Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-08-2022 09:51:00 |
Składania : | 31-08-2022 09:50:00 |
Otwarcia : | 31-08-2022 09:55:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia: odczynnik Adlera II w opakowaniu 1 litr - 1 opakowanie
3. Termin realizacji zamówienia:
- do 7 dni roboczych
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42
5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę na poszczególny asortyment, zgodnie z kryteriami wyboru oferty.
Do oferty Wykonawca musi dostarczyć Kartę Charakterystyki dla oferowanego produktu
Termin przydatności oferowanego odczynnika nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia drugiego etapu (negocjacji) po zakończeniu pierwszego etapu.
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona niekompletna
Zamawiający nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.
UWAGA
RODO w przypadku braku umowy
· Zamawiający zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Wykonawców przesyłających oferty handlowe, informacje o produktach lub usługach w celu prowadzonego postępowania zakupowego, a dane zakupowe najkorzystniejszego pod względem złożonych ofert Wykonawcy do celów realizacji umowy.
Należy zapoznać się z załącznikiem dot. przetwarzania danych osobowych w trybie RODO;
· Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym.
· Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia, w przypadku gdy uzyskana najkorzystniejsza oferta cenowa przekroczy kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,
· Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części zamówienia.
Komunikaty