Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WGK-I.271.1.12.22 Naprawa i konserwacja barierek

Magdalena Minga
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Zieleni i Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 02-03-2022 15:17:00
Składania : 11-03-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


1.     Nazwa oraz adres Zamawiającego:

    Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

  Wydział przeprowadzający postępowanie: Wydział Gospodarki Komunalnej

2.       Nazwa postępowania: Naprawa i konserwacja barierek.

Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1

3.    Termin wykonania zamówienia:  w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy.

4.       Kryterium lub kryteria oceny ofert: najniższa cena

5.       Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 11 marca 2022 r. o godz.10.00 .

6.       Opis sposobu oceny ofert: O wyborze oferty zadecyduje zaoferowana  najniższa cena.

7.       Warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie z zakresu naprawy
i konserwacji lub modernizacji małej architektury o minimalnej wartości 10.000 zł brutto. 

Dowody potwierdzające, że usługi wskazane w ofercie zostały wykonane należy dołączyć do oferty.

8.       Opis sposobu komunikacji zamawiającego z wykonawcami:

a)       w czasie trwania postępowania wyłącznie za pomocą formularza na platformie zakupowej Open Nexus

b)       w czasie trwania umowy -  e - mail, telefon.

 9.       Zapis o możliwości unieważnienia postępowania: Gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy wartość najkorzystniejszej oferty przewyższy możliwości finansowe Zamawiającego.

 10.   Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: za pomocą platformy zakupowej Open Nexus. 

  11.     Sposób i forma złożenia oferty: platforma zakupowa.

Wykonawcy zobowiązani są do załączenia wypełnionego i podpisanego przez uprawnioną osobę formularza oferty wraz z załącznikami.


12.     Opcjonalne zapisy*

a)       Odrzucona zostanie oferta w przypadku:

- ofert zawierających błędy, braki formalne, budzące wątpliwości informacje,

- braku załącznika w postaci prawidłowo wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza

  oferty,

- braku podpisu/- ów osoby/-ów uprawnionej/- nych pod ofertą,

- niezłożenia oferty na platformie zakupowej Open Nexus,

b)       Zamawiający przewiduje możliwość  wezwania do złożenia ofert dodatkowych – gdy złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie lub z takim samym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert

c)       Zamawiający przewiduje prowadzenie negocjacji lub składania ofert ostatecznych (ulepszonych) przez maksymalnie trzech wykonawców, którzy złożyli oferty najkorzystniejsze, zwłaszcza gdy ceny ofert przekraczają kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia . 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IMG_20220222_103327.jpg jpg 194.27 2022-03-02 15:17:00 Przedmiot zamówienia
IMG_20220222_103328.jpg jpg 135.95 2022-03-02 15:17:00 Przedmiot zamówienia
IMG_20220222_103335.jpg jpg 102.33 2022-03-02 15:17:00 Przedmiot zamówienia
IMG_20220222_103346.jpg jpg 103.08 2022-03-02 15:17:00 Przedmiot zamówienia
IMG_20220222_104205.jpg jpg 121.17 2022-03-02 15:17:00 Przedmiot zamówienia
IMG_20220222_104213.jpg jpg 128.81 2022-03-02 15:17:00 Przedmiot zamówienia
IMG_20220222_104221.jpg jpg 81.42 2022-03-02 15:17:00 Przedmiot zamówienia
IMG_20220222_105535.jpg jpg 135.06 2022-03-02 15:17:00 Przedmiot zamówienia
barierki do wymalowania Stary Port.png png 1659.37 2022-03-02 15:17:00 Przedmiot zamówienia
Opis Przedmiotu Zamówienia.docx docx 22.8 2022-03-02 15:17:00 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy.docx docx 30.22 2022-03-02 15:17:00 Kryterium
Historia ofertowania.pdf pdf 107.6 2022-03-11 13:11:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-11 13:11 Magdalena Minga w załączeniu przesyłam wykaz złożonych w postępowaniu ofert

Historia ofertowania [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Naprawa i konserwacja barierek -

IMG_20220222_103327. [...].jpg

IMG_20220222_103328. [...].jpg

IMG_20220222_103335. [...].jpg

IMG_20220222_103346. [...].jpg

IMG_20220222_104205. [...].jpg

IMG_20220222_104213. [...].jpg

IMG_20220222_104221. [...].jpg

IMG_20220222_105535. [...].jpg

barierki do wymalowa [...].png

Opis Przedmiotu Zamó [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy.d [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 60 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 353