Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.34.2022 Zaprojektowanie i budowa nowego systemu monitoringu wizyjnego CCTV w rejonie ul. Kromera i Salezjańskiej w Bydgoszczy wraz z wyposażeniem w ramach zadania Miasta pn. "Przebudowa placu zabaw na os. Tatrzańskim (Program BBO).

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 05-05-2022 10:41:00
Składania : 16-05-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.34.2022 z dnia 04.05.2022r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

   

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


Nazwa zadania (wg planu): „Przebudowa placu zabaw na os. Tatrzańskim (Program BBO)”


2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nowego systemu monitoringu wizyjnego CCTV w rejonie ul. Kromera i Salezjańskiej na dz. 142/3 obr. 406 w Bydgoszczy wraz z wyposażeniem w ramach zadania Miasta  pn. „Przebudowa placu zabaw na os. Tatrzańskim (Program BBO)”.

 

– uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).


2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje:

2.1.1. Wykonanie nowego systemu CCTV, zgodnie z uzgodnionym Projektem Wykonawczym, w tym:

1) wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej instalację monitoringu wizyjnego (uzgodnionej z Zamawiającym po zawarciu umowy), w 3 egz.,

2) budowa tras kablowych (przewody do kamer należy poprowadzić ziemią możliwie najdogodniejszą trasą),

3) instalacja kamer CCTV  - 3 szt. na istniejących masztach oświetlenia Orlika wskazanych przez Zamawiającego,

4) rozmieszczenie sprzętu sieciowego i rejestratora w budynku zlokalizowanym na terenie Orlika,

5) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze, montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp.),

6) ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z opracowaną w tym celu dokumentacją techniczną,

7) układanie kabli i przewodów,

8) terminowanie kabli w osprzęcie,

9) wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów,

10) uruchomienie systemu CCTV,

11) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji,

12) prace wykończeniowe (np. malowanie) i dostosowawcze (przygotowanie stanowiska monitoringu i stanowiska administracyjnego).

2.1.2. Wykonanie pomiarów, uruchomienie i wykonanie testów i badań wybudowanego systemu.

2.1.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu monitoringu wizyjnego CCTV.

2.1.4. Przeprowadzenie instruktażu dla operatorów monitoringu wizyjnego.


2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1, pkt 1,

2) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021.2351 j. t. z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,

3) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,

4) spełnieniem warunku polegającego na zapewnieniu pięcioletniej odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy,

5) zastosowaniem materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych atestami jakości przedstawionymi przez Wykonawcę.

 

3.    Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,

3) dysponowanie osobami posiadającymi wymagane prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,

4) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i  wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonanie instalacji monitoringu CCTV o wartości min. 10.000 zł brutto.


4. Załączniki do zapytania:

1) Opis przedmiotu zamówienia,

2) wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,

3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

4) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),

5) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500,

6) Podział ceny na składniki.


5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6.    Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

 

6.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

7.   Termin wykonania zamówienia: - 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym:

a) w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy  - opracowanie dokumentacji projektowej.


8.   Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

* Lubomiła Pietkun – Główny Specjalista WIM, tel. 052-58 59 437,

* Jacek Wonsewicz – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, tel. 692-308-569.

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może odbywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: l.pietkun@um.bydgoszcz.pl.

9.   Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu  16.05.2022 r. o godz. 11.00.

10.    Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych,

2)  Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),

3)  Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2 i 3),

4)  Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

6)  Wypełniony załącznik pn. Podział ceny na składniki,


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”



Bydgoszcz, 04.05.2022r.             


                                                                                                                                                           DYREKTOR 

                                                                                                                                          WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                          URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                    BOGDAN TYBORSKI




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
mapa zasadnicza.pdf pdf 240.93 2022-05-05 10:41:00 Postępowanie
OPZ monitoring (2).pdf pdf 398.66 2022-05-05 10:41:00 Postępowanie
PCNS monitoring terenu przy ul. Kromera.doc doc 79.5 2022-05-05 10:41:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 131.44 2022-05-05 10:41:00 Postępowanie
umowa KromerSalezP+BPlatfN1.pdf pdf 205.28 2022-05-05 10:41:00 Postępowanie
zał. nr 6 - wykaz wykonanych usług.pdf pdf 204.58 2022-05-05 10:41:00 Postępowanie
unieważnienie.pdf pdf 27.52 2022-05-18 15:28:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-18 15:28 Justyna Pabian Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

unieważnienie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zaprojektowanie i budowa nowego systemu monitoringu wizyjnego CCTV w rejonie ul. Kromera i Salezjańskiej w Bydgoszczy wraz z wyposażeniem w ramach zadania Miasta pn. "Przebudowa placu zabaw na os. Tatrzańskim (Program BBO). Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 499