Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-10-2021 11:36:00 |
Składania : | 05-11-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i
Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej
w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: „Zakup
wraz z dostarczeniem telefonów komórkowych dla potrzeb jednostek Policji
garnizonu mazowieckiego” 237/ZP/2021 (Rej. 91/L/2021) poprzez platformę
zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia
wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie
art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem
organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego
Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie
planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 32250000-0
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin
realizacji ––
maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
do dnia 30.11.2021 r.
2) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP
zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po
uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.
4) Termin
i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność na warunkach określonych
we wzorze umowy - przelewem w
ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP
zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury
Vat.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
7) W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
8) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:
• wypełniony i podpisany
Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
• pełnomocnictwo do
podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ. W tym celu w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ (w przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub skanów wymaga się aby zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a złożone w języku obcym innym niż język angielski składane są wraz z tłumaczeniem na język polski).
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych – Paweł Krupiński tel.: 47 701 34 18;
e-mail: pawel.krupinski@ra.policja.gov.pl;
· w sprawach formalnych - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/
usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-09 08:33 | Paweł Łyżwiński |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
w
trybie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego
ze
stosowania
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129)
oraz
zgodnie
z
Decyzją
nr
5/2021
z
dnia
13
stycznia
2021r.
Komendanta
Wojewódzkiego
Policji
zs.
w
Radomiu
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęły
4
ważne
oferty: Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: Orange Polska S.A. Aleje Jerozolimskie 160 02-326 Warszawa Wartość oferty: 87.807,24 zł brutto. Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone przez Zamawiającego. |
2021-11-03 11:13 | Paweł Łyżwiński |
Szanowni
Państwo Uprzejmie proszę o udzielnie odpowiedzi na poniższe pytania : Potwierdzenie , że w przypadku wyboru oferty Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki akcyjnej, część komparycyjna Umów poświęcona Wykonawcy, będzie obejmować wszelkie dane wymagane przez art. 374 § 1 Ksh Pytanie 1 W związku z treścią § 6 ust. 6 umowy – Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy Zwracamy się o potwierdzenie, że ewentualne potrącenie kar umownych poprzedzone zostanie postępowaniem, które potwierdzi jego odpowiedzialność. Wskazać należy, że utrzymanie postanowień umownych umożliwiających potrącenie kar z wynagrodzenia Wykonawcy nie daje możliwości weryfikacji zasadności i poprawności naliczenia tych kar. Naliczenie i potrącenie kar umownych przewidzianych w umowie powinno być poprzedzone przeprowadzeniem stosownego postępowania mającego na celu ustalenie istnienia przesłanek naliczenia kar umownych. W związku z powyższym, wnosimy o potwierdzenie, że nałożenie kar umownych i potrącenie będzie poprzedzone stosownym postępowaniem ? Pytanie 2 Wykonawca zwraca się o potwierdzenie, że Zamawiający wyraża zgodę na uzupełnienie zapisu § 6 ust. 7 Umowy - w świetle którego , Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych. ”. Wykonawca mając na uwadze okoliczność, że określenie maksymalnej kwoty odszkodowania umożliwia oszacowanie ryzyka kontraktowego związanego z realizacją umowy, zwraca się o wskazanie, że łączna wysokość odszkodowania wraz z naliczonymi karami nie przekroczy całkowitej wartości umowy. Szanowni Państwo udzielamy odpowiedzi na otrzymane pytania: Potwierdzamy, że w przypadku wyboru oferty Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki akcyjnej, część komparycyjna umowy poświęcona Wykonawcy będzie obejmować wszelkie dane wymagane przez art. 374 § 1 Ksh Pytanie 1 Zamawiający precyzyjnie wskazuje w § 6 projektu umowy okoliczności niewykonania lub nienależytego (nieterminowego) wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, za które zostaną naliczone zostaną kary umowne wraz ze wskazaniem ich wysokości. Zasady naliczania kar umownych są klarowne i wyznaczone poprzez: - określenie momentu początkowego naliczenia kar umownych poprzez konkretne zdarzenie, takie jak np. zwłoka w dostarczeniu przedmiotu umowy, - wysokości, takie jak np. 1% łącznej wartości brutto wynagrodzenia przedmiotu umowy niedostarczonego w terminie za każdy dzień zwłoki. Wbrew oczekiwaniom Wykonawcy, prowadzenie przez Zamawiającego postępowania potwierdzającego odpowiedzialność Wykonawcy w przypadku zastrzeżonych w umowie kar umownych nie jest koniczne. Wykonawca nie wykonując zobowiązania w terminie, pozostaje w zwłoce, a zatem Zamawiający nie musi udowadniać, że niedotrzymanie terminu zostało spowodowane przez okoliczności, za które dłużnik odpowiada. Informacja o naliczonych karach umownych wraz z ich wysokością każdorazowo będzie przekazywana Wykonawcy w formie noty obciążeniowej lub innego ustalonego dokumentu. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający podtrzymuje treść zapisów umownych dotyczących powyższych kwestii. Pytanie 2 Zamawiający podtrzymuje treść zapisów umownych w § 6 ust. 7. |
Komunikaty