Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-06-2022 14:11:00 |
Składania : | 04-07-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i
Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowejw zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: „Zakup
wraz z dostarczeniem specjalistycznych słuchawek taktycznych dla potrzeb
jednostek Policji garnizonu mazowieckiego 130/ZP/2022 (Rej.45/L/2022) poprzez platformę
zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia
wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129 z późn zm.) prowadzonym jako zapytanie
ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym
regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta
Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r.
w sprawie planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 32342100-3
I.
OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin
realizacji ––
maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 31.10.2022 r.
2) Kryteria
wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.
4) Termin
i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w
ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury
Vat.
Uwaga:
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych
zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz
partnerstwie publiczno – prawnym.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6) Oferent
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu
terminu składania ofert.
7)
W przypadku braku akceptacji OPZ jak również
niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie
składać oferty!!!
8) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy
zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na
stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:
• wypełniony
i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1;
• oświadczenie o statusie
podatnika Vat – Załącznik nr 4;
• pełnomocnictwo do
podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu
równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że
Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co
najmniej parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ. W tym celu w przypadku zaoferowania produktu
równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć również
karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta
zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania
Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na
podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ
(w przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub skanów wymaga się aby
zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę, a złożone w
języku obcym innym niż język angielski składane są
wraz z tłumaczeniem
na język polski).
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
·
w sprawach merytorycznych – Paweł Krupiński tel.:
47 701 34 18;
e-mail: pawel.krupinski@ra.policja.gov.pl;
·
w sprawach formalnych - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
III.
OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH
ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując
Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody
na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs.
w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl.
Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne
załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie
konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki
udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi
zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty
dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów
związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty
składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy
realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z
przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą
zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie
musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/
usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających
oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia
zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę
najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-30 10:07 | Paweł Łyżwiński |
W
związku
z
pytaniem
wykonawcy
odnośnie
obniżenia
czasu
gwarancji
do
12
miesięcy,
ponieważ
wydłużenie
gwarancji
dodatkowej
do
48
miesięcy
niesie
za
sobą
podniesienie
ceny
przedmiotu
zamówienia
o
40%. Zamawiający informuje, że dokonuje modyfikacji po przez zmianę minimalnego okresu gwarancji na 12 miesięcy w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 oraz Formularzu ofertowym- Załącznik nr 2. |
Komunikaty