Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 272/ZP/2021 Zakup wraz z dostarczeniem urządzeń aktywnych sieci LAN dla potrzeb modernizacji centralnego punktu dystrybucyjnego w KWP zs. w Radomiu

Termin:
Zamieszczenia : 25-11-2021 10:22:00
Składania : 01-12-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem urządzeń aktywnych sieci LAN dla potrzeb modernizacji centralnego punktu dystrybucyjnego w KWP zs. w Radomiu” z podziałem na zadanie nr 1, 2 i 3 - 272/ZP/2021 (Rej. 106/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019 poz. 2019) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 32420000-3.                                                                      

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

1)      Termin realizacji zamówienia – max do 23.12.2021r.

2)      Kryteria wyboru ofert: najniższa cena łącznie brutto - 100 %.

3)      Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.

4)      Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym. 

Zamawiający zastrzega obowiązek złożenia faktury przez Wykonawcę w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.12.2021r. do godz. 1430

5)      Wymagane warunki gwarancji: minimum 12 miesięcy.

6)      Zamawiający  dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane przez siebie zadanie.

7)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

8)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

9)      Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

·         Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 z uwzględnieniem części  na wybrane przez siebie zadanie/a

 ·          Pełnomocnictwo /w przypadku jego udzielenia.


Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż zaproponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność do wymienionego w OPZ.


W związku z powyższym tylko w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest  załączyć karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna producenta zawierające specyfikację oferowanych produktów potwierdzające wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność oferowanych produktów z treścią OPZ (w przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub skanów wymaga się aby zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a złożone w języku obcym innym niż język angielski składane są wraz z tłumaczeniem na język polski).

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Tomasz Lachowski tel.: 47 701 34 25;

e-mail: tomasz.lachowski@ra.policja.gov.pl

·         w sprawach formalnych  - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52

e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

3)      Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

4)      Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

5)      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

6)      Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

8)      Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,   ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla zadania nr 1.pdf pdf 190.35 2021-11-25 10:22:00 Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla zadania nr 2.pdf pdf 180.85 2021-11-25 10:22:00 Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla zadania nr 3.pdf pdf 177.46 2021-11-25 10:22:00 Przedmiot zamówienia
Wzór umowy dla zadania nr 1,2 i 3 + Wzór protokołu odbioru.pdf pdf 233.53 2021-11-25 10:22:00 Kryterium
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2.pdf pdf 329.29 2021-11-25 10:22:00 Kryterium

Komunikaty

2021-12-03 13:26 Sławomir Majkusiak W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 5 ważnych ofert:
Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
dla zadania nr 1:
COMTEL IMPORT-EKSPORT Witold Cylny, ul. Zamoyskiego 49, 03-801 Warszawa
za cenę brutto: 14.760,00 zł /słownie: czternaście tysięcy siedemset sześćdziesiąt i 00/100 złotych.
dla zadania nr 2:
DABACOM Bartosz Raczyński, ul. Ojcowska 17, 80-146 Gdańsk
za cenę brutto: 17.163,42 zł /słownie: siedemnaście tysięcy sto sześćdziesiąt trzy i 42/100 złotych.
dla zadania nr 3:
COMEL Tomasz Hinz, ul. Szewska 11, 77-200 Miastko
za cenę brutto: 1.965,54 zł /słownie: jeden tysiąc dziewięćset sześćdziesiąt pięć i 54/100 złotych.

Wybrane wyżej oferty na w/w zadania okazały się najkorzystniejsze ponieważ zawierały najniższą cenę spośród ważnych ofert w ramach poszczególnych zadań tzn. spełniających wymagania określone w OPZ.
2021-11-26 08:54 Sławomir Majkusiak Szanowni Państwo
W związku z otrzymaniem pytań do Zadania nr 1:

Pytanie nr 1
Prosimy o potwierdzenie czy Zamawiający zaakceptuje zaoferowanie refabrykowanego urządzenia Cisco – wskazany model to WS-C3850-12X48U-L wyposażonego w pojedynczy zasilacz 1100W pozwalający w konfiguracji z jednym zasilaczem na zapewnienie budżetu UPoE wynoszącego 630W? Jeżeli nie to czy w takim Zamawiający wymaga zaoferowania takiego urządzenia wyposażanego w dwa zasilacze 1100W zapewniające budżet UPoE przekraczający wymagane 800W?

Link do dokumentacji producenta zawierającej informację, że przełącznik WS-C3850-12X48U-L z pojedynczym zasilaczem dysponuje mocą UPoE = 630W (Table 1):

https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/switches/catalyst-3850-series-switches/data_sheet_c78-720918.html

Pytanie nr 2
Czy w związku z wymaganiem „Dostarczony sprzęt musi posiadać najnowszą dedykowaną przez producenta wersję oprogramowania” Zamawiający oczekuje możliwości samodzielnego pobrania najnowszych wersji oprogramowania oraz zgłaszania do serwisu producenta ewentualnych problemów związanych z działaniem tego oprogramowania przez zaoferowany okres gwarancji dla przełączników?

Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający potwierdza, że zaakceptuje refabrykowane urządzenie Cisco
WS-C3850-12X48U-L wyposażone w pojedynczy zasilacz 1100W pozwalający w konfiguracji
z jednym zasilaczem zapewnić budżet UPoE wynoszący 630W, a dopiero po doposażeniu
w zapasowy zasilacz osiągnie ponad 800W budżetu PoE.

Odpowiedź na pytanie nr 2:
W związku z wymaganiem „Dostarczony sprzęt musi posiadać najnowszą dedykowaną przez producenta wersję oprogramowania” zamawiający oczekuje, że w momencie dostawy urządzenie będzie miało zainstalowane najnowsze oprogramowanie dedykowane przez producenta. Nie wymaga się możliwości samodzielnego pobierania najnowszych wersji oprogramowania i zgłaszania problemów do serwisu producenta przez wymagany okres gwarancji dla przełączników.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 zgodnie z OPZ - dla Zadania nr 1

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

1 dostawa - (0)
2 Zadanie nr 2 zgodnie z OPZ - dla Zadania nr 2

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

1 dostawa - (0)
3 Zadanie nr 3 zgodnie z OPZ - dla Zadania nr 3

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, wzór umowy dla zadania nr 1,2 i 3. - Płatność na warunkach określonych we wzorze umowy - przelew 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy dla zadan [...].pdf

(0)
3 Termin realizacji - max. do 23.12.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom , po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - zał. nr 2 do Umowy - Proszę o wypełnienie, podpisanie i załączenie zał. nr 2. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie dot. oferowanego sprzętu - Oświadczam, że zaoferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
7 Gwarancja - min. 12 miesięcy. Proszę zaoferować lub potwierdzić wpisując "Akceptuje" (0)
8 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 250