Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-09-2022 11:42:00 |
Składania : | 15-09-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 15-09-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa naprawy skanera Papillon DS-40 zainstalowanego KMP Siedlce.
Zamawiający dopuszcza możliwość zapoznania się ze stanem technicznym przedmiotowego skanera uprzednim pisemnym zadeklarowaniu takiej chęci we wiadomości tekstowej wysłanej poprzez platformę Open Nexus.
Zamawiający udzieli odpowiedzi i wyznaczy termin na wykonanie oględzin.
3. Termin realizacji zamówienia:
- do 12 dni od dnia zawarcia umowy
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42
5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z kryteriami wyboru oferty.
6. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:
- oświadczenie Wykonawcy że posiada stosowną
wiedzę i co najmniej dwuletnie doświadczenie w
wykonywaniu napraw ww. modelu skanera
7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: w załączeniu
9. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy): co najmniej 6 naprawy, oraz 12 miesięcy na wymienione części,
10. Sposób przygotowania oferty: pisemnie w języku polskim.
Zamawiający uzna że oferta jest kompletna w przypadku gdy wykonawca dołączy:
- oświadczenie o których mowa w pkt. 6 niniejszego zaproszenia,
Zamawiający nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za pośrednictwem poczty e-mail.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona niekompletna
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części zamówienia.
Po zakończeniu I etapu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogłoszenia drugiego II etapu -negocjacji
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Komunikaty