Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-06-2022 15:38:00 |
Składania : | 15-06-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.40.2022 z dnia 31.05.2022 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Zadanie:
Nazwa zadania (wg Planu): „Zagospodarowanie skweru prof. J. Kałużnego”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Sprawowanie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi przy inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenu skweru prof. J. Kałużnego obejmującego m.in. przebudowę ścieżek parkowych wraz z lokalizacją elementów małej architektury i urządzeniem zieleni (działki 82/5, 80/3, 81/1, 81/2, 78/1,78/3, 78/4, 79/1, 79/2, 79/3 obr. 0082) u zbiegu ulic Królowej Jadwigi i Marszałka Focha w Bydgoszczy, w zakresie:
1) przygotowania wniosku do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (WKZ) w sprawie uzyskania pozwolenia na sprawowanie stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi wykonywanymi w ramach inwestycji, zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniu Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy (znak WUOZ.DB.WZN.ZZ.5183.10.5.2020.JF) z dnia 04.05.2020r.,
2) sprawowania stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi wynikającymi
z dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu skweru prof. J. Kałużnego w okresie od rozpoczęcia robót do zakończenia prac ziemnych (przewidywany termin realizacji robót czerwiec-wrzesień 2022r. z możliwością wydłużenia) zgodnie z zasadami metodyki archeologicznej i warunkami zezwolenia na ich prowadzenia Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
Zakres planowanych robót budowlanych:
a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe wraz z transportem i utylizacją, niwelacja terenu
b) przebudowa ciągów pieszych wraz z wymianą ich nawierzchni, w tym:
- wykonaniu alejek o nawierzchni mineralnej żwirkowo-gliniastej, zakończonych dwustronnym obrzeżem granitowym 6/20/100,
- wykonaniu alejek i placyków o nawierzchni z kostki granitowej gr. 6cm na podsypce piaskowo-cementowej i piaskowej wraz z obrzeżem granitowym,
c) demontaż istniejących i montaż nowych elementów małej architektry,
d) budowa nowego oświetlenia,
e) realizacja nowych nasadzeń drzew i krzewów,
f) wykonanie trawników, prace odtworzeniowe.
3) wykonania sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- uzgodnieniem z dnia 04.05.2020 r. znak WUOZ.DB.WZN.ZZ.5183.10.5.2020.JF;
- przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.840 t.j.).
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania nadzoru archeologicznego,
3) posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonana w ciągu ostatnich 3 lat usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. z zakresu sprawowania nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi.
4. Załączniki do zapytania:
1) Formularz oferty (zał. nr 1),
2) Dokumentacja projektowa, w tym projekt zagospodarowania terenu skweru prof. J. Kałużnego (zał. nr 2),
3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),
4) Wzór umowy (zał. nr 4),
5) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 5),
6) Uzgodnienie z dnia 04.05.2020 r. znak WUOZ.DB.WZN.ZZ.5183.10.5.2020.JF (zał. nr 6).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić
w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe
w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący sprawozdania z przeprowadzonych badań oraz karta z prowadzonych ratowniczych badań archeologicznych,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia
1) przygotowanie wniosku i przekazanie do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy: 14 dni od daty zawarcia umowy,
2) sprawowanie nadzoru archeologicznego: przez cały okres prowadzenia robót, o których mowa w pkt. 2, ppkt.2, przy czym Zamawiający przewiduje, iż roboty zakończą się do 30 września 2022r.,
3) wykonanie sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru: 14 dni od dnia zakończenia sprawowania nadzoru.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) – Piotr Dorenda – tel. 52 58 58 473
Inspektor WIM (koordynator) – Lilianna Jasiek – tel. 52 58 59 271
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: lilianna.jasiek@um.bydgoszcz.pl .
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 15.06.2021 r. o godz. 11.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
- wypełniony załącznik nr 1 – formularz oferty,
- potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 3) – wykaz wykonanych w ciągu
ostatnich 3 lat zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – pkt.3, ppkt. 3),
- podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2).
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
Bydgoszcz, 31.05.2022r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
BOGDAN TYBORSKI
2022-07-04 11:20 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty