Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-12-2021 10:40:00 |
Składania : | 15-12-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.103.2021 z dnia 08.12.2021 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021, poz.1129 j.t.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
Zadanie Miasta Bydgoszczy - Wydatki bieżące.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) oceny stanu technicznego zabytkowych elementów pochodzących z rozbiórki budynku tendrowni, zdeponowanych na placu składowym przy ul. Witebskiej 5A w Bydgoszczy, pod względem ich ponownego wykorzystania przedstawionego w projekcie budowlano – wykonawczym, pn: „Odbudowa budynku tendrowni (parowozowni) w nowej lokalizacji”, opracowanym w listopadzie 2015 r., dot. m.in.:
- stalowych słupów wewnętrznych (16 szt.),
- cegieł 26 – 25cmx12cmx7cm (około 6080szt. +/-50szt.),
- kratownic dachowych (1szt.),
- opraw oświetleniowych.
2) opracowania sposobu renowacji ww. elementów z uwzględnieniem możliwości ich wykorzystania do wbudowania dla odbudowy budynku tendrowni (parowozowni) w nowej lokalizacji;
3) opracowania efektywniejszego sposobu przechowywania i zabezpieczenia przedmiotowych elementów przed dalszą korozją oraz czynnikami atmosferycznymi.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie opracowań wymienionych w pkt 2 ppkt 1-3 w wersji papierowej w 2 egz. oraz na nośniku elektronicznym: w 1 egz., do odczytu – z rozszerzeniem .PDF).
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia w tym m.in.: budowlane - projektowe (bez ograniczeń) w branży konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – co najmniej jedna (1) ekspertyza budowlana oceny stanu technicznego obiektu, odpowiadająca swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonana w ciągu ostatnich 3 lat.
4. Załączniki do zapytania:
1. Fragment inwentaryzacji i ekspertyzy stanu technicznego zabytkowych elementów pochodzących z rozbiórki budynku tendrowni wraz ze szczegółową opinia dotyczącą możliwości ich wykorzystania do wbudowania, opracowanej we wrześniu 2015 r. (zał. nr 1),
2. Fragment projektu budowlano – wykonawczego, pn: „Odbudowa budynku tendrowni (parowozowni) w nowej lokalizacji.”, opracowanej w listopadzie 2015r. ( zał. Nr 2),
3. Wzór umowy (zał. nr 3),
4. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 4),
5. Wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta) (zał. nr 5).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: - 2 miesiące od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
1) Kierownik referatu WIM Jolanta Drostek – tel. (52) 58 58 169,
2) Inspektor WIM (koordynator) Magdalena Janiak – tel. 52 58 58 209,
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres:magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 15.12.2021 r. o godz. 9:00
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
10.1. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,
10.2. dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, dnia 08.12.2021r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ
BOGDAN TYBORSKI
2021-12-28 08:17 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
2021-12-13 15:45 | Justyna Pabian | Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy. |
Komunikaty