Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZ ZO 9_-2022_1 KO/3/2022 Usługa projektu, druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych wydawanych z okazji organizacji wydarzenia Dolnośląskich Onkoigrzysk Dzieci i Młodzieży

Termin:
Zamieszczenia : 22-04-2022 12:28:00
Składania : 28-04-2022 08:00:00
Otwarcia : 28-04-2022 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Przedmiotem zamówienia jest:

Usługa projektu, druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych wydawanych z okazji organizacji wydarzenia Dolnośląskich Onkoigrzysk Dzieci i Młodzieży

Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu :



informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.Zaproszenie Wzor poglądowy IMG_0631.jpg jpg 97.57 2022-04-22 12:28:00 Postępowanie
1.Zaproszenie Wzór poglądowy IMG_0630_.jpg jpg 76.97 2022-04-22 12:28:00 Postępowanie
2. Przypinka Wzór poglądowy IMG_0628.jpg jpg 155 2022-04-22 12:28:00 Postępowanie
2.Przypinka Wzór poglądowy IMG_0629.jpg jpg 129.23 2022-04-22 12:28:00 Postępowanie
3.Naklejka Wzór poglądowy IMG_0627.jpg jpg 141.99 2022-04-22 12:28:00 Postępowanie
4.Kalendarz Wzór poglądowy IMG_0625.png png 330.09 2022-04-22 12:28:00 Postępowanie
4.Kalendarz Wzór poglądowy IMG_0626.png png 298.47 2022-04-22 12:28:00 Postępowanie
4.Kalendarz Wzór poglądowy IMG _0624.png png 272.41 2022-04-22 12:28:00 Postępowanie
OPZ. Onkoigrzyska 2022 .pdf pdf 178.95 2022-04-22 12:28:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zaproszenie Zamówienie obejmuje zadania ; opracowanie projektu zaproszenia z użyciem logotypów , fotografii i innych niezbędnych danych przekazanych przez Zamawiającego Wykonawcy wraz z usługą druku zaproszeń wydawanych z okazji wydarzenia "Dolnośląskie Onkoigrzyska Dzieci i Młodzieży , zaplanowanego na dzień 4 czerwca 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku załącznik nr 1/. Usługa kompleksowa tj. opracowania projektu wraz usługą druku zaproszeń. 50 szt. Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
al. Ignacego Jana Paderewskiego 35
51-612, Wrocław
(0)
2 Przypinka Projekt, wykonanie przypinki z nadrukiem Logotypem "Dolnośląskie Onkoigrzyska Dzieci i Młodzieży.Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia / załącznik nr 1/ 80 szt. - (0)
3 Naklejki Projekt i usługa druku naklejki z nadrukiem Logotypu "Dolnośląskie Onkoigrzyska Dzieci i Młodzieży. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia / załącznik nr 1/ 80 szt. - (0)
4 Kalendarz PIRAMIDKA biurkowy: Zamówienie obejmuje zadania ; opracowanie projektu kalendarza z użyciem logotypów , fotografii i innych niezbędnych danych przekazanych przez Zamawiającego Wykonawcy wraz z usługą druku Kalendarzy wydawanych z okazji zaplanowanego wydarzenia "Dolnośląskie Onkoigrzyska Dzieci i Młodzieży" , które odbędą się 04 czerwca 2022 r. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia / załącznik nr 1/. Kompleksowa usługa opracowania projektu kalendarza wraz usługą druku . Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia / załącznik nr 1/ 50 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Kryterium nr II -Autorski Projekt Kalendarza oraz przykładowej 1 strony Waga 40 % 40% Autorski Projekt okładki Kalendarza oraz przykładowej 1 karty Kalendarza z użyciem Logo Dolnośląskie Onkoigrzyska Dzieci i Młodzieży 2 . Materiały do Projektu w tym LOGO Onkoigrzysk dostępne pod adresem link https://onkoigrzyska.awf.wroc.pl/Dolnośląskie Onkoigrzyska Dzieci i Młodzieży .Waga kryterium 40%. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia propozycji projektu graficznego okładki Kalendarza (1 projekt) oraz projektu jednej przykładowej strony (1 projekt) wykorzystując zdjęcia z dostępnego zbioru: https://awf.wroc.pl/. Zamawiający podda ocenie następujące aspekty załączonych przez wykonawcę materiałów: - oryginalność i kreatywność, - estetykę, kompozycję, - związek z tematyką akademicką lub edukacyjną, czytelność informacji, - uniwersalność, praktyczność i użyteczność. W celu oceny Kryterium nr II proszę o załączenie Autorskiego Projektu okładki oraz projektu jednej karty kalendarza z zamieszczonym Logo LOGO Onkoigrzysk dostępnym pod adresem link https://onkoigrzyska.awf W przypadku nieprzedstawienia Autorskiego projektu w Kryterium nr II Zamawiający przyzna ocenę 0 pkt. Zamawiający wymaga załączenia pliku. Proszę potwierdzić wpisując "akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie koszty, w tym koszty projektu, druku , opakowania oraz koszty związane z transportem i dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego w zamówieniu, po stronie Wykonawcy.Wykonawca oświadcza, że zamawiane produkty zostaną dostarczone, rozładowane i wniesione przez Wykonawcę do pomieszczenia na terenie kompleksu AWF pod wskazany przez Zamawiającego adres, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 14.00. