Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-08-2022 12:34:00 |
Składania : | 24-08-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 24-08-2022 08:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
.„KPP Wyszków – budowa masztu łączności radiowej w trybie zaprojektuj i wybuduj”
Komenda Powiatowa Policji ul Kościuszki13 , 07-200 Wyszków.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1- Opis przedmiotu zamówienia
2. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek – Oświadczenie – Załącznik nr 2.
b) Oświadczenie RODO - Oświadczenie – Załącznik nr 3.
c) Uprawnienia budowlane, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
d) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorys opracowany w formie szczegółowej/uproszczonej w celach informacyjnych.
2. Projekt umowy – Załącznik nr 4
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na
stronie https://platformazakupowa.pl/
5. Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych
zgodnie z art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie
publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).
6. Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie za pośrednictwem Platformy innych
ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 9 listopada
2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty
budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).
7. Zawarcie umowy powinno nastąpić w terminie 10 dni, od dnia następnego, po dniu wyłonienia
wykonawcy i ogłoszenia informacji o wyborze wykonawcy.
8. Zamawiający ma możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty