Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rir.271.55.2021 Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego „Instalacje OZE dla mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże – II etap

Iwona Perkowska
Gmina Dobrzyniewo Duże
Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2021 09:32:00
Składania : 08-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 08-12-2021 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Rir.271.55.2021

Dobrzyniewo Duże, dnia 01.12.2021 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Działając w imieniu Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, zapraszam do złożenia ofert na wykonanie usługi,1)    Określenie przedmiotu zamówienia:

1.1. Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Instalacje OZE dla mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże – II etap”, z udziałem środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach dofinansowania do projektów realizowanych w ramach Lokalnej  Strategii  Rozwoju Lokalnej Grupy Działania -Puszcza Knyszyńska; Działanie 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Realizowana w ramach wniosku nr WND-RPPD.08.06.00-20-0556/21 w zakresie kontroli instalacji fotowoltaicznych – ex post i wszelkiej dokumentacji techniczno-branżowej przez mieszkańców -ex ante i ex post.  

2)        Zakres prac:

Zakres prac obejmuje kompleksową kontrolę instalacji fotowoltaicznych  (w ilości  ok. 35 instalacji fotowoltaicznych) zamontowanych przez mieszkańców w swoich gospodarstwach domowych -ex post. – około 35 adresów.

Wykonawca jest zobowiązany do przejęcia czynności ciążących na Zamawiającym – Grantodawcy tj. kontroli prawidłowości montażu i działania w/w instalacji w miejscu ich zainstalowania  (ok. 35adresów na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże) -ex post.

Niezależnie od tych obowiązków Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:

1)      weryfikacji składanej przez mieszkańców dokumentacji technicznej instalacji do Grantodawcy,

2)      weryfikacji technicznej Budynku mieszkalnego i/lub niemieszkalnego na którym mam być zainstalowana instalacja fotowoltaiczna. Weryfikacja będzie polegała na sprawdzeniu możliwości montażu instalacji w danej lokalizacji ( wizji lokalnej ),

2) kontroli i ocenie poprawności wykonania instalacji zgodnie z wytycznymi zadania oraz obowiązującymi normami i przepisami, aktualnie dostępną wiedzą techniczną i sztuką budowlaną.

3)        Sposób realizacji zamówienia:

1.       Mieszkaniec powinien przesłać Inspektorowi (na wskazany adres mailowy) gotowość odbioru instalacji (po jej montażu) wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami wymienionymi w Regulaminie. Na weryfikację przesłanej dokumentacji Inspektor ma 7 dni roboczych.

2.       Zamawiający dopuszcza telefoniczny, e-mailowy sposób kontaktu Wykonawcy z Grantobiorcami.

3.        Inspektor nadzoru musi posiadać wymagane prawem uprawnienia.

4.       Inspektor nadzoru będzie reprezentował Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego.

5.       Podstawowe obowiązki osoby nadzorującej:

a)       Zachowanie należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy,

b)      Reprezentowanie inwestora przez sprawowanie kontroli zgodności dokumentacji technicznej i wykonawczej przedkładanej przez  mieszkańców z przepisami prawa i wiedzy technicznej w tym zakresie,

c)       Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony,

d)      Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, dokumentacji powykonawczej oraz zgodności zamontowanych instalacji fotowoltaicznych i solarnych z dokumentacją przedłożoną Grantodawcy poprzez podpisanie protokołu odbioru,     

e)      Żądanie od mieszkańców /Wykonawców dokumentów, atestów i certyfikatów dopuszczających do montażu instalacji,

f)        Kontrola zgodności zakresu wykonanych robót montażowych z opisami technicznymi oraz warunkami umowy z Wykonawcą robót montażowych,

g)       Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii rzeczoznawców,

h)      Inspektor nadzoru ma prawo żądać dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych prac montażowych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.

4). Przedmiot zamówienia został opisany następującym kodem CPV:

Kod CPV – 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego

5). Warunki udziału w postępowaniu

O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, mianowicie dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru i zostanie skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia, która łącznie spełnia poniższe wymagania:

1)      posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

2)      posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych związanych z kierowaniem realizacją lub nadzorem nad realizacją inwestycji budowlanych,

Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą:

1)      wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień przez osobę wskazaną w tym wykazie i dokumentem potwierdzającym członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa;

Dokumenty załączone do wykazu potwierdzające uprawnienia i doświadczenie powinny być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.


Uwaga: Jeżeli wykonawca jest osobą fizyczną, która samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu i będzie realizować zamówienie, wówczas jako inspektora nadzoru w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do rozeznania cenowego należy wskazać samego wykonawcę.

6). Termin realizacji zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do dnia podpisania umowy do dnia zakończenia projektu pn: „Instalacje OZE dla mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże – II etap”,  (wypłaty  ostatniego Grantu).

Przewidywany termin podpisania umowy 15.12.2021 zaś zakończenie Projekt: 30.06.2022 r. Termin może ulec zmianie w przypadku zmiany terminu realizacji przedsięwzięcia przez mieszkańców. 

7). Kryterium oceny ofert:

Kryterium oceny ofert: cena - 100 %

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę ofertową brutto.

Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej z uwagi na to, że Wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie – Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych. Cena wskazana w ofercie dodatkowej nie może być wyższa niż cena zaoferowana w uprzednio złożonej ofercie.

8). Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz.

9). Oferta winna zawierać:

                1)         wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.

            2)         wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień przez osobę wskazaną w tym wykazie i dokumentem potwierdzającym członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa;

10). Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo     w terminie: do dnia 8 grudnia 2021 r. do godz. 10:00.

11). Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

12). Zamawiający w toku badania i oceny ofert wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących przedłożonych dokumentów, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie od ich uzupełnienia.

13).  Zamawiający poprawi w treści oferty:

a)    Oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie,

b)    Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, o których Zamawiający powiadomi wykonawcę, a wykonawca wyrazi na nie zgodę.

14). Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryterium wyboru określone w ogłoszeniu o zamówieniu.

15). W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.

16). Klauzula  informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta

2)    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu

3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu „Instalacje OZE dla mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże” z udziałem środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie projektu pn. „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w Gminie Dobrzyniewo Duże” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii. Realizowana w ramach umowy nr UDA-RPPD.05.01.00-20-0914/20-00 z dn. 23.02.2021”  prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

4)    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 

5)    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)    obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7)    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)    posiada Pani/Pan:

      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)    nie przysługuje Pani/Panu:

      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki:

1.       Wzór umowy

2.       Wykaz osób wzór

                                                                                                             Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże

                                                                                                                                         Wojciech Cybulski



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa - inspektor nadzoru wzór.pdf pdf 219.78 2021-12-01 09:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 74.5 2021-12-01 09:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wykaz osób.docx docx 45.66 2021-12-01 09:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wykaz usług.docx docx 39.62 2021-12-01 09:32:00 Postępowanie
Zapytanie na inspektora OZE LGD-sig.pdf pdf 548.06 2021-12-01 09:32:00 Postępowanie
inforamcja z otwarcia ofert.pdf pdf 65.42 2021-12-14 14:05:57 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty-sig.pdf pdf 430.23 2021-12-15 10:43:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-15 10:43 Iwona Perkowska Informacja o wyborze oferty

informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-14 14:05 Iwona Perkowska Informacja z otwarcia ofert

inforamcja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 414