Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-04-2022 09:19:00 |
Składania : | 05-05-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 05-05-2022 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W związku z udzieleniem zmówienia, którego wartość jest niższa, niż
określona w art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r.
poz. 1129 z późn. zm.), zamówienie zostanie udzielone zgodnie z
zarządzeniem Nr 4/2021 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 4 stycznia 2021 r. w
sprawie realizacji w Urzędzie Miasta Bydgoszczy zamówień o wartości szacunkowej
niższej niż 130.000 zł.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1.
Nazwa oraz adres
Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział
przeprowadzający postępowanie:
Wydział Zintegrowanego Rozwoju i Środowiska, ul.
Grudziądzka 9-15, budynek C, 85-130 Bydgoszcz
2.
Opis przedmiotu
zamówienia:
Miasto Bydgoszcz, Wydział Zintegrowanego Rozwoju i
Środowiska jest realizatorem projektu Obieg wody w mieście - miejskie modele
współpracy dla wdrożenia racjonalnego
korzystania z wody w środkowoeuropejskich Funkcjonalnych Obszarach Miejskich
zgodnie z ideą gospodarki obiegu zamkniętego, akronim: CWC, Nr CE1578, dofinansowanego w ramach Programu
Interreg CE, ze środków EFRR.
Przedmiot zamówienia obejmuje 150 godzin na zadania związane z zarządzaniem finansowym
przewidziane przy realizacji projektu dofinansowanego ze środków UE w ramach
Programu INTERREG CE.
Głównym zadaniem będzie współpraca z menadżerem
projektu „CWC – Obieg Wody
w Mieście (…)”, a w szczególności:
- prowadzenie
spraw związanych z budżetem projektu zawartym we wniosku aplikacyjnym, w tym
monitoring wydatków i przygotowywanie informacji finansowych dla Lidera;
-
prowadzenie
spraw związanych z budżetem projektu zawartym w planie finansowym Miasta
Bydgoszczy, w tym przygotowywanie informacji dla WZB i WK, przygotowywanie
informacji do kwartalnego monitoringu złożonych wniosków, przygotowywanie
materiałów do korekty planu na 2022 rok i planu dochodów na 2023 r., przygotowanie materiałów do sprawozdania półrocznego,
przygotowywanie opisów faktur;
- udział w realizacji zamówień do 130.000 zł realizowanych w ramach
projektu „CWC – Obieg wody w mieście (…)” poprzez szacowanie ceny, przygotowanie treści
zapytań ofertowych na platformę OpenNexus, przygotowywanie treści
zamówień/umów, sporządzanie notatki z udzielenia zamówienia;
-
przygotowanie
raportu końcowego projektu „CWC- Obieg Wody w Mieście (…)” w eMS – sekcja C i D, współpraca z menadżerem projektu przy sporządzeniu wersji
papierowej raportu, złożenie raportu do kontroli finansowej do CPE, składanie
wyjaśnień i uzupełnień w ramach kontroli I stopnia, uzyskanie certyfikatu.
3.
Forma umowy: umowa
zlecenia (zgodnie z Podręcznikiem wdrażania Interreg CE za dokument zatrudnienia w kosztach bezpośrednich uznawane
są umowy cywilnoprawne, w tym umowa zlecenie, przy czym musi ona spełniać warunki określone w Podręczniku wdrażania).
4.
Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2022 r.
5.
W
przypadku pytań merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do
zamawiającego" lub pod nr tel. 52 58 59 177. W razie pytań związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
6.
Termin składania
odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 5 maja 2022 r. o godz. 10.00.
7.
Wymagania jakie muszą spełnić oferenci:
1) ofertę
należy złożyć poprzez platformę zakupową Open Nexus, oferty złożone poza platformą nie będą
rozpatrywane;
2) w ofercie proszę podać cenę – stawkę godzinową brutto/brutto,
zawierającą wszystkie koszty, w tym ewentualne koszty pracodawcy,
3) oferent zobowiązany jest do złożenia następujących
oświadczeń:
- oświadczenie
o znajomości języka angielskiego na
poziomie umożliwiającym rozliczenie projektu,
-
oświadczenie o znajomości programu eMS
CE służącego do rozliczania projektów w Programie Interreg CE,
-
oświadczenie o ilości projektów rozliczonych w ramach programów Interreg w
latach 2015-2022 z podaniem nazwy każdego projektu oraz lat jego realizacji,
przy czym co najmniej jeden projekt musi być rozliczony całkowicie.
Niezłożenie któregokolwiek z powyższych oświadczeń
spowoduje, że oferta nie będzie rozpatrywana.
8.
Kryteria oceny ofert :
1) cena
– stawka godzinowa brutto/brutto maks. 10 punktów (najniższa stawka godzinowa
10 punktów, każda kolejna do najwyższej 2 punkty mniej lub 0)
2) ilość
projektów w trakcie rozliczania (1 punkt za każdy projekt) lub rozliczonych (2
punkty za każdy projekt) maksymalnie 10 punktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w
przypadku jeżeli cena ofert przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na realizację Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie
wybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.
Komunikaty