Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-02-2022 14:06:00 |
Składania : | 24-02-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-02-2022 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Rir.271.12.2022 Dobrzyniewo Duże, dnia 16.02.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dostawa
środka pianotwórczego i sprzętu strażackiego dla Ochotniczych Straży Pożarnych
z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże
1. Zamawiający: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
strona www.dobrzyniewo.pl, e-mail: i.perkowska@dobrzyniewo.pl
godziny urzędowania: poniedziałek -piątek - 07:30 - 15:30.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe przygotowane zgodnie z załącznikiem
nr 1 do Zarządzenia Nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r., rozdział IX dotyczący
szczegółowej procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie procedury uproszczonej.
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa środka pianotwórczego i sprzętu strażackiego dla Ochotniczych
Straży Pożarnych z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże.
4.
Realizacja
przedmiotu zamówienia polega na dostarczeniu przedmiotu w ramach realizacji
niniejszego zamówienia.
5.
Zamawiający
wskazuje, iż dostarczane przedmiotu w ramach zamówienia muszą być fabrycznie
nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii.
6.
Przedmiotem zamówienia są:
Dyski sygnalizacyjne – 1 komplet (OSP
Kozińce):
- funkcja światła
awaryjnego i ostrzegawczego,
- materiał: barwiony polymer,
- montaż na magnes,
- przelotka,
- temperatura pracy: - 30oC – 60oC,
- tryby pracy: obrotowy (pulsacyjny, naprzemienny), 360o (pulsacyjny, SOS, ciągły), kierunkowe światło,
OFF,
- widoczność w ciągu dnia:
do 300 m,
- widoczność w nocy: do 900 m (droga, woda), do 16 km (powietrze),
- wymiary: 112 x 35 mm,
- zasilanie: akumulator Li-ion 3,7V 700 mAh,
- źródło światła: 16 LED,
- komplet 6 dysków z
ładowarką w walizce.
Środek pianotwórczy –
200 litrów (OSP Dobrzyniewo Duże):
- do zastosowania
w grupie pożarów A i B,
- do wytworzenia
lekkiej, średniej i ciężkiej piany gaśniczej,
- najniższa
temperatura stosowania to – 10 O C,
- „III” klasa
skuteczności gaśniczej,
- posiadająca
certyfikat CNBOP-PIB, PZH, MPA Dresden.
Mikrofonogłośnik – 6
sztuk (OSP Letniki):
- audio Jack: Tak,
- przycisk awaryjny: Nie,
- regulacja głośności: Nie,
- przycisk programowalny: Nie,
- stopień ochrony IP: IP54,
- wewnętrzny standard bezpieczeństwa:
UL-TIA4950 dla serii DP4000e / FM,
- akustyczny: Windporting
Omni-Directional,
- obudowa: mała;
7.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostarczenie
asortymentu po wcześniejszym ustaleniu terminu i miejsca dostawy.
8.
Wykonawca oświadcza,
że będzie posiadał cały asortyment zamówienia.
9. Osoby
upoważnione do kontaktu:
- pod względem merytorycznym: Krzysztof
Kondraciuk tel.798 294 565
- pod względem proceduralnym: Iwona Perkowska tel. 85 742 81 55
wew. 20
10.
Termin wykonania zamówienia:
Maksymalnie
do 30 dni od dnia podpisania umowy.
11. Termin
związania ofertą:
Okres
związania ofertą wynosi 30 dni
licząc od upływu terminu składania ofert.
12. Ofertę
wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami, należy złożyć elektronicznie, za
pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
– w terminie:
do dnia 24 lutego 2022 r. do godz. 10:00
13.
Kryterium
oceny ofert:
Kryterium oceny ofert: cena
- 100 %
a)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
która zawiera najniższą cenę ofertową brutto.
b)
Jeżeli nie będzie można wybrać
najkorzystniejszej z uwagi na to, że Wykonawcy złożą oferty o takiej samej
cenie – Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych.
Cena wskazana w ofercie dodatkowej nie może być wyższa niż cena zaoferowana w
uprzednio złożonej ofercie.
c)
Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto
dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym na wzorze stanowiącym
załącznik nr 1 do niniejszej zapytania.
d)
Cena
winna obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku
z wykonaniem zamówienia, w tym w szczególności: czynności uznanych
przez Wykonawcę jako niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, opłaty niewymienione,
które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenia,
wszelkie podatki, w tym także należny podatek VAT, narzuty, ewentualne opusty
oraz pozostałe składniki cenotwórcze.
e)
Cena
może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się
wariantowości cen.
14. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia
wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
15. Zamawiający poprawi w treści oferty:
a) Oczywiste
omyłki rachunkowe i pisarskie,
b) Inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, o których Zamawiający powiadomi
wykonawcę, a wykonawca wyrazi na nie zgodę.
16. Zamawiający
udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w
oparciu o kryterium wyboru określone w niniejszym zapytaniu.
17.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
18. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1)
Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z
siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez
Wójta.
2)
administrator wyznaczył Inspektora
Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego.
4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5)
Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego.
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
art. 22 RODO.
8)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu
do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może
zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na
celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b)
na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników);
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych,
o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest
Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Załączniki:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy,
załącznik Nr 2 – Wzór umowy,
2022-02-24 12:28 | Iwona Perkowska | Informacja o wyborze oferty |
2022-02-24 11:33 | Iwona Perkowska | Informacja z otwarcia ofert |
2022-02-24 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć 4 513,18 zł. |
2022-02-17 13:42 | Iwona Perkowska | Odpowiedź na pytanie |
Komunikaty