Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZR-V.042.14.16.2022 Pełnienie funkcji menadżera finansowego projektu CWC – Obieg wody w mieście - miejskie modele współpracy dla wdrożenia racjonalnego korzystania z wody w środkowoeuropejskich Funkcjonalnych Obszarach Miejskich zgodnie z ideą gospodarki obiegu zamkniętego, akronim: CWC, Nr CE1578

Natalia Majewska
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Zintegrowanego Rozwoju i Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 29-04-2022 09:19:00
Składania : 05-05-2022 10:00:00
Otwarcia : 05-05-2022 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W związku z udzieleniem zmówienia, którego wartość jest niższa, niż określona w art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zamówienie zostanie udzielone zgodnie z zarządzeniem Nr 4/2021 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 4 stycznia 2021 r. w sprawie realizacji w Urzędzie Miasta Bydgoszczy zamówień o wartości szacunkowej niższej niż 130.000 zł. 


ZAPYTANIE OFERTOWE

 

1.      Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Zintegrowanego Rozwoju i Środowiska, ul. Grudziądzka 9-15, budynek C, 85-130 Bydgoszcz

2.    Opis przedmiotu zamówienia:

Miasto Bydgoszcz, Wydział Zintegrowanego Rozwoju i Środowiska jest realizatorem projektu Obieg wody w mieście - miejskie modele współpracy dla  wdrożenia racjonalnego korzystania z wody w środkowoeuropejskich Funkcjonalnych Obszarach Miejskich zgodnie z ideą gospodarki obiegu zamkniętego, akronim: CWC,   Nr CE1578, dofinansowanego w ramach Programu Interreg CE, ze środków EFRR.

Przedmiot zamówienia obejmuje 150 godzin na zadania związane z zarządzaniem finansowym przewidziane przy realizacji projektu dofinansowanego ze środków UE w ramach Programu INTERREG CE.

Głównym zadaniem będzie współpraca z menadżerem projektu „CWC – Obieg Wody
w Mieście (…)”, a w szczególności:

-  prowadzenie spraw związanych z budżetem projektu zawartym we wniosku aplikacyjnym, w tym monitoring wydatków i przygotowywanie informacji finansowych dla Lidera;

-     prowadzenie spraw związanych z budżetem projektu zawartym w planie finansowym Miasta Bydgoszczy, w tym przygotowywanie informacji dla WZB i WK, przygotowywanie informacji do kwartalnego  monitoringu złożonych wniosków, przygotowywanie materiałów do korekty planu na 2022 rok i planu dochodów na 2023 r., przygotowanie materiałów do sprawozdania półrocznego,  przygotowywanie opisów faktur;

-     udział w realizacji zamówień do 130.000 zł realizowanych w ramach projektu „CWC – Obieg wody w mieście (…)” poprzez szacowanie ceny, przygotowanie treści zapytań ofertowych na platformę OpenNexus, przygotowywanie treści zamówień/umów, sporządzanie notatki z udzielenia zamówienia;

-     przygotowanie raportu końcowego projektu „CWC- Obieg Wody w Mieście (…)” w eMS – sekcja C i D, współpraca z menadżerem projektu przy sporządzeniu wersji papierowej raportu, złożenie raportu do kontroli finansowej do CPE, składanie wyjaśnień i uzupełnień w ramach kontroli I stopnia, uzyskanie certyfikatu.

3.    Forma umowy: umowa zlecenia (zgodnie z Podręcznikiem wdrażania Interreg CE za dokument zatrudnienia w kosztach bezpośrednich uznawane są umowy cywilnoprawne, w tym umowa zlecenie, przy czym musi ona spełniać warunki określone w Podręczniku wdrażania).

4.    Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2022 r.

5.    W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 58 59 177. W razie pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

6.    Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu  5 maja 2022 r.  o godz. 10.00.

7.    Wymagania jakie muszą spełnić oferenci:

1)      ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową Open Nexus,  oferty złożone poza platformą nie będą rozpatrywane;

2)  w ofercie proszę podać cenę – stawkę godzinową brutto/brutto, zawierającą wszystkie koszty, w tym ewentualne koszty pracodawcy,

3)      oferent zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń:

- oświadczenie o znajomości języka angielskiego  na poziomie umożliwiającym rozliczenie projektu,

- oświadczenie  o znajomości programu eMS CE służącego do rozliczania projektów w Programie Interreg CE,

- oświadczenie o ilości projektów rozliczonych w ramach programów Interreg w latach 2015-2022 z podaniem nazwy każdego projektu oraz lat jego realizacji, przy czym co najmniej jeden projekt musi być rozliczony całkowicie.

Niezłożenie któregokolwiek z powyższych oświadczeń spowoduje, że oferta nie będzie rozpatrywana.

8.        Kryteria oceny ofert :

1)   cena – stawka godzinowa brutto/brutto maks. 10 punktów (najniższa stawka godzinowa 10 punktów, każda kolejna do najwyższej 2 punkty mniej lub 0)

2)    ilość projektów w trakcie rozliczania (1 punkt za każdy projekt) lub rozliczonych (2 punkty za każdy projekt) maksymalnie 10 punktów.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku jeżeli cena ofert przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.


Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zarządzanie finansowe przy realizacji projektu dofinansowanego ze środków UE w ramach Programu Interreg CE proszę podać cenę – stawkę godzinową brutto/brutto, zawierającą wszystkie koszty, w tym ewentualne koszty pracodawcy 150 godz. Urząd Miasta Bydgoszcz
Jezuicka 1
85-102, Bydgoszcz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 doświadczenie 50% ilość projektów w trakcie rozliczania (1 punkt za każdy projekt) lub rozliczonych (2 punkty za każdy projekt) maksymalnie 10 punktów. Prosimy o złożenie oświadczenia dot. o ilości projektów rozliczonych w ramach programów Interreg w latach 2015-2022 z podaniem nazwy każdego projektu oraz lat jego realizacji, przy czym co najmniej jeden projekt musi być rozliczony całkowicie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozliczenie projektu - Prośba o dostarczenie oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 znajomośći programu eMS CE służącego do rozliczania projektów w Programie Interreg CE - Prośba o złożenie oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 196