Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.19.2022 Wykonanie robót budowlanych polegających m.in. na budowie pochylni stalowej przy obiekcie Przychodni Lekarskiej Opławiec, przy ul. Opławiec 153, na os. Smukała-Opławiec-Janowo w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2022 12:06:00
Składania : 07-04-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.19.2022 z dnia 30.03.2022r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 ze zm.)




1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz    


Zadanie Miasta pn.

Dostosowanie obiektu Przychodni Lekarskiej Opławiec do potrzeb osób niepełnosprawnych na os. Smukała - Opławiec - Janowo (Program BBO)


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

1) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pochylni stalowej przy ul. Opławiec 153 (dz. nr ew. 4/1 obr. 292),

2) modernizacja furtki wejściowej;

3) remont chodnika;

4) wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych – (od Przychodni);

5) opinia ornitologiczna dot. możliwości wycinki drzewa;

6) wycinka drzewa;

7) wykonanie tablicy informacyjnej i jej montaż;

8) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane prawem budowlanym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i  wartością przedmiotowi zamówienia, tj. budowa konstrukcji stalowej (schodów, pochylni) o długości min. 10m.


4. Załączniki do zapytania:

1) projekt wykonawczy;

2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;

3) wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa;

4) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych;

5) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta);

6) podział ceny na składniki (do wypełnienia przez oferenta).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: - 5 m-cy od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Andrzej Bizon,  Inspektor  WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno-budowlana) – tel. (52) 58 58 698,

Kamila Sobiś, Inspektor WIM – tel. (52) 58 59 229.


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: kamila.sobis@um.bydgoszcz.pl .


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 07.04.2022r. o godz. 9.00.

10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,

2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

3) wypełniony zał. nr 6 - formularz pn.  „Podział ceny na składniki”.


10. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.



Bydgoszcz, 23.03.2022 r.                      

                                                                                                                                                        DYREKTOR 

                                                                                                                                         WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                         URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                 BOGDAN TYBORSKI



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opławiec zał. 1-6.pdf pdf 6565.14 2022-03-30 12:06:00 Postępowanie
odpowiedź na wiadomość 30.03.2022.pdf pdf 23.24 2022-03-31 08:31:39 Publiczna wiadomość
zał. 5 i 6 Opławiec.docx docx 15.4 2022-03-31 08:31:39 Publiczna wiadomość
Odpowiedź pochylnia stalowa.pdf pdf 62.03 2022-04-04 15:48:20 Publiczna wiadomość
Przychodnia Lekarska Opławiec - unieważnienie.pdf pdf 27.18 2022-04-25 11:26:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-25 11:26 Justyna Pabian Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

Przychodnia Lekarska [...].pdf

2022-04-04 15:48 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy

Odpowiedź pochylnia [...].pdf

2022-03-31 08:31 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy.

odpowiedź na wiadomo [...].pdf

zał. 5 i 6 Opławiec. [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych polegających m.in. na budowie pochylni stalowej przy obiekcie Przychodni Lekarskiej Opławiec, przy ul. Oplawiec 153, na os. Smukała-Opławiec-Janowo w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 255