Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-05-2022 21:41:00 |
Składania : | 23-05-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-05-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Miasto Bydgoszcz jest realizatorem projektu pn. „CWC - Obieg Wody w Mieście: Miejskie modele współpracy w zakresie wdrożenia racjonalnego korzystania z wody w Miejskich Obszarach Funkcjonalnych Europy Środkowej zgodnie z ideą gospodarki o obiegu zamkniętym”, dofinansowanego ze środków EFRR w ramach Programu Interreg CE. W dniach 7 – 9 czerwca 2022 r. w miejscowości Split (Chorwacja) odbędzie się ostatnie spotkanie partnerów projektu oraz konferencja finałowa, w związku z czym zapraszamy do składania ofert na wykonanie poniżej opisanego przedmiotu zamówienia:
Zakup biletów lotniczych dla 4 osób do Split (Chorwacja)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto
Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
2.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział
Zintegrowanego Rozwoju i Środowiska, ul. Grudziądzka 9-15, budynek C, pok. 106,
85 -130 Bydgoszcz.
3. Przedmiot zamówienia:
Zakup biletów lotniczych w obie strony dla 4 podróżnych do i ze Split (Chorwacja):
- wylot z lotniska w Gdańsku/Poznaniu/Warszawie
w dniu 7 czerwca 2022 r.: lot bezpośredni lub
z jedną przesiadką w klasie ekonomicznej, planowany przylot do Split (Chorwacja)
nie później niż do godziny 14.00 w dniu wylotu;
- wylot z lotniska w Split (Chorwacja) rejsem powrotnym do Gdańska/Poznania/Warszawy w dniu 10 czerwca 2022 r, lot bezpośredni lub z jedną przesiadką w klasie ekonomicznej, planowany wylot do PL po godz. 11 w dniu wylotu, przylot na lotnisko w PL nie później niż o godzinie 22.00;
- cena biletów musi obejmować wszystkie wymagane opłaty lotniskowe, w tym bagaż podręczny oraz bagaż do luku dla każdego pasażera;
- wylot i przylot na to samo lotnisko.
4. Warunki i termin składania ofert:
- oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy OpenNexus w terminie do 23 maja 2022 r. do godz. 10:00;
- poza ceną do każdej oferty wymagany jest załącznik z planem lotów (jakie lotnisko, godziny wylotów i przylotów, linie lotnicze, informacja o przesiadkach)
- dopuszcza się możliwość złożenia kilku ofert przez jednego oferenta.
5. Kryterium wyboru oferty: 100% cena
W
pierwszym etapie oceny ofert sprawdzone zostaną warunki formalne tzn. czy
oferta spełnia wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w pkt
3. Oferty niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia nie będą oceniane w etapie drugim, chyba, że
zaproponowane w ofercie warunki jakościowe będą bardziej korzystne niż
wymagania przedstawione
w opisie przedmiotu zamówienia.
W drugim etapie, oferty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt 3 zostaną uszeregowane w kolejności od ceny najniższej do ceny najwyższej. Do realizacji zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. W przypadku uchylenia się Oferenta od wykonania Zamówienia na warunkach określonych w wybranej ofercie do realizacji zostanie wybrana oferta z kolejną najniższą ceną.
6. Pozostałe istotne warunki postępowania:
- o wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający poinformuje oferentów za pośrednictwem platformy OpenNexus;
- w dniu wyboru oferty zamawiający przekaże Wykonawcy listę podróżnych i pozostałe dane niezbędne do rezerwacji biletów;
- oferent pozostanie związany ofertą i ceną w niej zawartą, do czasu oficjalnego potwierdzenia chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego poprzez wysłanie do Wykonawcy podpisanego Zamówienia;
- Wykonawca przed podróżą w obie strony dokona odprawy pasażerów on-line, a bilety dostarczone zostaną drogą e-mail na adresy wskazane przez Zamawiającego;
- podstawą wypłaty wynagrodzenia za usługę będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, termin płatności faktury ustala się na 14 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionej faktury do Zamawiającego.
7. W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 58 58 373
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
8. Zamawiający zastrzega, że może zmienić lub unieważnić postępowanie na każdym jego etapie bez podania przyczyny albo zakończyć postępowanie bez wyboru oferty.
Komunikaty