Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-05-2022 10:41:00 |
Składania : | 16-05-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.34.2022 z dnia 04.05.2022r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Nazwa zadania (wg planu): „Przebudowa placu zabaw na os. Tatrzańskim (Program BBO)”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nowego systemu monitoringu wizyjnego CCTV w rejonie ul. Kromera i Salezjańskiej na dz. 142/3 obr. 406 w Bydgoszczy wraz z wyposażeniem w ramach zadania Miasta pn. „Przebudowa placu zabaw na os. Tatrzańskim (Program BBO)”.
– uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje:
2.1.1. Wykonanie nowego systemu CCTV, zgodnie z uzgodnionym Projektem Wykonawczym, w tym:
1) wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej instalację monitoringu wizyjnego (uzgodnionej z Zamawiającym po zawarciu umowy), w 3 egz.,
2) budowa tras kablowych (przewody do kamer należy poprowadzić ziemią możliwie najdogodniejszą trasą),
3) instalacja kamer CCTV - 3 szt. na istniejących masztach oświetlenia Orlika wskazanych przez Zamawiającego,
4) rozmieszczenie sprzętu sieciowego i rejestratora w budynku zlokalizowanym na terenie Orlika,
5) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze, montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp.),
6) ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z opracowaną w tym celu dokumentacją techniczną,
7) układanie kabli i przewodów,
8) terminowanie kabli w osprzęcie,
9) wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów,
10) uruchomienie systemu CCTV,
11) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji,
12) prace wykończeniowe (np. malowanie) i dostosowawcze (przygotowanie stanowiska monitoringu i stanowiska administracyjnego).
2.1.2. Wykonanie pomiarów, uruchomienie i wykonanie testów i badań wybudowanego systemu.
2.1.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu monitoringu wizyjnego CCTV.
2.1.4. Przeprowadzenie instruktażu dla operatorów monitoringu wizyjnego.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1, pkt 1,
2) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021.2351 j. t. z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) spełnieniem warunku polegającego na zapewnieniu pięcioletniej odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy,
5) zastosowaniem materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych atestami jakości przedstawionymi przez Wykonawcę.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
3) dysponowanie osobami posiadającymi wymagane prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
4) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonanie instalacji monitoringu CCTV o wartości min. 10.000 zł brutto.
4. Załączniki do zapytania:
1) Opis przedmiotu zamówienia,
2) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,
3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
4) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),
5) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500,
6) Podział ceny na składniki.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: - 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym:
a) w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy - opracowanie dokumentacji projektowej.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
* Lubomiła Pietkun – Główny Specjalista WIM, tel. 052-58 59 437,
* Jacek Wonsewicz – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, tel. 692-308-569.
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może odbywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: l.pietkun@um.bydgoszcz.pl.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 16.05.2022 r. o godz. 11.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych,
2) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),
3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2 i 3),
4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),
5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
6) Wypełniony załącznik pn. Podział ceny na składniki,
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
Bydgoszcz, 04.05.2022r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
BOGDAN TYBORSKI
2022-05-18 15:28 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
Komunikaty