Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/BZP 00309342/01 45 /22 - KPP Gostynin -malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W OBIEKCIE CZYNNYM

Termin:
Zamieszczenia : 18-08-2022 12:15:00
Składania : 06-09-2022 11:00:00
Otwarcia : 06-09-2022 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogł. o zamówieniu ds. 45-22, 2022_BZP 00309342_01.pdf pdf 204 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
SWZ ds. 45.pdf pdf 1155.9 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 1 -Formularz ofertowy.pdf pdf 675.59 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - Projekt umowy.pdf pdf 660.19 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - Ośw.o niepodl.wykluczeniu.pdf pdf 652.75 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 4 -Ośw. o spełni.warunków.pdf pdf 475.5 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 5 -Zobowiązanie podmiotu.pdf pdf 485.55 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 6 -Wykaz robót.pdf pdf 469.31 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 7 -Wykaz osób.pdf pdf 549.08 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 8 -Ośw. Wyk. wspólnie ubiegającego.pdf pdf 471.22 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 9 -Ośw.o aktal.inf.zawartych w oświad..pdf pdf 541.53 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 10 -Przedmiar branża budowlana KPP Gostynin malowanie pomieszczeń, wykonanie drenazu piwnic.pdf pdf 19.59 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 11 -Przedmiar branża elektryczna KPP Gostynin.pdf pdf 205.82 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 12 -Przedmiar branża sanitarna, KPP Gostynin drenaż.pdf pdf 19.73 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
SWZ ds. 45.docx docx 79.54 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 1 -Formularz ofertowy.docx docx 23.05 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - Projekt umowy.docx docx 40.77 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - Ośw.o niepodl.wykluczeniu.docx docx 16.48 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 4 -Ośw. o spełni.warunków.docx docx 14.21 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 5 -Zobowiązanie podmiotu.docx docx 19.95 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 6 -Wykaz robót.docx docx 15.3 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 7 -Wykaz osób.docx docx 17.35 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 8 -Ośw. Wyk. wspólnie ubiegającego.docx docx 12.87 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Zał. nr 9 -Ośw.o aktal.inf.zawartych w oświad..docx docx 14.91 2022-08-18 12:15:00 Postępowanie
Inf. o unieważnieniu ds. 45-22.pdf pdf 99.71 2022-09-07 14:35:57 Publiczna wiadomość
Inf. o unieważnieniu ds. 45.docx docx 18.64 2022-09-07 14:35:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-07 14:35 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu w załączeniu przekazuje pismo o sygnaturze l.dz. ZP- 1993/22 z dnia 07.09.2022r. tj."Informację o unieważnieniu postępowania". Dokument w załączeniu.
Z poważaniem
st. insp. Agnieszka Syta
Sekcja Zamówień Publicznych
KWP zs. w Radomiu

Inf. o unieważnieni [...].pdf

Inf. o unieważnieniu [...].docx

2022-09-06 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu na sfinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia przeznaczył kwotę: 246 446,30 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 534