Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rir.271.12.2022 Dostawa środka pianotwórczego i sprzętu strażackiego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże

Iwona Perkowska
Gmina Dobrzyniewo Duże
Termin:
Zamieszczenia : 16-02-2022 14:06:00
Składania : 24-02-2022 10:00:00
Otwarcia : 24-02-2022 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


 Rir.271.12.2022                                                                                                                 Dobrzyniewo Duże, dnia 16.02.2022 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE

Dostawa środka pianotwórczego i sprzętu strażackiego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże

1.       Zamawiający:  Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże

   strona www.dobrzyniewo.pl, e-mail: i.perkowska@dobrzyniewo.pl

  godziny urzędowania: poniedziałek -piątek - 07:30 - 15:30.

2.       Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie ofertowe przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r., rozdział IX dotyczący szczegółowej procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie procedury uproszczonej.

3.       Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środka pianotwórczego i sprzętu strażackiego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże.

4.       Realizacja przedmiotu zamówienia polega na dostarczeniu przedmiotu w ramach realizacji niniejszego zamówienia.

5.       Zamawiający wskazuje, iż dostarczane przedmiotu w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii.

6.       Przedmiotem zamówienia są:  

Dyski sygnalizacyjne – 1 komplet (OSP Kozińce):

- funkcja światła awaryjnego i ostrzegawczego,

- materiał: barwiony polymer,

- montaż na magnes,

- przelotka,

- temperatura pracy: - 30oC – 60oC,

- tryby pracy: obrotowy (pulsacyjny, naprzemienny), 360o (pulsacyjny, SOS, ciągły), kierunkowe światło, OFF,

- widoczność w ciągu dnia: do 300 m,

- widoczność w nocy: do 900 m (droga, woda), do 16 km (powietrze),

- wymiary: 112 x 35 mm,

- zasilanie: akumulator Li-ion 3,7V 700 mAh,

- źródło światła: 16 LED,

- komplet 6 dysków z ładowarką w walizce.

Środek pianotwórczy – 200 litrów (OSP Dobrzyniewo Duże):

- do zastosowania w grupie pożarów A i B,

- do wytworzenia lekkiej, średniej i ciężkiej piany gaśniczej,

- najniższa temperatura stosowania to – 10 O C,

- „III” klasa skuteczności gaśniczej,

- posiadająca certyfikat CNBOP-PIB, PZH, MPA Dresden.

Mikrofonogłośnik – 6 sztuk (OSP Letniki):

- audio Jack: Tak,

- przycisk awaryjny: Nie,

- regulacja głośności: Nie,

- przycisk programowalny: Nie,

- stopień ochrony IP: IP54,

- wewnętrzny standard bezpieczeństwa: UL-TIA4950 dla serii DP4000e / FM,

- akustyczny: Windporting Omni-Directional,

- obudowa: mała;

7.       W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostarczenie asortymentu po wcześniejszym ustaleniu terminu i miejsca dostawy.

8.       Wykonawca oświadcza, że będzie posiadał cały asortyment zamówienia.

9.       Osoby upoważnione do kontaktu:

- pod względem merytorycznym: Krzysztof Kondraciuk tel.798 294 565

- pod względem proceduralnym: Iwona Perkowska tel. 85 742 81 55 wew. 20

10.    Termin wykonania zamówienia:

Maksymalnie do 30 dni od dnia podpisania umowy.

11.    Termin związania ofertą:

Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

12.     Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami, należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo   –  w terminie: do dnia 24 lutego 2022 r. do godz. 10:00

13.    Kryterium oceny ofert:

Kryterium oceny ofert: cena - 100 %

a)       Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę ofertową brutto.

b)       Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej z uwagi na to, że Wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie – Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych. Cena wskazana w ofercie dodatkowej nie może być wyższa niż cena zaoferowana w uprzednio złożonej ofercie.

c)        Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej zapytania.

d)       Cena winna obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia, w tym w szczególności: czynności uznanych przez Wykonawcę jako niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, opłaty niewymienione, które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenia, wszelkie podatki, w tym także należny podatek VAT, narzuty, ewentualne opusty oraz pozostałe składniki cenotwórcze.

e)       Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

14.     Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

15.     Zamawiający poprawi w treści oferty:

a)     Oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie,

b)    Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, o których Zamawiający powiadomi wykonawcę, a wykonawca wyrazi na nie zgodę.

16.    Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryterium wyboru określone w niniejszym zapytaniu.

17.    W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.

18.     Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)        Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta.

2)        administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu

3)        Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

4)        odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP

5)        Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)        obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

7)        w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8)        posiada Pani/Pan:

a)          na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);

b)          na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)           na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

d)          prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

9)              nie przysługuje Pani/Panu:

a)        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

10)           Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Załączniki:

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy,

załącznik Nr 2 – Wzór umowy,

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1- formularz ofertowy.pdf pdf 312.85 2022-02-16 14:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 2- Wzór_umowy.pdf pdf 249.39 2022-02-16 14:06:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe srodki pianotwórcze i sprżet strażacki.pdf pdf 222.04 2022-02-16 14:06:00 Postępowanie
pytanie z dnia 17.02.2022.pdf pdf 425.17 2022-02-17 13:42:11 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert-sprzęt OSP-sig.pdf pdf 407.55 2022-02-24 11:33:43 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty-informacja publiczna-sig.pdf pdf 415.93 2022-02-24 12:28:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-24 12:28 Iwona Perkowska Informacja o wyborze oferty

informacja o wyborze [...].pdf

2022-02-24 11:33 Iwona Perkowska Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2022-02-24 10:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć 4 513,18 zł.
2022-02-17 13:42 Iwona Perkowska Odpowiedź na pytanie

pytanie z dnia 17.02 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 350