Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 03-12-2021 09:04:00 |
Placing offers : | 13-12-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 13-12-2021 10:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-12-13 11:19 | Tomasz Tatarek | W załączeniu pismo w sprawie unieważnienia postępowania w Części I i Części II przedmiotowej dostawy. |
2021-12-13 10:00 | Buyer message |
Kwoty
jakie
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
- w Części I - 430.000,00 zł; - w Części II - 180.000,00 zł. |
2021-12-03 13:27 | Tomasz Tatarek | W załączeniu ostateczna wersja SWZ po dokonanych zmianach w formularzu ofertowym w Części I ( z uwagi na omyłkowo wpisaną ilość materiałów w poz. 1 i 4 formularza cenowego) – w Zał. Nr 1 do SWZ na przedmiotową dostawę. |
Announcements