Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZiG.271.3.2022 Termomodernizacja części budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Sulęcinie

Grzegorz Gwizdek
Gmina Sulęcin
Termin:
Zamieszczenia : 31-01-2022 14:32:00
Składania : 24-02-2022 11:00:00
Otwarcia : 24-02-2022 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 158.26 2022-01-31 14:32:00 Postępowanie
SWZ termomodernizacja-sig.pdf pdf 1314.82 2022-01-31 14:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Wzór umowy Termomodernizacja-sig.pdf pdf 877.35 2022-01-31 14:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 - dokumentacja projektowa.zip zip 29536.99 2022-01-31 14:32:00 Postępowanie
Załączniki od 1 do 7 edytowalne.zip zip 98.79 2022-01-31 14:32:00 Postępowanie
Wyjaśnienie nr 1.pdf pdf 301.69 2022-02-03 12:39:48 Publiczna wiadomość
Przedmiar.xls xls 70.5 2022-02-03 12:39:48 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie nr 2.pdf pdf 251.46 2022-02-09 14:16:15 Publiczna wiadomość
Zmiana nr 1.pdf pdf 257.07 2022-02-11 13:56:31 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 43.84 2022-02-11 13:56:31 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 228.83 2022-02-24 15:07:16 Publiczna wiadomość
Wybór oferty na stronę prowadzonego postępowania.pdf pdf 258.8 2022-03-09 15:29:42 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 68.34 2022-04-05 13:58:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-05 13:58 Alicja Dominik W załączeniu: Ogłoszenie o wyniku przedmiotowego postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-03-09 15:29 Michał Łysenko Zamawiający przekazuje w załączeniu Wybór oferty w postępowaniu pt.: „Termomodernizacja części budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Sulęcinie”.

Wybór oferty na stro [...].pdf

2022-02-24 15:07 Grzegorz Gwizdek Zamawiający przekazuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-02-24 11:03 Grzegorz Gwizdek Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia pn.: „Termomodernizacja części budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Sulęcinie” wynosi: 1.700.000,00 zł brutto.
2022-02-11 13:56 Grzegorz Gwizdek Zamawiający przekazuje w załączeniu Zmianę nr 1 do SWZ oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.

Zmiana nr 1.pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-02-09 14:16 Michał Łysenko Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytania.

Wyjaśnienie nr 2.pdf

2022-02-03 12:39 Michał Łysenko Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedź na pytanie.

Wyjaśnienie nr 1.pdf

Przedmiar.xls

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1017