na nich zabrudzeń (pyłu, liści itd.). Wykonawca zatem także w tym zakresie winien polegać na własnej wiedzy oraz doświadczeniu profesjonalnego podmiotu sprzątającego. Ponadto zgodnie z IWZ każdy Wykonawca ma nieskrępowaną możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu Zmawiającego w celu należytego oszacowania ceny oraz kalkulacji swojej Oferty.
Z tego też powodu Wykonawca może się jedynie posiłkować wskazanymi wyżej ilościami okien oraz daszków wejściowych - bez jakichkolwiek roszczeń z tego powodu wobec Zamawiającego.
Jednocześnie Zamawiający informuje iż w pomieszczeniach biurowych budynku jest na obecną chwilę ok. 130 koszy na śmieci. Natomiast liczbę drzwi oraz grzejników Wykonawca może uzyskać podczas wizji lokalnej przedmiotowego budynku.

Cena ofertowa brutto ma charakter ryczałtowy tj. winna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów oraz dostaw materiałów.


.


Komunikat.Publiczny [...].pdf

2021-11-05 09:58 Marcin Kokot
W odpowiedzi pytania Wykonawcy z dnia 03.11.2021r. dot. uzyskania informacji dot. Zapytania Ofertowego na Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2022 . (ID 529394) – informujemy jak niżej:

1. Informacje w zakresie sposobu szacowania zamówienia:
1) Pytanie: Czy podstawą szacowania była wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę?
Odpowiedź: Zamawiający dokonał szacowania wartości przedmiotowego zamówienia zgodnie z swoimi uregulowaniami wewnętrznymi oraz art. 28–36 ustawy z 11.09.2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129). Jednocześnie w szacowaniu wartości tegoż zamówienia uwzględniono wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę tj. firmę INVITI Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Kraszewskiego 1


2) Pytanie: Prosimy o wskazanie, jaka była wartość (netto i brutto) faktur za realizację usługi przez obecnego wykonawcę wystawionych w okresie ostatnich 3 miesięcy?
Odpowiedź: W obecnie realizowanym zamówieniu miesięczna ryczałtowa cena brutto świadczonych usług stanowi kwotę: 10.118,41 zł /m-c w tym kwota netto: 8.226,35 zł + kwota podatku VAT: 1.892,06 zł
2. Pytanie: Czy obecny Wykonawca (prosimy o podanie jego nazwy) został ukarany karą lub karami za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy? Jeśli tak - prosimy o podanie wartości oraz ilości nałożonych kar?

Odpowiedź: Obecny ww. Wykonawca nie został obciążony zastrzeżonymi w Umowie karami umownymi.


3. Pytanie: Czy obecny Wykonawca usługi otrzymuje należne wynagrodzenie w terminie zgodnym z umową? Jeśli Zamawiający regulował faktury z opóźnieniem to Wykonawca prosi o informację ile razy w ciągu trwania obecnej umowy taka sytuacja miała miejsce i jaki był okres opóźnienia?

Odpowiedź: Obecny Wykonawca otrzymuje każdorazowo należne wynagrodzenie terminowo oraz zgodnie z zawartą Umową.


4. Pytanie: Czy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy spowodowanej koniecznością waloryzacji cen w uzasadnionych przypadkach? W szczególności Wykonawca prosi o potwierdzenie czy będzie stanowić podstawę do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z decyzji organów władzy publicznej, określonych w art. 436 pkt 4 lit. b) oraz art. 439 ust. 1 PZP (zmiana stawki VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę/ minimalnej stawki godzinowej, zmiana zasad lub stawek ubezpieczenia społecznego/ zdrowotnego, zmiany w zakresie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia)?

Odpowiedź: W przedmiotowym zamówieniu podprogowym (poniżej kwoty 130.000 zł netto) nie maja zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129). Zamawiający nie przewiduje możliwość waloryzacji ceny w myśl ww. przepisów ustawy. Zamawiający zastrzega, iż cena ryczałtowa zaoferowana przez Wykonawcę będzie ryczałtowa i nie ulegnie zmianie w trakcie obowiązywania umowy – z jednym wyjątkiem tj. w przypadku zmiany w okresie obowiązywania Umowy obecnej j stawki podatku VAT dla przedmiotowych usług wynoszącym obecnie 23%.

5. Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza podwykonawstwa w obszarze całości przedmiotowego
Postępowania?

Odpowiedź : Zgodnie z pkt. VI IWZ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca samodzielnie
realizował zamówienie bez podwykonawców


.


Komunikat.Publiczny [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1164