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Płatność za dostarczony przedmiot zamówienia będzie dokonana przelewem bankowym na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej pod względem merytorycznym i finansowym faktury VAT po wykonaniu usługi wraz z dostawą.1. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"." (0)
5 TERMIN REALIZACJI - 1 Termin realizacji przedmiotu zamówienia :a)Przypinka b) naklejka c) zaproszenie. Realizacja zamówienia do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia ( Projekt, druk, dostawa) 2.Przedmiot zamówienia Kalendarz 1 etap zadania ) opracowanie projektu Kalendarza do 10 dni od dnia złożenia zamówienia (wg zaleceń i na podstawie materiałów otrzymanych od Zamawiającego,),.Wykonawca przedstawi projekt do ostatecznego zatwierdzenia Zamawiającemu przed przekazaniem plików do druku . Materiały niezbędne do wykonania projektu w tym LOGO Dolnośląskie Onkoigrzyska Dzieci i Młodzieży dostępne pod adresem link https://onkoigrzyska.awf.wroc.pl/Dolnośląskie Onkoigrzyska Dzieci i Młodzieży 2 etap zadania ) usługa druku wraz z dostawą Kalendarzy .Usługa wykonana zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia / załącznik nr 1/. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia , wykonane podczas wydarzenia Dolnośląskich Onkoigrzysk Dzieci i Młodzieży, planowanych na dzień 04 czerwca 2022 do dnia 10 czerwca 2022 r, . Przekazane fotografie będą zamieszczone w Kalendarzu.Termin realizacji do 7 dni od dnia otrzymania zdjęć od Zamawiającego.., Proszę potwierdzić wpisując "akceptuję" (0)
6 WIEDZA,DOŚWIADCZENIE I KWALIFIKACJE - Wykonawca oświadcza, iż posiada wiedzę oraz doświadczenie, jak też dysponuje potencjałem technicznym, organizacyjnym i osobowym umożliwiającym profesjonalne, terminowe oraz sprawne wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.Proszę potwierdzić wpisując Akceptuję. (0)
7 Rękojmia - Proszę potwierdzić wpisując" akceptuję" 1. Wykonawca oświadcza, że przedmiot Umowy jest zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz, że jest wolny od jakichkolwiek wad, wysokiej jakości druku 2. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej rękojmi na Produkty. Rękojmia obejmuje odpowiedzialność z tytułu wad tkwiących w przedmiocie zamówienia oraz za szkody powstałe w związku z wystąpieniem wady. Okres rękojmi rozpoczyna bieg od daty odbioru bez uwag. 3. W przypadku wystąpienia wad Zamawiający zgłosi je Wykonawcy na formularzu "Zgłoszenia reklamacyjnego”, drogą elektroniczną niezwłocznie po ich ujawnieniu. . 4. Przez czas naprawy zgłoszonych wad należy rozumieć okres pomiędzy zgłoszeniem przez Zamawiającego wad, a całkowitym ich usunięciem. Czas naprawy określony został w pkt. 5. 5. W okresie obowiązywania rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usuwać wady i usterki w terminie do 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego wady w sposób określony w pkt. 3. 6. Usunięcie wad uznaje się za wykonane z chwilą podpisania przez obie Strony potwierdzenia prawidłowego usunięcia wad. 7.W przypadku, gdy powstała wada towaru jest niemożliwa do naprawienia, ze względu na swoją specyfikę, Wykonawca wymieni wadliwy towar na nowy, wolny od wad w terminie do 5 dni, licząc od daty otrzymania Zgłoszenia. 8. Wymiana przedmiotu zamówienia na nowy, wolny od wad, zostanie potwierdzona przez Strony. Rękojmia na wymieniony towar biegnie na nowo, liczona od daty tego potwierdzenia przez Strony 9. W okresie rękojmi wszelkie koszty naprawy, w tym koszt transportu przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. Proszę potwierdzić wpisując" akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 441