O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.115.2016 z dnia 12.07.2016 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2013.907 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul.Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw dla dzieci i budowie siłowni zewnętrznej fitness na terenie Szkoły Podstawowej nr 56 w Bydgoszczy nr 26, dz. nr ew. 30/1 obr. 488 i dz. nr ew. 128/5 obr. 150 przy ul. Bośniackiej 3 w Bydgoszczy.
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) robót przygotowawczych, rozbiórkowych i towarzyszących (w tym m.in. robót ziemnych – niwelacja terenu z uprzednim zdjęciem warstwy ziemi i transportem urobku, rozbiórka nawierzchni istniejącej),
2) dostawy i montażu urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej fitness i elementów małej architektury (ostateczne rozmieszczenie urządzeń po wstępnym wytyczeniu geodezyjnym) według załączonego zestawienia, tablicy informacyjnej (treść regulaminu wymaga uzgodnienia ze wskazanym użytkownikiem); 1 ławka i 1 kosz na śmieci
3) ogrodzenia panelowego o wys. min. 1,20 m,
4) przeniesienie zdemontowanej furtki w nowe miejsce,
5) nawierzchni bezpiecznej – z piasku w obrzeżach pod urządzenia zabawowe – zestaw oraz o nawierzchni syntetycznej – identycznej jak istniejąca przy placu zabaw dla dzieci młodszych,
6) odtworzenia nawierzchni trawiastej po zakończeniu robót,
7) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1.,
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 tj. z poźn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.
2.3. Wymagania przedmiotowe (dot. urządzeń placu zabaw):
1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;
2) posiadać gwarancję jakości urządzeń i robót budowlanych związanych z ich montażem, gwarancja nie może być krótsza niż 5 lat; serwis gwarancyjny (w odniesieniu do urządzeń) – reakcja na zgłoszenie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia wady / usterki,
3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: szczegółowych instrukcji użytkowania, danych katalogowych, warunków użytkowania, informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009);
2.4. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,
4) legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową) potwierdzającymi zgodność oferowanych: urządzeń placu zabaw i nawierzchni bezpiecznej z normą PN-EN 1176 oraz 1177 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, atesty higieniczne PZH, itp.),
5) certyfikaty, które stracą ważność przed upływem terminu okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi.
2.5. Załączniki do ogłoszenia:
1) wzór umowy,
2) dokumentacja projektowa,
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
4) podział cen na składniki.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
4. Termin wykonania zamówienia: 2 m-ce od daty zawarcia umowy.
5. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Bernadeta Bała, Inspektor WIM – tel. 52 58 58 149,
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 27.07.2016 r. godz. 9:00 .
7. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) kartę techniczną każdego oferowanego urządzenia (całego zestawu) wraz ze zdjęciem w kolorze i ze szczegółowym opisem oraz certyfikaty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1176 oraz 1177 wydane przez akredytowane jednostki, atesty higieniczne wydane przez Państwowy Zakład Higieny, stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: szczegółowych instrukcji użytkowania, danych katalogowych, warunków użytkowania, informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009),
2) wypełniony formularz „Podział ceny na składniki”.
Uwaga: oferty bez wymaganych w pkt. 7 ppkt. 1) i 2) załączników nie będą rozpatrywane.
KIEROWNIK REFERATU
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
JOANNA ŻMICH-FÓRMANIAK
Bydgoszcz, 12.07.2016r.
Komunikaty