Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.40.2022 Sprawowanie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi przy inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenu skweru prof. J. Kałużnego u zbiegu ulic Królowej Jadwigi i Marszałka Focha w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 01-06-2022 15:38:00
Składania : 15-06-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.40.2022 z dnia 31.05.2022 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)




1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz    


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


 Zadanie:

Nazwa zadania (wg Planu): „Zagospodarowanie skweru prof. J. Kałużnego”.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Sprawowanie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi przy inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenu skweru prof. J. Kałużnego obejmującego m.in. przebudowę ścieżek parkowych wraz z lokalizacją elementów małej architektury i urządzeniem zieleni (działki 82/5, 80/3, 81/1, 81/2, 78/1,78/3, 78/4, 79/1, 79/2, 79/3 obr. 0082) u zbiegu ulic Królowej Jadwigi i Marszałka Focha w Bydgoszczy, w zakresie:

1) przygotowania wniosku do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (WKZ) w sprawie uzyskania pozwolenia na sprawowanie stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi wykonywanymi w ramach inwestycji, zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniu Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy (znak WUOZ.DB.WZN.ZZ.5183.10.5.2020.JF) z dnia 04.05.2020r.,

2) sprawowania stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi wynikającymi

z dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu skweru prof. J. Kałużnego w okresie od rozpoczęcia robót do zakończenia prac ziemnych (przewidywany termin realizacji robót czerwiec-wrzesień 2022r. z możliwością wydłużenia) zgodnie z zasadami metodyki archeologicznej i warunkami zezwolenia na ich prowadzenia Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,

Zakres planowanych robót budowlanych:

a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe wraz z transportem i utylizacją, niwelacja terenu

b) przebudowa ciągów pieszych wraz z wymianą ich nawierzchni, w tym:

- wykonaniu alejek o nawierzchni mineralnej żwirkowo-gliniastej, zakończonych dwustronnym obrzeżem granitowym 6/20/100,

- wykonaniu alejek i placyków o nawierzchni z kostki granitowej gr. 6cm na podsypce piaskowo-cementowej i piaskowej wraz z obrzeżem granitowym,

c) demontaż istniejących i montaż nowych elementów małej architektry,

d) budowa nowego oświetlenia,

e) realizacja nowych nasadzeń drzew i krzewów,

f) wykonanie trawników, prace odtworzeniowe.

3)  wykonania sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru.


Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:

- uzgodnieniem z dnia 04.05.2020 r. znak WUOZ.DB.WZN.ZZ.5183.10.5.2020.JF;

- przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.840 t.j.).


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania nadzoru archeologicznego,

3) posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonana w ciągu ostatnich 3 lat usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. z zakresu sprawowania nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi.


4. Załączniki do zapytania:

1) Formularz oferty (zał. nr 1),

2) Dokumentacja projektowa, w tym projekt zagospodarowania terenu skweru prof. J. Kałużnego (zał. nr 2),

3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4) Wzór umowy (zał. nr 4),

5) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 5),

6) Uzgodnienie z dnia 04.05.2020 r. znak WUOZ.DB.WZN.ZZ.5183.10.5.2020.JF (zał. nr 6).



5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić

w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe

w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący sprawozdania z przeprowadzonych badań oraz karta z prowadzonych ratowniczych badań archeologicznych,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia

1) przygotowanie wniosku i przekazanie do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy: 14 dni od daty zawarcia umowy,

2) sprawowanie nadzoru archeologicznego: przez cały okres prowadzenia robót, o których mowa w pkt. 2, ppkt.2, przy czym Zamawiający przewiduje, iż roboty zakończą się do 30 września 2022r.,

3) wykonanie sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru: 14 dni od dnia zakończenia sprawowania nadzoru.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana)  –      Piotr Dorenda         – tel. 52 58 58 473

Inspektor WIM (koordynator)                –      Lilianna Jasiek        – tel. 52 58 59 271


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: lilianna.jasiek@um.bydgoszcz.pl .


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu  15.06.2021 r. o godz. 11.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

- wypełniony załącznik nr 1 – formularz oferty,

- potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 3) – wykaz wykonanych w ciągu 

ostatnich 3 lat zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – pkt.3, ppkt. 3),

- podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2).


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie   Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:


1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r.

o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji

w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


Bydgoszcz, 31.05.2022r.             


                                                                                                                                                          DYREKTOR 

                                                                                                                                          WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                          URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                    BOGDAN TYBORSKI

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PAB część 1.pdf pdf 26583.86 2022-06-01 15:38:00 Postępowanie
PAB część 2.pdf pdf 24411.87 2022-06-01 15:38:00 Postępowanie
PZT 2022.pdf pdf 16369.44 2022-06-01 15:38:00 Postępowanie
zał. nr 1 Formularz oferty.docx docx 14.81 2022-06-01 15:38:00 Postępowanie
zał. nr 2 Opis PAB Skwer Kałużnego 2022.pdf pdf 708 2022-06-01 15:38:00 Postępowanie
zał. nr 2 Opis PT Skwer Kałużnego 2022.pdf pdf 1288.54 2022-06-01 15:38:00 Postępowanie
zał. nr 2 Opis PZT Skwer Kałużnego 2022.pdf pdf 1847.86 2022-06-01 15:38:00 Postępowanie
zał. nr 3 Wykaz wykonanych usług.doc doc 36.5 2022-06-01 15:38:00 Postępowanie
zał. nr 4 Umowa KałużnyNadzórArcheolog.pdf pdf 198.07 2022-06-01 15:38:00 Postępowanie
zał. nr 5 Informacja RODO.pdf pdf 254.72 2022-06-01 15:38:00 Postępowanie
zał. nr 6 Uzgodnienie z WKZ 04.05.2020.pdf pdf 180.09 2022-06-01 15:38:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 33.34 2022-07-04 11:20:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-04 11:20 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sprawowanie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi przy inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenu skweru prof. J. Kałużnego u zbiegu ulic Królowej Jadwigi i Marszałka Focha w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - przez cały okres prowadzenia robót budowlanych tj. do ok. 30 września 2022 r. .zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 690