Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-05-2022 11:43:00 |
Składania : | 31-05-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.37.2022 z dnia 23.05.2022 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021, poz.1129 j.t.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
Zadanie Miasta Bydgoszczy - Wydatki bieżące.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) ekspertyzy budowlanej nabrzeża spacerowego wraz z infrastrukturą techniczną, obejmującą:
a) określenie przyczyny wypływania (wybijania) się wód opadowych, gruntowych w okolicy ścieżki oraz terenów zielonych wzdłuż lewego brzegu rzeki Brdy na odcinku od mostu Królowej Jadwigi do śluzy Miejskiej w Bydgoszczy, na działkach o nr 128/5 oraz 128/4 w obrębie 0110 w Bydgoszczy, z uwzględnieniem ewentualnych wizji lokalnych oraz odkrywek i badań geologicznych,
b) opracowanie metodologii przywrócenia właściwego funkcjonowania obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom,
2) oszacowania kosztów proponowanych robót budowlanych.
Wyłonionemu wykonawcy zostanie udostępniona:
1) archiwalna dokumentacja opracowana na potrzeby zadania pn. „Budowa odwodnienia nabrzeża spacerowego zlokalizowanego wzdłuż lewego brzegu rzeki Brdy na odcinku od mostu Królowej Jadwigi do śluzy Miejskiej w Bydgoszczy” z lutego 2003 roku,
2) dokumentacja opracowana dla uzyskania w 2011 roku pozwolenia na budowę obiektów budowlanych w ramach zagospodarowania terenu lewego nabrzeża Brdy – od mostu Królowej Jadwigi – do mostów Solidarność.
Wykonawca zobowiązany jest również uwzględnić w opracowaniu analizę ewentualnego wpływu rozwiązań dotyczących budowy mostu Władysława Jagiełły we współpracy z jego Inwestorem, tj. z Zarządem Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy.
Na terenie objętym przedmiotowym zapytaniem obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzony Uchwałą Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 25 listopada 2015 roku, Nr XXI/366/15, „Śródmieście – Dworcowa - Lipowa" w Bydgoszczy.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie opracowań wymienionych w pkt 2 ppkt 1-2 w wersji papierowej w 3 egz. oraz na nośniku elektronicznym: w 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem .PDF),
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia w tym m.in.: budowlane - projektowe (bez ograniczeń) w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz hydrotechnicznej.
3) posiadanie doświadczenia – co najmniej jedna (1) ekspertyza budowlana oceny stanu technicznego obiektu lub projekt budowlany zakresu budowli hydrotechnicznych lub odwodnienia terenu, odpowiadająca swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonana w ciągu ostatnich 5 lat.
4. Załączniki do zapytania:
1. Mapa zasadnicza,
2. Wzór umowy,
3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
4. Wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: - 3 miesiące od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami
(w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
1) Kierownik referatu WIM Jolanta Drostek – tel. (52) 58 58 169,
2) Inspektor WIM (koordynator) Magdalena Janiak – tel. (52) 58 58 209,
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres:magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 31.05.2022 r. o godz. 9:00
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
10.1. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,
10.2. dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, dnia 23.05.2022r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
BOGDAN TYBORSKI
2022-06-01 09:03 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty