Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.10.2022 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy kompleksu rekreacyjno-wypoczynkowego nad Starym Kanałem Bydgoskim przy ul. Bulwar Sebastiana Malinowskiego w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2022 14:16:00
Składania : 24-03-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E

O ZAPYTANIU  OFERTOWYM

NR WIM.271.2.10.2022 z dnia 14.03.2022 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


     

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

      

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


Nazwa zadania:

Budowa kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego nad Starym Kanałem (Program BBO).


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego nad Starym Kanałem Bydgoskim, na działce o nr. ew. 18 w obrębie ew. 0057 w Bydgoszczy przy ul. Bulwar Sebastiana Malinowskiego, do wysokości budżetu inwestycji.

Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1 pod nazwą OPZ.


3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa, przebudowa, rozbudowa terenu rekreacyjno-sportowego, parku lub skweru, placu zabaw o min. powierzchni min. 500m2 w zakresie budowlanym.


4. Załączniki do ogłoszenia:

1) opis przedmiotu zamówienia,

2) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),

3) dokumentacja fotograficzna – 1 zdjęcie,

4) wypis i wyrys z ewidencji gruntu,

5) kopia mapy zasadniczej z zaznaczonym obszarem inwestycji,

6) wzór umowy,

7) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.


Wybranemu wykonawcy zostanie przekazana mapa do celów projektowych (matryca) opracowana przez Miejską Pracownię Geodezyjną.

             

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert.

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy

i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:  

10 tygodni od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:  

Paulina Stępniak,  inspektor nadzoru WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno - budowlana) – - tel. (52) 58 58 215,

Magdalena Janiak, Inspektor WIM (koordynator) – tel. (52) 58 58 209,


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 24.03.2022 r. o godz. 9.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 2) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,

2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 2 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).


Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.       


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.            

              

Bydgoszcz, dnia 14.03.2022 r.                                                                   

                                                                                                                                                       DYREKTOR 

                                                                                                                                        WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                        URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                 BOGDAN TYBORSKI


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał 5 mapa zasadnicza z oznaczonym terenem inwestycji.pdf pdf 332.56 2022-03-16 14:16:00 Postępowanie
zał. 1 - opz.pdf pdf 610.99 2022-03-16 14:16:00 Postępowanie
zał. 2 - WWU- wykaz wykonanych usług.pdf pdf 260.81 2022-03-16 14:16:00 Postępowanie
zał. 3 - zdjęcie.pdf pdf 98.86 2022-03-16 14:16:00 Postępowanie
zał. 4 - wypisy i wyrysy.pdf pdf 766.88 2022-03-16 14:16:00 Postępowanie
zał. 6 - wzór umowy.pdf pdf 581.91 2022-03-16 14:16:00 Postępowanie
zał. 7 - rodo.pdf pdf 195.83 2022-03-16 14:16:00 Postępowanie
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 32.38 2022-04-08 13:25:25 Publiczna wiadomość
Odpowiedź Zamawiającego na pytanie.pdf pdf 47.13 2022-04-12 12:31:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-12 12:31 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie.

Odpowiedź Zamawiając [...].pdf

2022-04-08 13:25 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy kompleksu rekreacyjno-wypoczynkowego nad Starym Kanałem Bydgoskim przy ul. Bulwar Sebastiana Malinowskiego w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 714