Wojciech
Wierzbicki |
Komenda Wojewódzka Policji w BiałymstokuAukcja elektroniczna: wywóz nieczystości stałych z PP Zaścianki (gm. Supraśl) (ID 619373) Data rozpoczęcia: 03-06-2022 12:30:00 Do końca: zakończona |
Ile wynosi minimalne postąpienie? | 1.00 PLN |
---|---|
Jaka jest maksymalna wartość zamówienia? | 77.76 PLN |
Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? | 2 min. |
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? | dostawcy |
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? | Tak |
Klasyfikacja ofert w cenach | brutto |
Nazwa | Waga | Rodzaj |
---|
Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku1. Zamówienia realizowane przez KWP w Białymstoku za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.2. KWP w Białymstoku nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Białymstoku nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert.7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Białymstoku prawidłowo wystawionej faktury.8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Białymstoku zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.10. KWP w Białymstoku wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Białymstoku zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.12. KWP w Białymstoku zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Białymstoku.13. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
14. Na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1. KLAUZULA RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki
Policji w Białymstoku;
2)
nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje
inspektor ochrony danych osobowych:
inspektor ochrony danych osobowych w Komendzie
Wojewódzkiej Policji w Białymstoku – dane zostały zamieszczone na stronie BIP
KWP w Białymstoku, adres e-mail inspektora danych osobowych: iod.kwp@bk.policja.gov.pl
3)
Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu:
a)
prowadzenia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b)
w przypadku zawarcia umowy - w
celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Komendancie Wojewódzkim
Policji w Białymstoku, tj. realizacji jej postanowień;
4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub umowa zawarta z wybranym
wykonawcą i dokumentacja ją dotycząca;
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a)
do celów przeprowadzenia postępowania o zamówienie
zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, przez okres wynikający z
kategorii archiwalnej od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
b) do celów realizacji umowy przez okres jej
realizacji,
c) po zakończeniu umowy przez okres określony w
przepisach powszechnie obowiązującego
prawa, w szczególności:
i.
przez okres
przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa
do celów dokonywania rozliczeń,
ii.
przez okres
przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów prawa regulujących przebieg
postępowań z tego tytułu do celów dochodzenia tychże roszczeń,
iii.
przez okres
wynikający z kategorii archiwalnej ze względu na cele archiwalne w interesie
publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji,
iv.
przez okres
określony w odrębnych przepisach do celów badań naukowych lub historycznych lub
statystycznych;
6)
w przypadku zamówień publicznych oraz umów prowadzonych w ramach
projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i zagranicznych okres
przechowywania uwzględniał będzie wymogi dotyczące okresu przechowywania
obowiązujące w przepisach prawa właściwych dla środka pomocowego;
7)
podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, przesłankę
przetwarzania danych osobowych stanowi bowiem przepis prawa;
8)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9)
posiada Pani/Pan:
a)
na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b)
na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c)
na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO**;
d)
prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a)
w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b)
prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Oświadczenie wykonawcy
składającego ofertę:
Oświadczam, że:
wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu
/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,
stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia
wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/
W razie
niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!koszty dostawy po stronie dostawcytermin płatności 30 dnitermin dostawy 7 dni od złożenia zamówieniatel. kontaktowy (47) 711-32-18
LP | Nazwa towaru | opis i załączniki | Ilość /JM |
Cena max brutto/JM |
Cena szacowana brutto/JM |
|
---|---|---|---|---|---|---|
1 | wywóz nieczystości stałych z PP Zaścianki (gm. Supraśl) |
wywóz 1x w miesiącu, ilość 0,24m3, zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku, pojemniki własne KWP
UMOWA ŚMIECI - wzór bez dzierżawy 2022.doc (0,06 MB) załącznik do umowy PP Zaścianki.doc (0,04 MB) |
0.24 m^3 | 324.00 PLN | *** | |
Wartość oferty: |