-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 540482
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
79/2021/GMT Usługa pralnicza rzeczy po osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych w Komendzie Powiatowej Policji w Przysusze
Wystawiający
-
UżytkownikKarolina Gralec
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-11-23 10:55:00
-
Składania2021-11-29 12:00:00
-
Otwarcie ofert2021-11-29 12:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (47) 701-29-11
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Zamawiający: KWP z s. w Radomiu
Opis przedmiotu zamówienia: Załącznik nr 1; usługa pralnicza asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 będącego na stanie Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych Komendy Powiatowej Policji w Przysusze, Pl. 3 Maja 8, 26-400 Przysucha. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru przedmiotów przeznaczonych do usługi pralniczej oraz dostarczenia ich własnym transportem na swój koszt po wykonanej usłudze w terminie 8 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8-15) od pisemnego złożenia zamówienia za pokwitowaniem. Forma płatności – przelew – 21 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podana cena towaru musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.
-
Termin realizacji zamówienia: usługa jednorazowa
-
Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Karolina Gralec 47 701 29 11
-
Kryteria wyboru ofert: cena 100 %
-
Zamawiający zastrzega sobie zgodnie z § 4 ust. 1 umowy prawo do odmowy przyjęcia usługi, jeżeli jego jakość budzi zastrzeżenia lub jeżeli nie będzie on zgodny z opisem zamieszczonym w załączniku nr 1.
-
Należy uzupełnić i dołączyć oświadczenie dot. klauzul społecznych, tj. o niezaleganiu z uiszczaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w ZUS – Załącznik nr 1 (wzór w załączeniu)
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja. Złożenia oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania, akceptuje przedstawiony wzór umowy oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?