Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OŚ.6150.9.2021.DG Pełnienie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich, dziko żyjących oraz bezdomnych na terenie gminy Mosina.

Izabela Baranowska
Gmina Mosina Oddział: OŚ
Termin:
Zamieszczenia : 17-12-2021 14:57:00
Składania : 27-12-2021 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61-10-18-245

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 379.22 2021-12-17 14:57:00 Postępowanie
zał. nr 2 do wniosku_projekt umowy.doc doc 375.5 2021-12-17 14:57:00 Postępowanie
zał. nr 3_ do umowy_sprawozdanie.doc doc 65.5 2021-12-17 14:57:00 Postępowanie
zał. nr 4 do umowy_protokół upadku zwierzyny.docx docx 18.36 2021-12-17 14:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy_formularz cenowy (1).docx docx 19.06 2021-12-17 14:57:00 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy_3.1.docx docx 127 2021-12-17 14:57:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich, dziko żyjących oraz bezdomnych na terenie gminy Mosina. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich, dziko żyjących oraz bezdomnych na terenie Gminy Mosina. Zakres prac w szczególności obejmuje: 1. schwytanie i przesiedlenie drobnego zwierzęcia dzikiego (np. borsuk, lis, jenot, kuna), 2. schwytanie i przesiedlenie grubego zwierzęcia dzikiego (np. dzik, sarna), 3. schwytanie zwierzęcia bezdomnego (np. psa) i przewiezienie do punktu czasowego pobytu zwierząt – po godzinach urzędowania Straży Miejskiej w Mosinie, 4. skracanie cierpień zwierzęcym ofiarom wypadków komunikacyjnych niemających szans na wyzdrowienie, lub zwierząt dzikich stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla ludzi (dojazd na miejsce zdarzenia, ocena stanu zwierzęcia, w przypadku konieczności, przetransportowanie poszkodowanego zwierzęcia do najbliższego ośrodka rehabilitacji dzikich zwierząt, w razie konieczności bezzwłoczne uśmiercenie i przekazanie zwłok do podmiotu zajmującego się unieszkodliwianiem zwłok zwierzęcych) wraz z kosztami utylizacji, 5. przeprowadzenie odstrzału grubej dzikiej zwierzyny i przekazanie do skupu, 6. przeprowadzenie odstrzału redukcyjnego drobnej dzikiej zwierzyny i transport do utylizacji, 7. zbiórka padłej zwierzyny i transport do utylizacji wraz z kosztami utylizacji, 8. pełnienie całodobowego dyżuru. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do 10 %.

Załącznik nr 1 do um [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy_3 [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Czas dojazdu 40% liczba godzin (0)
5 Wymagania dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności - a) posiadanie uprawnień do wykonywania polowania, o których mowa w ustawie z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1683 z późn. zm.), b) posiadanie pozwolenia na posiadanie broni myśliwskiej lub inny dokument uprawniający do jej posiadania, jeżeli wykonuje polowanie za pomocą broni przeznaczonej do celów łowieckich, c) udokumentowanie gotowości do odbioru zwłok zwierzęcych przez podmiot zajmujący się unieszkodliwianiem zwłok zwierzęcych, co najmniej przez okres realizacji zamówienia, (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 wymagania dotyczące wiedzy specjalistycznej i przygotowania zawodowego - a) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 638), b) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1683 z późn. zm.), c) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 1421). (0)
7 wymagania dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej równowartości umowy brutto przez cały okres realizacji zamówienia, b) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8% wynagrodzenia brutto Wykonawcy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Wymagania dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności - d) pokrycie kosztów zakupu środków oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia, e) zagwarantowanie, że środki oraz inne materiały i narzędzia użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. f) zabezpieczenie terenu prac na czas wykonania usługi zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. g) zapewnienie na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie zapisów BHP i ppoż. h) poniesienie odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 544